Bekijk volle/desktop versie : wat valt er te beleven in Brussel



Pagina's : [1] 2

28-07-2008, 13:01
ik ga komend weekend naar brussel.
maar ik weet niet wat er allemaal te doen is , behalve rue de brabant,
hebben jullie tips voor leuke uitjes en leuke winkels daar. mag ook in antwerpen zijn.

28-07-2008, 13:04


Het winkelcentrum, Mannekepis.... een hele leuke zwembad, maar ben de naam kwijt

28-07-2008, 13:06

Citaat door Lamiss:
Het winkelcentrum, Mannekepis.... een hele leuke zwembad, maar ben de naam kwijt


oceade

28-07-2008, 13:07

Citaat door Bridezilla:
oceade


jaaaaaaaaaaaaaaaaa
is zoooooooo leuk daaro! ze hebben GOLVEN!!!

28-07-2008, 13:07


Ik heb er een week gezeten. Zelfs rue de brabant vond ik geen ene reet aan. We waren wel een avond met heerlijk weer naar leuven geweest. Daar gewandeld in het park en daarna naar het centrum. Was erg gezellig die cafeetjes en restaurantjes. We gingen daarnaartoe omdat mijn broer zei dat hun stadhuis een van de mooiste stadhuizen van de wereld was...
Bon verder zijn we naar wijnegem geweest, shoppingcenter was ook leuk. Een avond naar avenue Louise geweest voor een etentje....

28-07-2008, 13:07
Zigeuners tellen en de markt op zondag.

Verder is er niks

28-07-2008, 13:11

Citaat door Lamiss:
jaaaaaaaaaaaaaaaaa
is zoooooooo leuk daaro! ze hebben GOLVEN!!!


Moet elke keer het liedje in mijn hoofd zingen door jouw OT.

28-07-2008, 13:13

Citaat door Lella_Nigella:
Zigeuners tellen en de markt op zondag.

Verder is er niks



Nochtans is er in brussel meer te beleven dan in Antwerpen

Vooral heerlijke visrestaurants dat jullie ginds hebben

Niet te vergeten, Rue Des Bouchers, Sint-Hubertusgalerijen Schouwburg, Manneke Pis, Grote markt, Rue neuve, Atomium, Mini Europa, Mini Marokko, Koninklijk paleis, Chinees paviljoen, Basiliek, Warandepark, Avenue louise, daar tov he bje geweldig uitzicht over de Marollen

Allen Naar Brussel

28-07-2008, 13:17

Citaat door Bridezilla:
Nochtans is er in brussel meer te beleven dan in Antwerpen

Vooral heerlijke visrestaurants dat jullie ginds hebben

Niet te vergeten, Rue Des Bouchers, Sint-Hubertusgalerijen Schouwburg, Manneke Pis, Grote markt, Rue neuve, Atomium, Mini Europa, Mini Marokko, Koninklijk paleis, Chinees paviljoen, Basiliek, Warandepark, Avenue louise, daar tov he bje geweldig uitzicht over de Marollen

Allen Naar Brussel


Ik heb dat allemaal al meer dan 10x gedaan.

Ik wil naar Antwerpen!!!!

28-07-2008, 14:29
Als je interesse hebt er is ook de grote kermis nu in LA GARE DE MIDI en je hebt ook CHAUSSE DE GAND in Molenbeek is het zelfde als Rue de Brabant, LA GRAND PLACE in het centrum is ook mooi met al zijn cafeetjes en restaurants en natuurlijk het ATOMIUM, maar die vind ik alleen in de avond leuk met al zijn lichtjes. Avenue Louise is ook heel leuk met zijn te dure winkelstraat en waar je ook heel lekker ijs kunt eten op een groot terras is HAGENDAS.

Nou geniet er maar van
Doe ik ook altijd

28-07-2008, 15:31

Citaat door Bridezilla:
Nochtans is er in brussel meer te beleven dan in Antwerpen

Vooral heerlijke visrestaurants dat jullie ginds hebben

Niet te vergeten, Rue Des Bouchers, Sint-Hubertusgalerijen Schouwburg, Manneke Pis, Grote markt, Rue neuve, Atomium, Mini Europa, Mini Marokko, Koninklijk paleis, Chinees paviljoen, Basiliek, Warandepark, Avenue louise, daar tov he bje geweldig uitzicht over de Marollen

Allen Naar Brussel


hoe kom je daar?

adressen a.u.b ik wil ook gaan.

28-07-2008, 15:33
Er is nu kermis

28-07-2008, 15:48



Citaat door sherbie:
hoe kom je daar?

adressen a.u.b ik wil ook gaan.




Ze bedoelt volgens mij gewoon Molenbeek

28-07-2008, 15:50
Ik vind Brussel niks aan..

28-07-2008, 16:18
Bezoek het Atomium, Mini Europa, Bru-parck, etc....

Pagina's : [1] 2