Bekijk volle/desktop versie : Meisje zwaargewond na aanval neo-nazi's



Pagina's : [1] 2

22-07-2008, 03:15
Meisje zwaargewond na aanval neo-nazi's

Ping je blog bij Twingly, zodat wij hem kunnen vinden.
Wat is Twingly? Kassel - Een 13-jarig Duits meisje is tijdens een zomerkamp voor linkse jongeren zwaar mishandeld door neo-nazi's. Ook haar 23-jarige broer is gewond.

De broer en zus sliepen in een tent toen een groep in het zwart geklede en gemaskerde mannen binnendrongen. Een 19-jarige rechts-extremist sloeg met een bierfles en een schop in op het meisje.

De dader is opgepakt voor poging tot doodslag. Hij zegt wel sympathieën te hebben voor extreem rechts gedachtegoed, maar dat hij geen lid is van een extreem rechtse beweging. Zes anderen zijn ook in hechtenis genomen maar zijn weer op vrije voeten gesteld.

Het meisje is inmiddels buiten levensgevaar.

Het zomerkamp in Homberg was georganiseerd door de jeugdafdeling van de sociaaldemocratische partij Die Linke. Zaterdag demonstreerden bezoekers van het zomerkamp in het nabijgelegen Schwalmstadt tegen rechts geweld. Daarbij zou sprake zijn geweest van provocaties door rechts-extremisten, schrijft Der Spiegel.

22-07-2008, 03:16


http://www.telegraaf.nl/buitenland/1534212/__Meisje_gewond_door_neo-nazi_s__.html?p=5,1

22-07-2008, 08:55
Vieze racisten..

En wordt dit breed uitgemeten in de media..? Juist ja nee..

22-07-2008, 08:58

Citaat door Trissintie:
Meisje zwaargewond na aanval neo-nazi's

Ping je blog bij Twingly, zodat wij hem kunnen vinden.
Wat is Twingly? Kassel - Een 13-jarig Duits meisje is tijdens een zomerkamp voor linkse jongeren zwaar mishandeld door neo-nazi's. Ook haar 23-jarige broer is gewond.

De broer en zus sliepen in een tent toen een groep in het zwart geklede en gemaskerde mannen binnendrongen. Een 19-jarige rechts-extremist sloeg met een bierfles en een schop in op het meisje.

De dader is opgepakt voor poging tot doodslag. Hij zegt wel sympathieën te hebben voor extreem rechts gedachtegoed, maar dat hij geen lid is van een extreem rechtse beweging. Zes anderen zijn ook in hechtenis genomen maar zijn weer op vrije voeten gesteld.

Het meisje is inmiddels buiten levensgevaar.

Het zomerkamp in Homberg was georganiseerd door de jeugdafdeling van de sociaaldemocratische partij Die Linke. Zaterdag demonstreerden bezoekers van het zomerkamp in het nabijgelegen Schwalmstadt tegen rechts geweld. Daarbij zou sprake zijn geweest van provocaties door rechts-extremisten, schrijft Der Spiegel.


Tuig van de richel. En wat 'n helden zeg, intimmeren op een meisje van dertien.

22-07-2008, 10:41



Citaat door jamie_is_back:
Vieze racisten..

En wordt dit breed uitgemeten in de media..? Juist ja nee..

22-07-2008, 10:43

Citaat door jamie_is_back:
Vieze racisten..

En wordt dit breed uitgemeten in de media..? Juist ja nee..



Het aangehaalde artikel staat in de Telegraaf......ik weet niet wat jij onder media verstaat?

22-07-2008, 10:46

Citaat door jamie_is_back:
Vieze racisten..

En wordt dit breed uitgemeten in de media..? Juist ja nee..



tuurlijk niet, beschaafde westerlingen maken zulke fouten niet.

22-07-2008, 10:47

Citaat door Globi:
Het aangehaalde artikel staat in de Telegraaf......ik weet niet wat jij onder media verstaat?



1 artikel in de Telegraaf is wat anders dan breed uitgemeten.

22-07-2008, 10:48

Citaat door jamie_is_back:
Vieze racisten..

En wordt dit breed uitgemeten in de media..? Juist ja nee..



Ik heb even gezocht......het staat/stond op alle denkbare nieuwssites.

22-07-2008, 10:48

Citaat door Raven:
Tuig van de richel. En wat 'n helden zeg, intimmeren op een meisje van dertien.



Te triest!

22-07-2008, 10:48

Citaat door Globi:
Het aangehaalde artikel staat in de Telegraaf......ik weet niet wat jij onder media verstaat?


Ik lees de Telegraaf ook, ik zie het nergens op de voorpagina...


Citaat door Eliaza:
tuurlijk niet, beschaafde westerlingen maken zulke fouten niet.



Nee ze zijn foutloos, perfect bijna...Moslims horen de zondebok te zijn...

22-07-2008, 10:49

Citaat door Globi:
Ik heb even gezocht......het staat/stond op alle denkbare nieuwssites.



Ikz ie het niet op nu.nl..

22-07-2008, 10:50



Citaat door jamie_is_back:
Ik lees de Telegraaf ook, ik zie het nergens op de voorpagina...




Nee ze zijn foutloos, perfect bijna...Moslims horen de zondebok te zijn...



En alles dat niet terecht komt op de voorpagina daar is geen aandacht voor....jij leest alleen de voorpagina blijkbaar.

22-07-2008, 10:51
Super helden, 13-jarig meisje mishandelen. Nee dan behoor je tot opperhoofd der Nazi's.

22-07-2008, 10:54

Citaat door Globi:
En alles dat niet terecht komt op de voorpagina daar is geen aandacht voor....jij leest alleen de voorpagina blijkbaar.



Daar gaat het niet om, het gaat erom dat al wat ''moslim'' is en negatief, altijd op de voorpagina van de kranten komt..

Waarschijnlijk is er een kort stukje ergens op blz 20 van de telegraaf gezet..

Pagina's : [1] 2