Bekijk volle/desktop versie : Paranoia om de liefde



Pagina's : [1] 2

28-07-2008, 20:02
Ik zit met een probleem en vroeg me af of meer et mmensen dit hebben gevoeld hebben of nu nog steeds en wat ze er tegen doen.

Ik ben voor het eerst echt stapelgek op een jongen. Hij is een goede jongen. we kunnen elkaar niet vaak zien door de afstand en door de ouders. Dit is voor mij heel frustrerend ik wil elke dag bij hem zijn.
Soms belt ie met mij af en dan raak ik in paniek want dan weet ik zie ik hem weer een tijd niet. en hij snapt niet dat ik mij overal zo druk om maak. als hij eventjes zijn telefoon niet opneemt raak ik op het momen tin paniek eerst had ik dit niet maar op het moment wel. Sinds deze week voel ik me zo ellendigf omdat we hadden afgesproken en hij telkens zijn telefoon niet op nam. er is toen iets in mij geknapt lijkt het wel, hij heeft zijn excuses ook aangeboden want hij is bang om he tmij te vertellen omdat ik dan boos word. en op dit moment wil hij niet meer met mij verder omdat ik te paranoia op hemreageer de laatste weken. hij is nu aan het nadenken over ons 2.
maar ik wil me hele leven bij hem blijven ik kan er niet door eten en niet door slapen en heb de hele dag last van spanningen. Ik mijn hoofd denk ik de hele tijd wat als ik hem kwijtraak dan heb ik hem niet meer ik had het helemaal in mijn hoofd dat we samen oud zouden worden.
Zijn er meer mensen die dit hebbe en wat doen jullie er tegen?

28-07-2008, 20:07



Citaat door Doornroosje_:
Ik zit met een probleem en vroeg me af of meer et mmensen dit hebben gevoeld hebben of nu nog steeds en wat ze er tegen doen.

Ik ben voor het eerst echt stapelgek op een jongen. Hij is een goede jongen. we kunnen elkaar niet vaak zien door de afstand en door de ouders. Dit is voor mij heel frustrerend ik wil elke dag bij hem zijn.
Soms belt ie met mij af en dan raak ik in paniek want dan weet ik zie ik hem weer een tijd niet. en hij snapt niet dat ik mij overal zo druk om maak. als hij eventjes zijn telefoon niet opneemt raak ik op het momen tin paniek eerst had ik dit niet maar op het moment wel. Sinds deze week voel ik me zo ellendigf omdat we hadden afgesproken en hij telkens zijn telefoon niet op nam. er is toen iets in mij geknapt lijkt het wel, hij heeft zijn excuses ook aangeboden want hij is bang om he tmij te vertellen omdat ik dan boos word. en op dit moment wil hij niet meer met mij verder omdat ik te paranoia op hemreageer de laatste weken. hij is nu aan het nadenken over ons 2.
maar ik wil me hele leven bij hem blijven ik kan er niet door eten en niet door slapen en heb de hele dag last van spanningen. Ik mijn hoofd denk ik de hele tijd wat als ik hem kwijtraak dan heb ik hem niet meer ik had het helemaal in mijn hoofd dat we samen oud zouden worden.
Zijn er meer mensen die dit hebbe en wat doen jullie er tegen?


Je moet je ook niet zo afhankelijk opstellen, dat is schrikbarend.
Je leven hangt niet af van die jongen..

28-07-2008, 20:12
Wat een obsessie is dit zeg.

28-07-2008, 20:15
Heel goed dat je zelf al inziet dat je een beetje te veel aan hem hangt en "obssest" bent. Dat is de eerste stap naar genezing.

Meid houd je leven naast je verliefdheid draaiend. Doe je ding. Richt je op werk vrienden, school. Anders ben je net zo een puppy dat hem nodig hebt. Je moet juist een meiss met ballen zijn dat is aantrekkelijk.

Doe je ding en blijf met beide benen op de grond en denk helder na.

xx

29-07-2008, 12:23


dat probeer ik nu ook ik heb zelf ook wel door dat niet nrml is.
En als ie echt van me houd komt ie wel bij me terug, maar ik ben gwn zo stapel gek op hem...maar lieve woorden van lina_86..ik hoop dat het inchallah beter gaat en ik me niet meer zo op hem focus en dat ie hopelijk nog bij me terug komt en het dan beter gaat.

29-07-2008, 12:28
Wij vinden zulke vrouwen eng. Als je met hem verder wilt, moet je veranderen.

