Bekijk volle/desktop versie : Blondjes...



02-10-2002, 13:13
Er zijn veel moppen over de blondjes, de domme blondjes.
Maar in werkelijk zijn ze ook dom
Gisteren liet ik foto's zien van trouwefeesten die ik dit jaar in marokko heb meegemaakt. Een klasgenote, blond, merkte op dat er best veel trouwfeesten zijn in marokko, en bij hun 1x in de zoveel jaar een feestje is. Ik zei daarop dat ik as, vrijdag en zaterdag nog 2 trouwfeestjes heb. Huh, ga je dan helemaal naar marokko toe???, vroeg ze. Echt een dom blondje...
Heb haar uitgelegd, dat het hier in Nl was, oooh, zei ze, ik dacht al je gaat vliegen naar marokko en komt gelijk weer terug.

Achteraf, heb ik er erg om gelachen. It's true..


02-10-2002, 13:45


.....................jawairia ik heb gehoord dat zij je beste vriendin was..en dat zij de huiswerk voor je maakte...lol..

niets persoonlijks hoor..

02-10-2002, 14:17
Dus niet,...hahahaha....heb geen nederlandse vriendinnen, vooral geen blondjes...
Mensen ga het nou niet persoonlijk opvatten...want als je het wel doet, dan heb je pas echt heeeeeeeeeeeeeeeeele lange tenen.

groetjes.

02-10-2002, 20:56
Wat is er mis mee om nederlandse VRIENDINNEKES te hebben??

wil je zeggen dat je alleeen van die snor vriendinnen hebt?

Niet TE persoonlijk opvatten...

Ok..ok ?

02-10-2002, 22:12


wat is iedereen weer leuk ant doen

ewa, er bestaan veel mopjes over domme blondjes en sommige zijn echt wel goed

maar jou vriendinnetje is wel het toppunt van domheid

bisous

03-10-2002, 11:13
Laboudanda, ben je soms beledigd?? Heb gewoon geen nederlandse vriendinnen, en verder zit er niks achter, en of ik vriendinnen heb met alleen snorharen, hhhmmmm weet ik niet, je hebt natuurlijk van alles om van die snor af te komen! ha...

03-10-2002, 14:17

Citaat:
Origineel gepost door Jawairia
Laboudanda, ben je soms beledigd?? Heb gewoon geen nederlandse vriendinnen, en verder zit er niks achter, en of ik vriendinnen heb met alleen snorharen, hhhmmmm weet ik niet, je hebt natuurlijk van alles om van die snor af te komen! ha...
zoals Mach 3..lol

26-12-2002, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door Jawairia
Er zijn veel moppen over de blondjes, de domme blondjes.
Maar in werkelijk zijn ze ook dom
Gisteren liet ik foto's zien van trouwefeesten die ik dit jaar in marokko heb meegemaakt. Een klasgenote, blond, merkte op dat er best veel trouwfeesten zijn in marokko, en bij hun 1x in de zoveel jaar een feestje is. Ik zei daarop dat ik as, vrijdag en zaterdag nog 2 trouwfeestjes heb. Huh, ga je dan helemaal naar marokko toe???, vroeg ze. Echt een dom blondje...
Heb haar uitgelegd, dat het hier in Nl was, oooh, zei ze, ik dacht al je gaat vliegen naar marokko en komt gelijk weer terug.

Achteraf, heb ik er erg om gelachen. It's true..


26-12-2002, 22:40
aiiiiiii bestaat deze topic ook nog