Bekijk volle/desktop versie : Wat als je ontdekt dat je man je bedriegt na zoveel jaren?!



Pagina's : [1] 2 3

23-07-2008, 16:12
Wat moet ik dan zeggen, ik ben getrouwd en ben erachter gekomen dat mijn man mij bedriegt. Het ergste is dat hij dan kwaad word op mij, hij zegt dat ik niet in zijn zaken moet snuffelen, zoals gsm... en hij geeft het ook niet toe. ben nu 6 jaar met hem. Wat nu?

23-07-2008, 16:14


heb bewijzen, heb hem er al mee geconfronteerd, maar tevergeefs dan begint hij ruzie te maken en dan trapt hij het af. maar nu is hij bereid om te praten, hij weet zelf dat ik van iets op de hoogte ben, want heb het hem via omwegen duidelijk gemaakt niet rechtstreeks gezegd dat hij mij bedriegt, dat niet. zijn ouders zijn ervan op de hoogte en zij steunen mij, ze zijn razend op hem. het probleem is, heb em nooit zo gekend, we zijn altijd gelukkig geweest en ik kreeg altijd alles wat ik wou en aandacht dat hij me gaf, echt veel, het is gewoon de laatste maanden dat dit alles verminderd is, het is er helemaal niet meer, daarna ben ik beginnen zoeken, als je al niet meer intiem bent met elkaar... dan gaat hij het zeker ergens anders halen... En ik ben ook niet getrouwd om te scheiden, dat wil ik niet. Bedankt voor jullie raad.

23-07-2008, 16:17
Ja, had mijn spullen allemaal ingepakt en toen was hij in elkaar gestort, hij heeft alles bekend. Nu beloofd hij me dat hij iedere dag op tijd thuis zal zijn enz.... we zijn nu al een paar dagen verder en het gaat de goede kant op, maar ja mijn vertrouwen is weg dat heb ik hem ook gezegd en hij begrijpt het, hij komt als een hond achter me aan.. Zijn ma zei tegen hem dat hij haar zoon niet meer was als hij zo wil blijven voort doen, iedereen van de familie had em afgezweerd. De beginjaren waren echt goed we waren zo gelukkig met elkaar, ik heb em ook een beetje verwaarloosd deze laatste tijd, ik kleedde mij niet meer sexy thuis, was altijd in die marokkaanse slobberkledij te vinden. Maar ja das nog geen reden om vreemd te gaan natuurlijk. Ik reken op de steun van Allah en we zullen zien waar dit heen gaat.

23-07-2008, 16:20
Hmm, ik zou me niet kunnen inhouden.
Had alles meteen ingepakt.
Maar ja, dat is makkelijk praten. Wie weet wat ik doe als het erop aankomt.

Goed, ik zou zeggen! Ga met hem praten. Maak hem duidelijk dat je het niet pikt. Dan vraag is echter, wanneer je het hem te snel vergeeft, of hij niet denkt: zo, daar ben ik gemakkelijk mee weggekomen.

Ikzelf zou denk ik mijn spullen hebben gepakt om hem te laten zien dat het meenens is! Dan kan hij zijn acties goed overdenken en zien wat hij in huis had en hoe hij dat vertrouwen heeft beschaamd. Maar je moet zelf kijken wat je doet. Jij hebt misschien kinderen waardoor de situatie veel moeilijker is. Ik wens je in ieder geval veel succes enne, krop het niet op! Vertel hem gewoon wat op je hart ligt!

23-07-2008, 16:21


Ik weet het echt niet meer, ik leef met hem, met een leegte vanbinnen.
Ook al kruipt hij nu voor me, toch mis ik iets. Het vertrouwen is ook compleet weg. Heb 2 keuzes, blijven of weggaan. maar geen van beiden zou me goed doen vrees ik, als ik terug bij mijn ouders ga wonen, dat wil ik niet want dan worden zij ziek als ze dit weten. Bij hem blijven, dan wordt ik paranoia, dan moet ik altijd geniepig doen en alles controleren en eerlijk gezegd heb ik daar totaal geen zin meer in, hem geloven kan ik ook niet meer. Veel mensen zeggen tegen mij dat ik wat geduld moet hebben en dat alles goed zal komen, maar ja dat is gemakkelijk praten. ik moet wel geduld uitoefenen dat weet ik, maar voor hoe lang?

23-07-2008, 16:22
Ik zie dat ik te laat ben met mijn reactie! Goed zo, hij heeft dus toegegeven! Laat hem maar als een hond achter je aan lopen! Kan hij zien dat je het meent.

23-07-2008, 16:23
Het is inderdaad heel moeilijk.Het ergste van alles is dat hij nooit zo was geweest, nu doet hij de ergste dingen, alsof iemand hem met een afstandsbediening bestuurd. Wat ik er nog niet heb bijverteld is dat er bij ons verschillende factoren in het spel meespelen, zoals... ja inderdaad familie. Mijn man is al slachtoffer geweest van voodoo, door een nicht van marokko die met hem wou trouwen. We hebben nog geen kinderen dus proberen al die mensen ons op elke mogelijke manier uit elkaar te drijven. Ik haat het gewoon. Ah ja en we zijn ook onlangs op vakantie geweest naar Cuba, geloof mij dat doet het niet. Ik ben er toch achtergekomen dat hij me bedroog en ja toen is mijn wereld toch in elkaar gestort of je nu leuke dingen doet met mekaar of niet, het is allemaal voor niets geweest. Ik zal en moet geduld uitoefenen denk ik, want ik gun mijn vijanden geen overwinning, dus ik blijf lekker waar ik nu ben, ik kan ook koppig zijn en nu zeker dat ik weet wat ze allemaal van plan zijn. Rotzooi is het, echt waar.

