Bekijk volle/desktop versie : Vandaag uitstrijkje laten doen i.v.m. zwangerschap maar



24-07-2008, 15:26
Salam,

Vandaag heb ik een uitstrijkje laten doen bij de gynacoloog en dat is alhamdoelilah goed gegaan. Na afloop kreeg ik de 2 buisjes die ik aan de balie moest inleveren en een potje waar het sperma van mijn man inmoet, want ook hij moet z'n sperma inleveren.

Maar echt dom ik heb die potje ook meegegeven aan die balieassistente, terwijl ik die mee moest nemen naar huis.

Pfff kan ik gewoon morgen dat potje terugvragen, want ik mag alleen dat potje gebruiken?

Moet je trouwens kijken of deze kleine onderzoekjes door de verzekering vergoed worden? Dus die spermaonderzoek van mijn man en die echo die ik heb laten maken van onder?

En nog wat stel dat ik een behandeling moet doen bijvoorbeeld een medicijnenbehandeling (clomid), moet ik ook kijken of dit door de verzekering vergoed wordt?

24-07-2008, 15:36


Ik stopte bij sperma

24-07-2008, 15:37

Citaat door Oem_meryem:
niemand?


Vraag gewoon dat potje terug. ze hebben er zeker een hele verzameling van.

trouwens, mag je dat zomaar meenemen? ik dacht dat voor spermaonderzoeken dat in ziekenhuis moest gebeuren?

over de behandeling, geen idee. InshAllah ghayr

24-07-2008, 15:41

Citaat door Mysticalia:
Vraag gewoon dat potje terug. ze hebben er zeker een hele verzameling van.

trouwens, mag je dat zomaar meenemen? ik dacht dat voor spermaonderzoeken dat in ziekenhuis moest gebeuren?

over de behandeling, geen idee. InshAllah ghayr


Ja moet morgen terug balen zeg Ben alleen bang dat ze daarlijk dat potje niet meer hebben.

Ja, ik mocht dat potje thuis meenemen, maar stel dat de partner euhm dat begint te doen of jij doet het voor hem , dan moet je het zo snel mogelijk en in je broekzak doen en naar het ziekenhuis brengen.

Wel handig want ik woon maar 10 minuten lopen naar het ziekenhuis toe.

24-07-2008, 15:42



Citaat door Oem_meryem:
Ja moet morgen terug balen zeg Ben alleen bang dat ze daarlijk dat potje niet meer hebben.

Ja, ik mocht dat potje thuis meenemen, maar stel dat de partner euhm dat begint te doen of jij doet het voor hem , dan moet je het zo snel mogelijk en in je broekzak doen en naar het ziekenhuis brengen.

Wel handig want ik woon maar 10 minuten lopen naar het ziekenhuis toe.



Dat is topie

moge Allah swt het voor jullie begunstigen inshAllah.

24-07-2008, 15:42
als je verzekerd bent wordt alles vergoed. ik heb dit allemaal ook meegemaakt. het wordt allemaal vergoed

24-07-2008, 15:43

Citaat door moslimaatje2002:
als je verzekerd bent wordt alles vergoed. ik heb dit allemaal ook meegemaakt. het wordt allemaal vergoed


Ook die medicijnenbehandeling? Pfff ik vind het emotioneel zwaar allemaal

24-07-2008, 15:48

Citaat door Oem_meryem:
Ook die medicijnenbehandeling? Pfff ik vind het emotioneel zwaar allemaal

meskiena, als je wil praten kan je me altijd pmen

ja de behandelingen worden als het goed is allemaal vergoed. maar je gyn gaat je hierover nog allemaal informeren hoor. er wordt niet zo maar begonnen met behandelen ofzo.


het is een onzekere tijd. ik ben al 5 jaar in behandeling

24-07-2008, 15:57

Citaat door moslimaatje2002:
meskiena, als je wil praten kan je me altijd pmen

ja de behandelingen worden als het goed is allemaal vergoed. maar je gyn gaat je hierover nog allemaal informeren hoor. er wordt niet zo maar begonnen met behandelen ofzo.


het is een onzekere tijd. ik ben al 5 jaar in behandeling


Dank je wel meid.

ik ben ook 5 jaar bezig

Ik heb geen zin meer in die teringbehandelingen, sorry voor mijn taalgebruik. Maar ik word er gek van, ze beginnen weer bij nul af.

Mocht je man thuis ook z'n spul in een potje stoppen en dezelfde dag nog inleveren? (hashaak)

26-07-2008, 12:42

Citaat door Oem_meryem:
Dank je wel meid.

ik ben ook 5 jaar bezig

Ik heb geen zin meer in die teringbehandelingen, sorry voor mijn taalgebruik. Maar ik word er gek van, ze beginnen weer bij nul af.

Mocht je man thuis ook z'n spul in een potje stoppen en dezelfde dag nog inleveren? (hashaak)

ja dat moest mijn man ook, waarom moet je trouwens helemaal opnieuw beginnen. ben je echt al behandeld? en nu weer bij nul af aan is wel vreemd