Bekijk volle/desktop versie : Wie doet HBO-Recht

Pagina's : [1] 2 3

18-01-2004, 20:51
Mensen!!!

Wie volgt de studie HBO-recht??

En bevalt het??

Graag reacties!!

18-01-2004, 22:28

ME!!!

ja bevalt me wel

18-01-2004, 22:54
Maarre...?

Vertel eens meer???

18-01-2004, 23:31
wat wilt u horen?

19-01-2004, 14:14

Nou mevrouw ik wil graag weten wat de studie inhoudt enne of het zwaar is.Gewoon wat je er van kan vertellen!

A.j.b.

19-01-2004, 17:35
ik doe ook hborecht!!!!

en k hab alles gehaald tot nu toe!!!!!

en k heb binnenkort weer tentamens!!!!!

19-01-2004, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door ZeLaL
Nou mevrouw ik wil graag weten wat de studie inhoudt enne of het zwaar is.Gewoon wat je er van kan vertellen!

A.j.b.
eerste blok krijg je algemeen recht, maar in blok 2 worden de vakken uitgebreid dan krijg je strafrecht, bestuursrecht en privaatrecht...

de studie op zich is nie egt zwaar wel ingewikkeld, je moet veel toepassen en opleiding is praktijk gericht...

je hoeft gelukkig nie veel uit je hoofd te leren

als je meer vragen hebt hoor k het wel...

19-01-2004, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door Sheherezade21
ik doe ook hborecht!!!!

en k hab alles gehaald tot nu toe!!!!!

en k heb binnenkort weer tentamens!!!!!
kheb ook tot nu toe alles gehaald, all1 heb net tentamens 8er de rug...

denk dat k bestuursrecht zwaaaaaaaaaar heb verklooooot...

19-01-2004, 19:52
Dus hij is niet erg zwaar?? Ik dacht eigenlijk dat je veel uit je kop moest leren,maar dat ik dus niet het geval??Toch??

Maarre dames, willen jullie deze studie in 4 jaar afronden of gaan jullie door tot een masterdiploma in de vijfde jaar. Voor een togaberoep??

En welke stad studeren jullie???

19-01-2004, 20:59
Nou ik wil graag advocate worden.
Mar daarvoor moest je eerst nog naar de universiteit, maar met dit opleiding kan je het verkorten naar vijf jaar??

Heb ik het goed HBO-studenten???

19-01-2004, 21:27

Citaat:
Dus hij is niet erg zwaar?? Ik dacht eigenlijk dat je veel uit je kop moest leren,maar dat ik dus niet het geval??Toch??

Maarre dames, willen jullie deze studie in 4 jaar afronden of gaan jullie door tot een masterdiploma in de vijfde jaar. Voor een togaberoep??

En welke stad studeren jullie???
nee in principe niet egt veel uit je hoofd leren (alles staat in de wetbundels wat je moet bestellen), dat doe je pas op de uni...
hbo is gericht op praktijk en veel toepassen.

hierna wil k mn master criminologie inshallah halen op de uni

19-01-2004, 21:30

Citaat:
Nou ik wil graag advocate worden.
Mar daarvoor moest je eerst nog naar de universiteit, maar met dit opleiding kan je het verkorten naar vijf jaar??

Heb ik het goed HBO-studenten???
bedoel je 5 jaar verkorten op de uni?

want k weet dat je na je uni, nog ongeveer 4 jaar stage moet lopen voordat je advocaat bent...

20-01-2004, 09:31

klopt wel ja.

maar met hborecht heb je al je bachelor diploma en dan kun je dingen doen als adviseur en dergelijke. als je echt advocaat wilt worden dan moet je nog een jaar master op de uni doen.

voor mij is dit zo veel makkelijker want k wil geen advocaat worden!!!!!!!!!!!!!!!

succes!!!

ps als je recht echt niet leuk vind of ook niet interessant en het gewoon wil doen om maar een vervolgopleiding te gaan doen dan zou k het niet kiezen. je moet het alleen maar doen als het je echt interesseerd.

20-01-2004, 12:22

Citaat:
Origineel gepost door Sheherezade21
klopt wel ja.

maar met hborecht heb je al je bachelor diploma en dan kun je dingen doen als adviseur en dergelijke. als je echt advocaat wilt worden dan moet je nog een jaar master op de uni doen.

voor mij is dit zo veel makkelijker want k wil geen advocaat worden!!!!!!!!!!!!!!!

succes!!!

ps als je recht echt niet leuk vind of ook niet interessant en het gewoon wil doen om maar een vervolgopleiding te gaan doen dan zou k het niet kiezen. je moet het alleen maar doen als het je echt interesseerd.
kwil ook geen advocaat worden, lijkt zo'n droombaantje voor ieder1 maar dat is het egt nie

20-01-2004, 15:01

Citaat:
Origineel gepost door fat2
kwil ook geen advocaat worden, lijkt zo'n droombaantje voor ieder1 maar dat is het egt nie
Hoezo is het het niet??

Je kan er toch ook een bedrijfsjurist van worden??

Toch??

Pagina's : [1] 2 3