29-07-2008, 12:31
jaa dat zie ik zelf ook wel in...maar ik kan gwn heel moeilijk tegen teleurstellingen. het is niet dat ik hem 100x op een dag bel helemaal niet het is maar dat ik me attijd zorgen maak dat ie bij me weggaat terwijl er voorheen geen reden toe was en daar probeer k over heen tekomen maarik vind het ontzettend moeilijk

29-07-2008, 12:39
Je hebt het al die jaren toch zonder hem kunnen doen.

29-07-2008, 12:43
haha ja dat klopt. maar ik ben nog nooit verliefd geweest is de 1ex. Ik heb gwn vreselijke liefdes verdriet...had altijd de angst dat ie weg zou gaan en nou gaat ie waarschijnlijk doordat hij bang is datik door hem gek word maar ik word alleen maar blij van hem..en ja ik moet dat ook omschakelen.

29-07-2008, 12:49

Citaat door Doornroosje_:
Ik zit met een probleem en vroeg me af of meer et mmensen dit hebben gevoeld hebben of nu nog steeds en wat ze er tegen doen.

Ik ben voor het eerst echt stapelgek op een jongen. Hij is een goede jongen. we kunnen elkaar niet vaak zien door de afstand en door de ouders. Dit is voor mij heel frustrerend ik wil elke dag bij hem zijn.
Soms belt ie met mij af en dan raak ik in paniek want dan weet ik zie ik hem weer een tijd niet. en hij snapt niet dat ik mij overal zo druk om maak. als hij eventjes zijn telefoon niet opneemt raak ik op het momen tin paniek eerst had ik dit niet maar op het moment wel. Sinds deze week voel ik me zo ellendigf omdat we hadden afgesproken en hij telkens zijn telefoon niet op nam. er is toen iets in mij geknapt lijkt het wel, hij heeft zijn excuses ook aangeboden want hij is bang om he tmij te vertellen omdat ik dan boos word. en op dit moment wil hij niet meer met mij verder omdat ik te paranoia op hemreageer de laatste weken. hij is nu aan het nadenken over ons 2.
maar ik wil me hele leven bij hem blijven ik kan er niet door eten en niet door slapen en heb de hele dag last van spanningen. Ik mijn hoofd denk ik de hele tijd wat als ik hem kwijtraak dan heb ik hem niet meer ik had het helemaal in mijn hoofd dat we samen oud zouden worden.
Zijn er meer mensen die dit hebbe en wat doen jullie er tegen?



vraag je ouders om toestemming

bye the way: je spoort niet en je ziet ze vliegen

vraag me echter af wat er gebeurd als hij jullie ''relatie'' stop zet,

Ik zou maar een grote opblaasbare bed neer leggen voor een deur van een flat


suicideeee

29-07-2008, 12:53
noujah zeg ga me zelf niivan kant make ben je gek in je hoofd ofzow nou ik zou het ontzettend erg vinde ja ...maarja ik zal het dan een plekje moeten gevenn

29-07-2008, 12:55
wajoo ik heb net een topic geopend dat ik niet eens meer weet hoe het is om verliefd te worden maar nu ik dit lees, IK HOEF NIET MEER VERLIEFD TE WORDEN... kind je bent zo afhankelijk van hem dat ik er zelfs bang van wordt laatstaan nog hij

29-07-2008, 12:55



Citaat door Doornroosje_:
noujah zeg ga me zelf niivan kant make ben je gek in je hoofd ofzow nou ik zou het ontzettend erg vinde ja ...maarja ik zal het dan een plekje moeten gevenn


You never know,

Je bent volgens mij in alle staten

jij bent diegene die gek in haar hoofd is..!

Manne houden niet van plakstiften

hun willen zelf jagen,

dus smeer dat plakkerige gedeelte van je af! en ga achter je doelen

begin met je school (heb je hard nodig)

29-07-2008, 12:58
ja je hebt ook een punt maar op het moment heb ik het er gwn moeilijk mee ik wacht gwn af wat hij zegt ..en as hijzegt dathet over is jaa dan zal ik em wel kut voele maar dat is ook logischwat zou ik zijn als ik helemaal geenverdriet er om had...

29-07-2008, 13:07

Citaat door UnknownWarrior:
Weet je hoe dat komt!
Omdat je gewoon even een pleister op je vinger moet doen omdat je nog steeds aan het bloeden bent!


Héérlijk!

Pagina's : [1] 2