Bekijk volle/desktop versie : Catering magrebia



25-07-2008, 10:11
Zijn er hier damens of heren die ervaring hebben met deze catering?
Ben beniuwed naar jullie mening.

Groetjes

25-07-2008, 10:15


eten is wel ok..maar de bediening kan nog weleens traag zijn,,tenminste dit heb ik dan eigenlijk om eerlijk te zijn twee x met hun meegemaakt,,en en 1x waren ze wel top,,maar toen hadden ze andere serveersters..want op die andere twee bruiloften,,was gewoon echt erg,,super traag als je een bepaald drankje had besteld en echt idereen klaagde,,en ze keken vet chaggie..niet normaal.maar zoals ik al eerder vermeldde op een andere bruiloft waren er andere meisejes en die waren snel ,,en super vriendelijk..verder is zohour heel goed..en cateringwarda is ook een topper.

25-07-2008, 10:15
Niemand lieve damens

25-07-2008, 10:16

Citaat door esprit:
eten is wel ok..maar de bediening kan nog weleens traag zijn,,tenminste dit heb ik dan eigenlijk om eerlijk te zijn twee x met hun meegemaakt,,en en 1x waren ze wel top,,maar toen hadden ze andere serveersters..want op die andere twee bruiloften,,was gewoon echt erg,,super traag als je een bepaald drankje had besteld en echt idereen klaagde,,en ze keken vet chaggie..niet normaal.maar zoals ik al eerder vermeldde op een andere bruiloft waren er andere meisejes en die waren snel ,,en super vriendelijk..verder is zohour heel goed..en cateringwarda is ook een topper.



hmmm oke dus afraders??of niet

25-07-2008, 10:20



Citaat door majda22:
hmmm oke dus afraders??of niet

nee hoor..dat zeker niet,,ze zijn zeker aanraders,,maar mischien waren er op die bruiloften wel problemen achter de schermen,lah oe 3lem,,waardoor ze mischien chaggie waren ..maar verder,,ik zal ze zeker in het keuze rijtje houden,,ze zijn wel heel ervaren in het vak doen het al een tijdje.

25-07-2008, 10:24

Citaat door esprit:
nee hoor..dat zeker niet,,ze zijn zeker aanraders,,maar mischien waren er op die bruiloften wel problemen achter de schermen,lah oe 3lem,,waardoor ze mischien chaggie waren ..maar verder,,ik zal ze zeker in het keuze rijtje houden,,ze zijn wel heel ervaren in het vak doen het al een tijdje.



oke dan thanx meissie!

25-07-2008, 11:11

Citaat door majda22:
Zijn er hier damens of heren die ervaring hebben met deze catering?
Ben beniuwed naar jullie mening.

Groetjes

Zeker aan te raden. Het eten is heerlijk en de decoratie is mooi.

25-07-2008, 11:36

Citaat door Fatima34:
Zeker aan te raden. Het eten is heerlijk en de decoratie is mooi.



Oke toppie!!
Goed om te horen!

25-07-2008, 11:45
ze zijn echt perfect.eten is heerlijk evenals service.

25-07-2008, 11:55
ik heb ze ook voor mijn bruiloft inshallah

21-08-2008, 15:52
lekereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee r
ik kan je niks aanraden dan dat voor deco blauw of turcouse echt waar een aanrader