Bekijk volle/desktop versie : xbox 360 of ps3?



22-07-2008, 00:02
welke zal ik halen? als ik xbox360 haal kan ik er zelfs 2 halen voor zelfde prijs als ps3, maar de ps3 heeft zoveel functies...

ben meer de tekken/resident evil freak, maar toch...

IK WEET HET NIET MEER!

HELP ME JONGENSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

22-07-2008, 11:17


PLAYSTATION 3 Natuurlijk!!!

Vergeet niet dat Blue Ray de toekomst is. En zoals popiejopie al zegt het online gamen is geheel gratis. Lekker draadloos als je dat wil. Perfect!

22-07-2008, 14:46

Citaat door popiejopie:
Draadloos is wel handig maar valt vaak weg, is vooral fucked up als je tijdens een potje COD4 eruit wordt gegooid


Ik heb zelf ook draadloos en val zelden tot nooit weg. Mijn signaalsterkte is dan ook 97-100%.

22-07-2008, 20:20

Citaat door Marrakchi18:
PLAYSTATION 3 Natuurlijk!!!

Vergeet niet dat Blue Ray de toekomst is. En zoals popiejopie al zegt het online gamen is geheel gratis. Lekker draadloos als je dat wil. Perfect!


Ja, maar de PS3 is duur en de spellen zijn hetzelfde als bij xbox (bijna allen)

ik kan 2 xboxen kopen en heb nog geld over dan dat ik ps3 koop. gta 4 en resident evil 5 zijn er ook voor de xbox.

Bovendien is de 60gb versie er niet meer

23-07-2008, 11:15



Citaat door melkisgoed:
Ja, maar de PS3 is duur en de spellen zijn hetzelfde als bij xbox (bijna allen)

ik kan 2 xboxen kopen en heb nog geld over dan dat ik ps3 koop. gta 4 en resident evil 5 zijn er ook voor de xbox.

Bovendien is de 60gb versie er niet meer


De PS3 is niet duur voor wat je ervoor krijgt. Ik vind de xbox duurder in die zin. Je krijgt een console (waar de kans groot is dat ie na enkele weken/maanden kapot is (RROD). Als je online wil gamen (ik doe nix anders dan online) op de xbox moet je voor betalen, bij de PS3 is dit geheel gratis.
De PS3 is 1 grote mediaspeler, en niet te vergeten dat het tegelijkertijd een Blue Ray speler is wat in de toekomst de DVD zal vervangen.

De 60GB is idd niet meer te koop maar voor 60euries heb je 320GB HDD.

24-07-2008, 01:31

Citaat door Marrakchi18:
De PS3 is niet duur voor wat je ervoor krijgt. Ik vind de xbox duurder in die zin. Je krijgt een console (waar de kans groot is dat ie na enkele weken/maanden kapot is (RROD). Als je online wil gamen (ik doe nix anders dan online) op de xbox moet je voor betalen, bij de PS3 is dit geheel gratis.
De PS3 is 1 grote mediaspeler, en niet te vergeten dat het tegelijkertijd een Blue Ray speler is wat in de toekomst de DVD zal vervangen.

De 60GB is idd niet meer te koop maar voor 60euries heb je 320GB HDD.


Best netjes! Alleen jammer dat het niet gehackt is en de spellen steeds later uitkomen!

De mediaspeler heb ik niet nodig, gebruik niet eens dvd's, laat staan blueray. Bovendien zijn de bluerayspelers tegenwoordig al voor 100 euri te koop (wel voor pc) en als ik het nodig heb koop ik die later dan wel.

Veel vrienden hebben xbox, die lijkt mij dus voor mij de beste keuze!

Bedankt allen!

24-07-2008, 13:27

Citaat door haatsmurf1:



gelijk heb je, had m van een vriend geleend en na een paar weken was hij kapot gegaan bij hem...


en meerdere klachten zijn na de release van de xbox360 binnengekomen


PS3 is wel wat duurder, maar vele malen beter. Xbox had ik ook laatst geleend en wat maakt ie tog een geluid man, stofzuigergeluiden.
Doordat de PS3 Blueray heeft is meer capaciteit, dus meer ruimte voor graphics, grote spellen, HD kwaliteit.

P.S: als je van shooters houd, raad ik je aan om Call of Duty 4 Modern Warfare te halen. Beste game voor de PS3.

24-07-2008, 13:33

Citaat door melkisgoed:
Best netjes! Alleen jammer dat het niet gehackt is en de spellen steeds later uitkomen!

De mediaspeler heb ik niet nodig, gebruik niet eens dvd's, laat staan blueray. Bovendien zijn de bluerayspelers tegenwoordig al voor 100 euri te koop (wel voor pc) en als ik het nodig heb koop ik die later dan wel.

Veel vrienden hebben xbox, die lijkt mij dus voor mij de beste keuze!

Bedankt allen!


Waarom zou ie gehackt moeten worden dan. Ik denk ook dat de hackers het niet zal lukken om de PS3 te hacken. Hoop ik althans. Want waarom zou je een PS3 kopen en vervolgens illegale spellen willen kopen, wat in principe gewoon diefstal is. Ik heb liever origionele spellen met origionele hoesje en bonnetje erbij en plus mijn ps3 blijft origioneel, ook wel belangrijk voor wanneer hij kapot gaat, blijft de garantie ook erop.
Ik heb PS1 en PS2 gehad en nooit omgebouwd, dan maar wat minder spellen maar origioneel!!! Ik denk dat dit geld voor de meeste liefhebbers!

24-07-2008, 17:33

Citaat door melkisgoed:
welke zal ik halen? als ik xbox360 haal kan ik er zelfs 2 halen voor zelfde prijs als ps3, maar de ps3 heeft zoveel functies...

ben meer de tekken/resident evil freak, maar toch...

IK WEET HET NIET MEER!

HELP ME JONGENSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



PS3 heeft een browser, maar kan je geen gekopieerde spellen op spelen en sponsor je dus rechtsreeks die Amerikaanse softwarehuizen die toch al bulken van het geld.

24-07-2008, 18:27
de ps3 is ook al omgebouwd hoor

25-07-2008, 14:13

Citaat door MonkeyDLuffy:
de ps3 is ook al omgebouwd hoor


De ps3 is niet omgebouwd hoor.