Bekijk volle/desktop versie : wat ga jij je beste vrindin cadeua geven op haar trouwdag



Pagina's : [1] 2 3

23-07-2008, 22:06
heey damens

mijn beste vrindin die gaat binnekort trouwen en k wil haar wat geven maar ook sla je me dood ik weet niet wat ik haar moet geven dus ik wil jullie hulp graag hierbij...

mohiem k hoor het van jullie

23-07-2008, 22:14


Ik had een mandje gekocht en dan had ik er islamitische boeken in gedaan over het Waliema (Het Huwlijk) en dan nog leuke bad producten, hijaab en Korte Mouwtjes (Witte), en nog veel meer, of dan had ik iets groters gekocht bijv, iets voor in haar nieuwe huisje InshAllah.

Lakien de ene vind dit meer geschikt voor haar vriendin en de andere niet.
Het gaat erom wie het is, Bijvoorbeeld als het geen praktiserende zuster is dan zou ze de islamitische boekjes niet echt interessant vinden, wAllahu a3lem,

Moge Allah haar huwlijk zegenen, Ameen.

23-07-2008, 22:17

Citaat door Sgatige_Moslima:
Ik had een mandje gekocht en dan had ik er islamitische boeken in gedaan over het Waliema (Het Huwlijk) en dan nog leuke bad producten, hijaab en Korte Mouwtjes (Witte), en nog veel meer, of dan had ik iets groters gekocht bijv, iets voor in haar nieuwe huisje InshAllah.

Lakien de ene vind dit meer geschikt voor haar vriendin en de andere niet.
Het gaat erom wie het is, Bijvoorbeeld als het geen praktiserende zuster is dan zou ze de islamitische boekjes niet echt interessant vinden, wAllahu a3lem,

Moge Allah haar huwlijk zegenen, Ameen.



shoukran meid

maar ze is niet praktiserend dus moet ff veder kijken maar is wel leuk dat je het gedaan hebtt

23-07-2008, 22:21
een foto Album met jullie fotos erin

23-07-2008, 22:33


ik zou haar gewoon geld geven... kan ze er nog altijd mee doen wat ze wil hé...

23-07-2008, 22:50

Citaat door elhocimaatje:
shoukran meid

maar ze is niet praktiserend dus moet ff veder kijken maar is wel leuk dat je het gedaan hebtt



Ze is toch moslim? Dan lijkt het me zoiezo wel interessant voor haar. Vertel der maar dat ze hier niet voor eeuwig is

23-07-2008, 22:58
Ik zou haar ook gewoon geld geven.. Zou haar wat meer geven.. Meestal hebben ze heel hun huisje al ingericht en hebben ze alles al..

23-07-2008, 23:04
100 euro, kan ze altijd gebruiken.

23-07-2008, 23:13
Een mand met allerlei spulletjes. Je kan van alles er in doen. Geurtjes, bodylotion, bad spullen, eventueel een leuke lingerie setje..En dan met die door zichtige folie er omheen..altijd leuk om te krijgen. Als je vind dat het weinig is kan je er een kaartje bij doen met geld of een bon van blokker ofzo.. kan ze goed gebruiken voor huis spulletjes.. Suc6

23-07-2008, 23:19
toen mijn beste vriendin ging trouwen, heb ik met mijn 5 toenmalige beste vriendinnen samen van alles en nog wat cadeau gedaan...misshcien kun je er iets uit halen:

- badjassen met hun naam erop
- midweek ardennen ( net na de trouwfeest, konden ze ff weg na al het gestress...en net terug voor de seb3iejem )
- een mand met allemaal spullen om mee te nemen naar de ardennen...eten, drinken en geld om uit te geven
- een mand met allemaal spulletjes die ze konden gebruiken...zowel samen als apart, zoals pyama's, badspullen, geurtjes, massage olie enz...
- wij hadden het snoepgoed voor de kinderen geregeld...bekertjes met van alles erin
- nadat ze terugkwamen van hun midweek ardennen, hebben we ze naar de bios gestuurd, huissleutels ingenomen...en hebben we hun huis romantisch versierd, gekookt, lekkernijen klaargemaakt enz...

we hebben ook een vrijgezellenfeest voor haar georganiseerd...als je dat ook van plan bent, kan ik je tips geven als je wil

hoop dat je er wat uit kunt halen

23-07-2008, 23:21
oww en we hebben allemaal een persoonlijke brief aan haar gegeven..

k zie iedreen zeggen je kutn haar geld geven enzo...het is haar beste vreindin...dan kun je t beste iets persoonlijks geven...dan heeft geld geen waarde...k spreek uit ervaring...want mijn beste vriendin vond de brieven het mooist van alles....zegt genoeg, een blaadje met een tekst erop

24-07-2008, 14:54

Citaat door baghdadi_17:
Een mand met allerlei spulletjes. Je kan van alles er in doen. Geurtjes, bodylotion, bad spullen, eventueel een leuke lingerie setje..En dan met die door zichtige folie er omheen..altijd leuk om te krijgen. Als je vind dat het weinig is kan je er een kaartje bij doen met geld of een bon van blokker ofzo.. kan ze goed gebruiken voor huis spulletjes.. Suc6





dat heb ik haar al gegeven op de verloving ze vond het moooi en leukkk dat kan k niet voor de 2x doennn maar tog bedankt voor het mee denkennn

24-07-2008, 15:11


moet echt wat gaan bedenken!!

24-07-2008, 15:44

Citaat door waffie_moslima:
toen mijn beste vriendin ging trouwen, heb ik met mijn 5 toenmalige beste vriendinnen samen van alles en nog wat cadeau gedaan...misshcien kun je er iets uit halen:

- badjassen met hun naam erop
- midweek ardennen ( net na de trouwfeest, konden ze ff weg na al het gestress...en net terug voor de seb3iejem )
- een mand met allemaal spullen om mee te nemen naar de ardennen...eten, drinken en geld om uit te geven
- een mand met allemaal spulletjes die ze konden gebruiken...zowel samen als apart, zoals pyama's, badspullen, geurtjes, massage olie enz...
- wij hadden het snoepgoed voor de kinderen geregeld...bekertjes met van alles erin
- nadat ze terugkwamen van hun midweek ardennen, hebben we ze naar de bios gestuurd, huissleutels ingenomen...en hebben we hun huis romantisch versierd, gekookt, lekkernijen klaargemaakt enz...

we hebben ook een vrijgezellenfeest voor haar georganiseerd...als je dat ook van plan bent, kan ik je tips geven als je wil

hoop dat je er wat uit kunt halen


Wat hebben jullie geregeld met vrijgezellenfeest??

24-07-2008, 16:47
Oké ik heb nog wel een paar jaar denk ik om daarover na te denken

Pagina's : [1] 2 3