23-07-2008, 16:35
merde wat een vent


hij heeft je bedrogen...damn
ben je dan niet bang dat tie één of andere ziekte heet opgelopen ??
tegenwoordig weet je maar nooit

mocht tie incha allah opt rechte pad terugkomen, laat 'm dan maar eerst gaan testen voor je terug met hem vrijt...


succes wat je keuze ook wordt!

23-07-2008, 16:36
ze hebben gelijk, je moet echt geduld hebben, het is makkelijk praten voor mij nu, maar 6 jaar kun je niet in een keer opgeven dit is een periode in jullie huwelijk dat het moeilijk gaat. INSHALLAH komt het goed en het is niet jouw schuld dat hij vreemd gaat.
laat niet teveel mensen tussen jullie komen want kwade tongen maken het erger dan het is.
ik weet het dit is stom van mij maar begrijp ik wil je niet kwetsen.misschien had hij bevestiging nodig dat hij nog in trek is bij het andere geslacht en was het maar eenmalig en heeft hij nu echt spijt.

haal moed en kracht bij ALLAH, alleen ALLAH kan je kracht geven om jouw man te kunnen vergeven en verder te gaan in jullie huwelijk en nogmaals laat niet teveel mensen tussen jullie komen.

hou moed en INSHALLAH komt het goed

23-07-2008, 16:43
het is nu even moeilijk omdat je er midden inzit.

Maar beetje bij beetje kom je er wel weer bovenop en komen er weer dagen dat je helemaal gek op hem zal zijn.

Maar dan moet hij niet wat flikken. Blijf alert, zou ik zeggen!

23-07-2008, 16:45

Citaat door imzourenchick:
heb bewijzen, heb hem er al mee geconfronteerd, maar tevergeefs dan begint hij ruzie te maken en dan trapt hij het af. maar nu is hij bereid om te praten, hij weet zelf dat ik van iets op de hoogte ben, want heb het hem via omwegen duidelijk gemaakt niet rechtstreeks gezegd dat hij mij bedriegt, dat niet. zijn ouders zijn ervan op de hoogte en zij steunen mij, ze zijn razend op hem. het probleem is, heb em nooit zo gekend, we zijn altijd gelukkig geweest en ik kreeg altijd alles wat ik wou en aandacht dat hij me gaf, echt veel, het is gewoon de laatste maanden dat dit alles verminderd is, het is er helemaal niet meer, daarna ben ik beginnen zoeken, als je al niet meer intiem bent met elkaar... dan gaat hij het zeker ergens anders halen... En ik ben ook niet getrouwd om te scheiden, dat wil ik niet. Bedankt voor jullie raad.

Sterkte...

23-07-2008, 16:48

Citaat door imzourenchick:
Het is inderdaad heel moeilijk.Het ergste van alles is dat hij nooit zo was geweest, nu doet hij de ergste dingen, alsof iemand hem met een afstandsbediening bestuurd. Wat ik er nog niet heb bijverteld is dat er bij ons verschillende factoren in het spel meespelen, zoals... ja inderdaad familie. Mijn man is al slachtoffer geweest van voodoo, door een nicht van marokko die met hem wou trouwen. We hebben nog geen kinderen dus proberen al die mensen ons op elke mogelijke manier uit elkaar te drijven. Ik haat het gewoon. Ah ja en we zijn ook onlangs op vakantie geweest naar Cuba, geloof mij dat doet het niet. Ik ben er toch achtergekomen dat hij me bedroog en ja toen is mijn wereld toch in elkaar gestort of je nu leuke dingen doet met mekaar of niet, het is allemaal voor niets geweest. Ik zal en moet geduld uitoefenen denk ik, want ik gun mijn vijanden geen overwinning, dus ik blijf lekker waar ik nu ben, ik kan ook koppig zijn en nu zeker dat ik weet wat ze allemaal van plan zijn. Rotzooi is het, echt waar.

Hier schrok ik echt van....

23-07-2008, 16:48


[QUOTE=imzourenchick;51605506]Het is inderdaad heel moeilijk.Het ergste van alles is dat hij nooit zo was geweest, nu doet hij de ergste dingen, alsof iemand hem met een afstandsbediening bestuurd. Wat ik er nog niet heb bijverteld is dat er bij ons verschillende factoren in het spel meespelen, zoals... ja inderdaad familie. Mijn man is al slachtoffer geweest van voodoo, door een nicht van marokko die met hem wou trouwen. We hebben nog geen kinderen dus proberen al die mensen ons op elke mogelijke manier uit elkaar te drijven. Ik haat het gewoon. Ah ja en we zijn ook onlangs op vakantie geweest naar Cuba, geloof mij dat doet het niet. Ik ben er toch achtergekomen dat hij me bedroog en ja toen is mijn wereld toch in elkaar gestort of je nu leuke dingen doet met mekaar of niet, het is allemaal voor niets geweest. Ik zal en moet geduld uitoefenen denk ik, want ik gun mijn vijanden geen overwinning, dus ik blijf lekker waar ik nu ben, ik kan ook koppig zijn en nu zeker dat ik weet wat ze allemaal van plan zijn. Rotzooi is het, echt waar.

wat heeft dat te maken met het vreemd gaan van je man?

23-07-2008, 16:51
Uit een onderzoek onder Nederlandse mannen is gebleken dat 70 % van de mannen 1 of meerdere keren is vreemdgegaan... ik weet niet wat dit zegt over Marokkanen, maar het is wel om van te schrikken dat cijfer.

23-07-2008, 16:53
het is nationale vreemdgaanweek op marokko.nl
veel sterkte voor al die vrouwen wiens mannen vreemdgaan.

Pagina's : [1] 2 3