Bekijk volle/desktop versie : Arrogantie (part 2)



Pagina's : [1] 2

26-07-2008, 00:04
Dus..

Ik was vandaag strontchagerijnig. Niet goed geslapen (de kat was er 's avonds vandoor gegaan en ik schrok me rot omdat hij midden in de nacht door het raam naar binnen kwam en bovenop me ging liggen), me verslapen (wekker verkeerd gezet), bijna te laat op mijn werk (stomme wegwerkzaamheden) en kreeg van een collega (die heel dicht bij me staat) te horen dat ze haar vader nog maar een week te leven hebben gegeven..

Ik kwam binnen en zag 'haar' zitten. Meteen dacht ik 'Oh nee, ik moet het weer met haar doen vandaag'. Ik baalde vreselijk, dus ik besloot om het advies van wat leden op te volgen en haar simpelweg te negeren.

Ik heb haar 2 keer moeten bellen, omdat ik iets wilde weten. Allebei de keren was ik kortaf en toonde ik haar niet eens een lach. Ze reageerde normaal (ik was ook dit keer totaal niet tevreden met haar antwoorden, maar dat terzijde).

Aan het einde van de dag, had ik een mailtje verstuurd voor een correctie van wat klantgegevens. ik kreeg van haar een mailtje terug met: 'Waarom moet deze correctie nu uitgevoerd worden, de klant is al sinds 2005 op deze manier bekend'.

Waarop ik terugmailde: 'Klant wilde het zo, ik zal het zelf wel aanpassen'.

Ik kreeg geen reactie, maar net voordat ik weg wilde gaan kwam ze naar me toe om te vragen 'of het gelukt was'. Waarop ik kortaf Ja heb geantwoord.

Zou ze de hint hebben gesnapt?

26-07-2008, 00:09


mensen die zeiken over hun kleine probleempjes

26-07-2008, 00:13

Citaat door _Rehab_:
Wollahila, alsof de hele wereld vergaat .

Heel levensverhaal.


Als 't je niet bevalt, dan zit er rechtsbovenin een klein rood vierkantje met een wit kruisje erin. Daar kan je op klikken. Wist je dat?

26-07-2008, 00:18

Citaat door Melleke:
Dus..

Ik was vandaag strontchagerijnig. Niet goed geslapen (de kat was er 's avonds vandoor gegaan en ik schrok me rot omdat hij midden in de nacht door het raam naar binnen kwam en bovenop me ging liggen), me verslapen (wekker verkeerd gezet), bijna te laat op mijn werk (stomme wegwerkzaamheden) en kreeg van een collega (die heel dicht bij me staat) te horen dat ze haar vader nog maar een week te leven hebben gegeven..

Ik kwam binnen en zag 'haar' zitten. Meteen dacht ik 'Oh nee, ik moet het weer met haar doen vandaag'. Ik baalde vreselijk, dus ik besloot om het advies van wat leden op te volgen en haar simpelweg te negeren.

Ik heb haar 2 keer moeten bellen, omdat ik iets wilde weten. Allebei de keren was ik kortaf en toonde ik haar niet eens een lach. Ze reageerde normaal (ik was ook dit keer totaal niet tevreden met haar antwoorden, maar dat terzijde).

Aan het einde van de dag, had ik een mailtje verstuurd voor een correctie van wat klantgegevens. ik kreeg van haar een mailtje terug met: 'Waarom moet deze correctie nu uitgevoerd worden, de klant is al sinds 2005 op deze manier bekend'.

Waarop ik terugmailde: 'Klant wilde het zo, ik zal het zelf wel aanpassen'.

Ik kreeg geen reactie, maar net voordat ik weg wilde gaan kwam ze naar me toe om te vragen 'of het gelukt was'. Waarop ik kortaf Ja heb geantwoord.

Zou ze de hint hebben gesnapt?


Ugh, zulke mensen kunnen je echt GEK maken. Dan probeer je eerst subtiel te laten merken dat je hen niet mag en dat je alleen met ze communiceert omdat het moet. Vervolgens begrijpen ze je niet (of willen ze je niet begrijpen), dan moet het het op een wat strengere manier maar dat vertikken ze ook om te begrijpen

26-07-2008, 00:20



Citaat door ADHDtje:
mensen die zeiken over hun kleine probleempjes


Citaat door _Rehab_:
Wollahila, alsof de hele wereld vergaat .

Heel levensverhaal.


Het is over middernacht, 'mensen' hebben er een hele lange vermoeiende dag op zitten, 'mensen' willen nu ff niet serieus doen. Dat jullie 24/7 met een Frankenstein-frons op jullie voorhoofd willen lopen; best. Maar verwacht niet van anderen dat zij dat ook willen. Bevalt het je niet, dan reageer je niet. Simpel.

26-07-2008, 00:22

Citaat door ADHDtje:
mensen die zeiken over hun kleine probleempjes


Trouwens; het zijn juist de mensen die de kleine probleempjes openbaar maken die met grotere problemen kampen.

26-07-2008, 00:29

Citaat door _Rehab_:
Wollahila, alsof de hele wereld vergaat .

Heel levensverhaal.




alsof ze 'n tumor ergens heeft groeien

26-07-2008, 00:30
Wie neemt er nou een kat?
Die slaapt nog bij je in bed ook, wtf

26-07-2008, 00:30

Citaat door CoCo_:
Trouwens; het zijn juist de mensen die de kleine probleempjes openbaar maken die met grotere problemen kampen.

nee hoor dat is incorrect

26-07-2008, 00:31

Citaat door CoCo_:
Het is over middernacht, 'mensen' hebben er een hele lange vermoeiende dag op zitten, 'mensen' willen nu ff niet serieus doen. Dat jullie 24/7 met een Frankenstein-frons op jullie voorhoofd willen lopen; best. Maar verwacht niet van anderen dat zij dat ook willen. Bevalt het je niet, dan reageer je niet. Simpel.

ik moet juist reageren om deze waanzin te stoppen!!!!




26-07-2008, 00:34

Citaat door ADHDtje:
mensen die zeiken over hun kleine probleempjes


WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH KLASSIEKER

26-07-2008, 00:50

Citaat door insaf21:
WAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH KLASSIEKER


26-07-2008, 10:56



Citaat door ADHDtje:
nee hoor dat is incorrect

Uitzonderingen daar gelaten is dat zeer correct.

Citaat door _Rehab_:
Bepaal jij dat?

Hoe bedoel je? Net zoals jij bepaald over welke 'probleempjes' men mag klagen en niet? Nee, zo ben ik niet.

Citaat door ADHDtje:
ik moet juist reageren om deze waanzin te stoppen!!!!





Ahem...

26-07-2008, 11:15
teeeeeeeeeeeeeeering hey

26-07-2008, 12:30

Citaat door CoCo_:
Het is over middernacht, 'mensen' hebben er een hele lange vermoeiende dag op zitten, 'mensen' willen nu ff niet serieus doen. Dat jullie 24/7 met een Frankenstein-frons op jullie voorhoofd willen lopen; best. Maar verwacht niet van anderen dat zij dat ook willen. Bevalt het je niet, dan reageer je niet. Simpel.


!

Maar ja. Ik heb volgende week nog een week fulltime en dan kan ik op vakantie, dus dan hoef ik haar rotkop een maand lang niet te zien


Citaat door Mister_BlaBla:
Wie neemt er nou een kat?
Die slaapt nog bij je in bed ook, wtf


..Katten zijn lief...

Pagina's : [1] 2