Bekijk volle/desktop versie : Hoe heb je je vriend/in ontmoet?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

27-07-2008, 19:29
...

27-07-2008, 19:35


heel romatisch

27-07-2008, 19:41

Citaat door Liefhartje:
heel romatisch


Okey. Hoe romantisch dan...

27-07-2008, 19:43
zat zo paga te slaan in de wc opeens deed ze de deur open zag ze me helemaal losgaan met mn hand.. ik zo ik werd helemaal para ik dacht shit man hoe ga ik nog langs haar kunne lopen tfoe tfoe ik bleef wel 2 uur lang in de wc uit schaamte eindstand ik kwam er zo uit stond ze daar nog te wachten op mij en keek me aan met deze look >>><<<

ik liep droog door richting bushalte opeens zegt ze heyy jij daar.. ik helemaal trillen uit schaamte, ik draai me om en zie weer deze kop voor me

ze zei "hij is wel groot he " waarop ik antwoordde vind je hihihihihihi

toen zat ze opeens aan mn lul en rbacht ik haar mee naar huis en nu zijn we een koppel

27-07-2008, 19:43


zal waarschijnlijk wel 9/10 keer internet komen te staan

27-07-2008, 19:52

Citaat door Ferouz:
Okey. Hoe romantisch dan...


Nou het was in marokko.. op het strand
En toen kwam hij naast me zitten... En vroeg mag ik je insmeren? Ja duuh! wat een lekkerding

27-07-2008, 19:54

Citaat door weet_nie_meer:
zat zo paga te slaan in de wc opeens deed ze de deur open zag ze me helemaal losgaan met mn hand.. ik zo ik werd helemaal para ik dacht shit man hoe ga ik nog langs haar kunne lopen tfoe tfoe ik bleef wel 2 uur lang in de wc uit schaamte eindstand ik kwam er zo uit stond ze daar nog te wachten op mij en keek me aan met deze look >>><<<

ik liep droog door richting bushalte opeens zegt ze heyy jij daar.. ik helemaal trillen uit schaamte, ik draai me om en zie weer deze kop voor me

ze zei "hij is wel groot he " waarop ik antwoordde vind je hihihihihihi

toen zat ze opeens aan mn lul en rbacht ik haar mee naar huis en nu zijn we een koppel


Nice. Heel romantisch en erotisch tegelijk. Was beter geweest dat je de wc dicht deed en op slot deed.

27-07-2008, 19:55

Citaat door ILI_Amazigh:
zal waarschijnlijk wel 9/10 keer internet komen te staan

You think

27-07-2008, 19:55

Citaat door Liefhartje:
Nou het was in marokko.. op het strand
En toen kwam hij naast me zitten... En vroeg mag ik je insmeren? Ja duuh! wat een lekkerding


Hij mocht gelijk aan je zitten?

27-07-2008, 19:55

Citaat door Liefhartje:
Nou het was in marokko.. op het strand
En toen kwam hij naast me zitten... En vroeg mag ik je insmeren? Ja duuh! wat een lekkerding


En toen? Mocht hij je insmeren?

27-07-2008, 19:56

Citaat door BoraSita:
Hij mocht gelijk aan je zitten?



moezah!!

27-07-2008, 19:58

Citaat door BoraSita:
Hij mocht gelijk aan je zitten?


Ja... waarom niet als hij lekker is.. En was tog maar insmeren.. net of je een mannelijke man hebt die massage geeft

27-07-2008, 19:59



Citaat door Liefhartje:
Ja... waarom niet als hij lekker is.. En was tog maar insmeren.. net of je een mannelijke man hebt die massage geeft


Te gemakkelijk

27-07-2008, 20:00

Citaat door Ferouz:
En toen? Mocht hij je insmeren?


Ja natuurlijk zo'n kans laat je niet zitten
En toen smeerde hij mij in.. En gaf een massage dat kon hij goed zeg... Daarna gingen we zwemmen.. en toen nummers uitgewisselt enzo.. toevallig woont hij in nl... en sindsdien hebben we contact

27-07-2008, 20:00
In de supermarkt!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6