Bekijk volle/desktop versie : Meiden met ongecontroleerde emotie`s



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

28-07-2008, 01:11
Waarom als een jongen bijvoorbeeld in een relatie naar een ander meisje kijkt gewoon 1x kijkt , de meid gelijk vraagtekens oproept??

Of als je vriend een bekend meisje 4 zoenen geeft, dan slik je en knakt er iets van binnen bij je!

jaloezie is een zinloze emotie, maar tegerlijkertijd een onbewuste teken van gevoel voor een ander!

Hoe zit het bij jou,,ben jij een jaloerse type of een redelijk jaloerse, of denk je ach i don`t care want ik ben bitchy??

28-07-2008, 01:13


Ik vind het persoonlijk niet kennen als mn vriend een vriendin 4kusjes gaat geven... Ook al bedoelt hij dr niks mee...! Een hand is genoeg...


Ciao RaBBiT

28-07-2008, 01:14

Citaat door RaBBiT:
Ik vind het persoonlijk niet kennen als mn vriend een vriendin 4kusjes gaat geven... Ook al bedoelt hij dr niks mee...! Een hand is genoeg...


Ciao RaBBiT



Klopt.

28-07-2008, 01:16
Kijk ik zou, het niet erg vinden als hij een blik werpt naar andere meisjes.
Maar een ''bekend'' meisje vier zoenen geeft, is toch wel
1. een ongemakkelijke situatie voor je vriendin.
2. Dat hoort toch niet ik bedoel je hebt een vriendin, is een vriendelijke handdruk of een knipoog niet genoeg?!

28-07-2008, 01:17



Citaat door Whiteshadow:
Waarom als een jongen bijvoorbeeld in een relatie naar een ander meisje kijkt gewoon 1x kijkt , de meid gelijk vraagtekens oproept??

Of als je vriend een bekend meisje 4 zoenen geeft, dan slik je en knakt er iets van binnen bij je!

jaloezie is een zinloze emotie, maar tegerlijkertijd een onbewuste teken van gevoel voor een ander!


wat zou jij doen als jou vriendin dat deed

28-07-2008, 01:18
Hahahhh geweldig jaloezie spat uit 1

goedzo lady`s jullie geven eerlijkheid een kans!

28-07-2008, 01:18

Citaat door omdatikikben:
wat zou jij doen als jou vriendin dat deed

StaY ontopic, het gaat nu om jou soort, the female

Oke stel, NOu 4 kusjes mag ze geven, tenminste als die persoon die haar kust van stof houdt!hihi

En voor de rest zal ze verstandig genoeg zijn om zich als een vrouw te gedragen om misverstanden te voorkomen

28-07-2008, 01:19
onzekerheid, en bang om je kwijt te raken

28-07-2008, 01:20

Citaat door Whiteshadow:
Hahahhh geweldig jaloezie spat uit 1

goedzo lady`s jullie geven eerlijkheid een kans!


Zou niet jaloers worden hoor..vind het alleen niet kunnen, een hand is genoeg vind je niet? Aan een van z'n nichten ofzo zou ik het echt niet erg vinden..maar zomaar een meisje, daar kan een hand toch wel van af?

28-07-2008, 01:24
excuse me, maar ik vind het normaal dat je jaloers zult zijn en ik geef eerlijk toe dat gaat niet door de beugel bij me handdruk is genoeg meer dan genoeg ja3la zoenen dat is een beetje te te sorry hoor

28-07-2008, 01:26

Citaat door Whiteshadow:
StaY ontopic, het gaat nu om jou soort, the female

Oke stel, NOu 4 kusjes mag ze geven, tenminste als die persoon die haar kust van stof houdt!hihi

En voor de rest zal ze verstandig genoeg zijn om zich als een vrouw te gedragen om misverstanden te voorkomen


dan moet een man tog ook verstandig zijn. een relatie heb je met zn 2 en niet alleen

28-07-2008, 01:26

Citaat door Whiteshadow:
Hahahhh geweldig jaloezie spat uit 1

goedzo lady`s jullie geven eerlijkheid een kans!




Ik denk dat jaloezie ook wel in een relatie hoort...! Als men dat niet heeft, dan lijkt het net alsof het je niks ken schelen...! Ik zeg je eerlijk, in sommige opzichten ben ik wel jaloers.. Maar daarnaast zie ik dat ook terug... We staan quite

Ps: Eerlijkheid geeft je een beter beeld over jezelf


Ciao RaBBiT

28-07-2008, 01:41


Oehh 4 kusjes... ik zal je eerlijk zeggen.. zal gek worden

28-07-2008, 01:49

Citaat door Whiteshadow:
Waarom als een jongen bijvoorbeeld in een relatie naar een ander meisje kijkt gewoon 1x kijkt , de meid gelijk vraagtekens oproept??

Of als je vriend een bekend meisje 4 zoenen geeft, dan slik je en knakt er iets van binnen bij je!

jaloezie is een zinloze emotie, maar tegerlijkertijd een onbewuste teken van gevoel voor een ander!



Ik wist niet dat jullie zo verkaast waren.

28-07-2008, 01:52
jaloezie is bij elke vrouw een natuurlijk emotie
alleen bij de een is het erger dan bij de ander
zoals anderen hiervoor hebben gezegd waarom
zou je een andere vrou 4 kusjes geven als je vriendin erbij is?'
en at betreft het kijken naar andere meisjes, je kan kijken en kijken.
(kijken: je kijkt toevallig omdat het meisje in je gezichtsveld verkeert kijken: ogen vallen er half uit bij het zien van een meisje)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7