Bekijk volle/desktop versie : Mogelijk



Pagina's : [1] 2

26-07-2008, 23:46
Is er een mogelijkheid
wanneer je aan het naakt vrijen bent,
beide geslachtsdelen zijn naakt.
maar er is geen vorm van sexuele handeling ?
is er een kans dat de vrouw zwanger kan raken...

Ik beweer dat het wel kan?
maar een vriend van me zegt onmogelijk,
zolang je er niet in bent geweest kan het niet>>

26-07-2008, 23:50

Niemand... damnn nergens hebben ze nog pro's

26-07-2008, 23:59
nergens op google staat het

27-07-2008, 00:00
Op google vinden we het niet IEMANDD

27-07-2008, 00:01

Tuurlijk ken dat niet eh lul de behanger denk logisch na

27-07-2008, 00:13
Kan wel.. kans is nihil, maar bestaat..

Ten eerste als de man klaar komt en er komt wat van de sperma op haar geslachtsdeel is het mogelijk dat er een beetje van naar binnen druipt... ondanks je geen sex hebt gehad...( ze moet dan maar net in haar vruchtbare periode zitten, het eitje moet maar net klaar zijn en het zaad snel genoeg zijn om daar terecht te komen...)

ook als de mand niet klaar komt, heeft de man wel vaak voorvocht, daar zitten vaak( ookal is 't niet veel) levende spermacellen in.
Als hij met zijn voorvocht langs haar geslachtsdeel gaat, zonder de echte daad te verrichten bestaat er een nihile kans dat een van de zaadjes zich toch naar binnen wurmt...

again.. NIHIL... maar mogelijk.

27-07-2008, 00:18

Citaat door Shimmering:
Kan wel.. kans is nihil, maar bestaat..

Ten eerste als de man klaar komt en er komt wat van de sperma op haar geslachtsdeel is het mogelijk dat er een beetje van naar binnen druipt... ondanks je geen sex hebt gehad...( ze moet dan maar net in haar vruchtbare periode zitten, het eitje moet maar net klaar zijn en het zaad snel genoeg zijn om daar terecht te komen...)

ook als de mand niet klaar komt, heeft de man wel vaak voorvocht, daar zitten vaak( ookal is 't niet veel) levende spermacellen in.
Als hij met zijn voorvocht langs haar geslachtsdeel gaat, zonder de echte daad te verrichten bestaat er een nihile kans dat een van de zaadjes zich toch naar binnen wurmt...

again.. NIHIL... maar mogelijk.


kans is nihil dus shoukran

27-07-2008, 02:16
Eitjes sterven af zodra een man niet in een vrouw klaarkomt. Dus alles wat erbuiten uit komt, is direct dood.

27-07-2008, 02:22

Citaat door Thamza_:
Eitjes sterven af zodra een man niet in een vrouw klaarkomt. Dus alles wat erbuiten uit komt, is direct dood.


hoe verklaar je mensen die sperma doneren (spermabank) dat doen ze to in potjes off zoiets hahaha

27-07-2008, 02:42

Citaat door Jou_wil_ik:
hoe verklaar je mensen die sperma doneren (spermabank) dat doen ze to in potjes off zoiets hahaha

Hmm, op huid dan hè. Heb dat een keertje gehoord/gelezen

27-07-2008, 02:44

Citaat door Thamza_:
Hmm, op huid dan hè. Heb dat een keertje gehoord/gelezen



dat is niet in een vrouw

27-07-2008, 02:52

Citaat door Jou_wil_ik:

dat is niet in een vrouw

?

Daar heeft hij het ook niet over. Wat bedoel je nou pcies?

27-07-2008, 10:56

kans is verwaarloosbaar klein

27-07-2008, 10:58

Citaat door Thamza_:
Eitjes sterven af zodra een man niet in een vrouw klaarkomt. Dus alles wat erbuiten uit komt, is direct dood.


Niet direct .. is afhankelijk van tempratuur en PH waarde en in mindere mate de andere omgevingsfactoren.

27-07-2008, 17:26

Citaat door Grover:
Niet direct .. is afhankelijk van tempratuur en PH waarde en in mindere mate de andere omgevingsfactoren.


ok thanx ik hoop dat het duidelijk is voor thamza

Pagina's : [1] 2