Bekijk volle/desktop versie : schoonbroer betrapt



Pagina's : [1] 2

19-01-2004, 09:36
hallo

ik heb een vraagje.

mijn (toekomstige) schoonbroer is sinds november verloofd, maar dit weekend wisten vrienden mij te vertellen dat ze hem in het park gezien hadden aan het kussen met een ander meisje.

ze waren daar zeker van dat dit niet zijn verloofde was, want dat ander meisje was vroeger een goede vriendin van hem, en zij kennen haar dus ze hebben haar herkend, vandaar de zekerheid.

nu is mijn vraag, moet ik dit gaan vertellen tegen bv zijn zus? enerzijds vind ik het heel erg voor zijn verloofde want, mijn mening, eens ze bedriegen zijn ze in staat om het nog eens te doen, maar langs de andere kant wil ik mij ook niet moeien met het privé leven van hem.

wat zouden jullie doen?

19-01-2004, 10:03


Moeilijk, maar zou het toch zeggen. Ze zijn nu alleen nog maar verloofd en hij gaat al vreemd, waneer ze met hem getrouwd is zal hij dat waarschijnlijk ook doen. Dumpen nu het nog kan.

19-01-2004, 10:33
ik ben het met je eens, maar ik wil niet de veroorzaker zijn van ruzie, want die zal er waarschijnlijk komen.

het moeilijke van de zaak is ook dat dit meisje iemand van de familie is, dan ligt alles nog veel gevoeliger... ik vond in het begin al dat hij een fout heeft gemaakt door iemand van de familie te kiezen, dit is wat er kan gebeuren als het misgaat.

ik het het ook niet met mijn eigen ogen gezien, maar die vrienden kennen mijn schoonbroer goed en ze zullen hier niet over liegen.

19-01-2004, 11:00
Je kan ook met je schoonbroer gaan praten en zeggen wat je hebt gehoord

19-01-2004, 11:16



Citaat:
Origineel gepost door nuria
hallo

ik heb een vraagje.

mijn (toekomstige) schoonbroer is sinds november verloofd, maar dit weekend wisten vrienden mij te vertellen dat ze hem in het park gezien hadden aan het kussen met een ander meisje.

ze waren daar zeker van dat dit niet zijn verloofde was, want dat ander meisje was vroeger een goede vriendin van hem, en zij kennen haar dus ze hebben haar herkend, vandaar de zekerheid.

nu is mijn vraag, moet ik dit gaan vertellen tegen bv zijn zus? enerzijds vind ik het heel erg voor zijn verloofde want, mijn mening, eens ze bedriegen zijn ze in staat om het nog eens te doen, maar langs de andere kant wil ik mij ook niet moeien met het privé leven van hem.

wat zouden jullie doen?
tuurlijk moet je het vertelen

19-01-2004, 11:49
ik begrijp het, maar ik wil niet diegene zijn die alles op gang heeft gebracht, dat zal mijn schoonbroer niet appreciëren en je moet begrijpen dat ik de relatie met hem niet wil bemoeilijken, daar ik binnenkort met zijn broer ga trouwen...

misschien moet ik eens met mijn schoonzus gaan praten, en haar in vertrouwen nemen, ik ben gewoon heel bang dat het allemaal gaat uitkomen dat het van mij is gekomen, en dat de mensen gaan zeggen ze is jaloers of zo, je kent marokkanen wel hé (niet slecht bedoeld maar toch is het zo).

daarom mijn grote twijfels. mijn verloofde zegt dat ik me er niet mee moet moeien, maar houdt mij ook niet tegen om het tegen zijn zus te zeggen.

en ook, ik vind zolang ik het zelf niet heb gezien, geloof ik het niet, maar het zijn goede vrienden die mijn schoonbroer en dat meisje kennen, en ze hebben er geen baat bij om erover te liegen, dus ik geloof ze wel.

19-01-2004, 12:36
Denk aan zijn verloofde meskiena

Verplaats je in haar...stel dat jouw verloofde vreem ging...zou jij ook niet boos worden als iemand het wist en het je niet vertelde??

19-01-2004, 14:13
Meid is hij de verloofde van je zus? Als ik jou was zou ik hetgaan zeggen tegen mijn zus...voor ze een met iemand trouwt die haar constant gaat bedriegen!
het is het beste voor iedereen dat je het vertelt !
anders ga je het later beklagen
dat het niet goed gaat tussen hen!

19-01-2004, 14:36
nee, hij is de broer van mijn vriend. dat meisje is de zus van zijn tante, (aangetrouwd).

ik begrijp het niet, hij ziet zijn verloofde regelmatig en ze lijken goed overweg te kunnen (zo schijnt het) en hij werkt hard in het appartament waar ze later zullen wonen, dus er is niets dat erop wijst dat hij het niet zou willen...

ik begrijp niet waarom hij dan met een ander meisje zit, de trouw zou normaal gezien ergens na de zomer plaats vinden.

hij heeft wel met dit meisje (diegene met wie hij betrapt is) samengewoond vroeger, ze kwamen heel goed overeen en ik denk dat hij nog gevoelens voor haar heeft, maar zekerheid heb ik niet en ik ga het hem ook niet vragen

19-01-2004, 19:10
zie mijn reactie bij huwelijk en islam..

19-01-2004, 20:59
Nuria, een ding hoor. Vertellen!!!!!

Zou toch erg zijn als hij hier mee wegkomt. Zou dit mijn zus echt niet aandoen. Trouwens andersom zou je het toch ook willen weten.

Wat een sukkel is je schoonbroer, zeg. Kun je toch niet maken. Ik zou hem er direct op aanpsreken.

En ja, je toekomstige man zou er begrip voor moeten hebben. Andersom zou hij het toch ook vertellen als hij je zus met iemand aan het kussen zag.

Veel succes

19-01-2004, 21:16
ik zou me er niet mee bemoeien,
want je krijgt later toch alles over je heen dan zijn ze vergeten wat die jongen gedaan heeft maar kijken ze jou vies aan. het is je schoonfamilie en het is al zo moeilijk om daar een plaats te krijgen. Ik zou me gedeist houden en doen alsof me neus bloed, trouwens je vriend weet het toch laat hem maar met ze broer praten.

19-01-2004, 22:04


Ja moeilijk situatie, ik denk dat je het best met jouw verloofd/vriend moet vertellen (indien je dat nog niet hebt gedaan), en verder zou ik er niet mee bemoeien.
Hopelijk was dat afspraakje in de park met dat meisje, een afscheids(afspraakje). Niet dat ik het goed spreek, in tegendeel! Wat hij heeft gedaan is niet zo netjes van hem, dat is gewoon vreemd gaan...

20-01-2004, 12:26
Ik zou het gewoom vertellen, beter nu dat ze dan misschien uit elkaar zouden gaan, dan dat ze er later toch achter komt, en dan zal gaan scheiden.

dit is erg moeilijk.maar ik persoonlijk zou het gewoon vertellen tegen haar.


Groetjes Savourah

20-01-2004, 12:46
nee joh niet vertellen ,waarom moet jij nou meebemoeien? en als zijn verloofde het niet erg vind? en trouwens ik voel mee met je schoonbroer hoor want als jij hem gaat verraden loopt met jouw nooit meer goed af dan gaat hij jouw altijd volgen in wat jij doet of hij kan jouw op iets terugpakken dus gewoon mondje dicht zou ik zeggen en ik wens jouw schoonbroer veel succes.

Pagina's : [1] 2