Bekijk volle/desktop versie : reactie van Telfort.....



Pagina's : [1] 2

24-07-2008, 22:42
Wie heeft ook een opzegging gedaan voor 14 juli bij Telfort en heb je al een reactie, zo ja mag je het nr. behouden? Mijn man heeft ook opgezegd, en is geaccepteerd, maar nu is het nr. afgesloten dus niet mee te nemn ofwel? Wollah die Telfort komt mij de keel uit, die oplichters!

02-08-2008, 13:45


Heb hem ook opgezegd, maar je had erbij moeten zetten, nummer omzetten naar Prepaid!!

Ik had op de opzegging geschreven met nummerbehoud, daarna had ik gebeld en bleek door de drukte de opzegging nog niet verwerkt te zijn, dus kon het nummer gelukkig nog omgezet worden naar prepaid.

02-08-2008, 18:46
ja ik en mijn man hebben ook onze nummers omgezet naar prepaid maar we moesten het wel schriftelijk doen en geen problemen mee gehad

02-08-2008, 18:49
Ik heb het niet opgezegd, ik heb tot nu toe geen enkele aanvaring met ze gehad.

Meerdere leden vinden telfort oplichters, maar mijn vraag is dan ; Hoezo?

Wat zijn jullie ervaringen, ?


ik heb zelf een bundel van 400 minuten en 30 smsjes.

02-08-2008, 20:45


Hoofdpijn bezorgen die gasten je!!! Echt waar, ik ben blij dat ik van ze af ben.
Mijn nr is ook afgesloten maar alle nrs worden op een prepaid kaart gezet ook van de mensen die dat niet hebben aangevraagd. Maar ze hebben een achterstand in het omzetten van nrs naar prepaid. Blijkbaar hebben toch nog veel mensen het opgezegd, gezien die achterstand.

Zij hebben trouwens mij niet eens bericht over die wijzigingen, ik hoorde het van iemand toevallig!! Stelletje boeven!

02-08-2008, 21:02
Haha... ik werk bij Telfort internet klantenservice... hahah krijgt toch veel klachten joh... niet normaal

02-08-2008, 22:57

Citaat door AlFirdaws:
Haha... ik werk bij Telfort internet klantenservice... hahah krijgt toch veel klachten joh... niet normaal



Nou ik baal iedere keer als ik die klantenservice bel...sommige zijn echt aardig hoor en behandelen je goed maar sommige....echt waar die moeten per direct ontslagen worden!!!!

03-08-2008, 15:16

Citaat door JETLI:
Nou ik baal iedere keer als ik die klantenservice bel...sommige zijn echt aardig hoor en behandelen je goed maar sommige....echt waar die moeten per direct ontslagen worden!!!!


I know, er zitten er ook een aantal bij die willen dat de klant zo snel mogelijk ophangt. Die denken alleen aan de eigen calltijden and that's it.

03-08-2008, 15:23
Ik maak telfort gek inplaats hun mijn


03-08-2008, 15:24

Citaat door mariwa:
Ik maak telfort gek inplaats hun mijn





Internet of mobiel?

03-08-2008, 15:31

Citaat door AlFirdaws:


Internet of mobiel?



Mobiel Ik betaal altijd em rekening pas na twee maanden of ik bel en zeg ik wil regeling ofzo en dan bel ik wel met laat maar zitten hahahahahahahah

03-08-2008, 15:47
wat is er dan gewijzigd?? ik heb ook telfort maar weet van niks

03-08-2008, 16:07



Citaat door mariwa:
Mobiel Ik betaal altijd em rekening pas na twee maanden of ik bel en zeg ik wil regeling ofzo en dan bel ik wel met laat maar zitten hahahahahahahah




En daar betaal je dan 30cent per minuut voor? Zullen wel veel registraties van de gesprekken met jou staan dan....

03-08-2008, 16:24

Citaat door AlFirdaws:
En daar betaal je dan 30cent per minuut voor? Zullen wel veel registraties van de gesprekken met jou staan dan....



30 cent zal wel. ik bel altijd met de telefoon van me vriendin hahaha want dan hebben ze hem weer geblokeerd.


Een keer zei een vrouw tegen mijn echt boos:

Als je nog een keer te laat betaald dan zorg ik er persoonlijk voor dat je tel wordt geblokeerd, en geen abo meer mag.


dat was inmiddels al uhmm 4 maanden geleden waar van 3 ik weer te laat heb betaald:P

03-08-2008, 16:31

Citaat door mariwa:
30 cent zal wel. ik bel altijd met de telefoon van me vriendin hahaha want dan hebben ze hem weer geblokeerd.


Een keer zei een vrouw tegen mijn echt boos:

Als je nog een keer te laat betaald dan zorg ik er persoonlijk voor dat je tel wordt geblokeerd, en geen abo meer mag.


dat was inmiddels al uhmm 4 maanden geleden waar van 3 ik weer te laat heb betaald:P




Dat is kletskoek, de medewerkers aan de telefoon mogen daar helemaal niet over beslissen.

Maar waarom steeds te laat betalen dan?

Pagina's : [1] 2