Bekijk volle/desktop versie : Nummers van negaffas in maroc!!!!

Pagina's : [1] 2 3

02-10-2002, 00:26
Hoi hoi

Insha allah..ga ik volgend jaar zomer trouwen in Maroc.
Alleen is het moelijk te regelen aangezien we hier wonen en niet echt de familie hebben die op zoek voor ons willen gaan en die hetzelfde smaak hebben als wij.

Nou wil ik vragen of jullie negaffa's, bands, djs, catering, cameravrouwen/mannen etc. etc kennen in de omgeving Arout/Nador/Taza/Geurcif.

Please help me!!!!!!!

Alvast bedankt Jamila

03-10-2002, 15:36

hoi meid,
Eerst wil ik je feliciteren mabrouk en kimlik rabi koulshi bilghier, insha-allah.
Ik ben dit jaar naar marokko geweest en heb in de stad in taza even zitten rondkijken en kwam daar een naggafawinkeltjes tegen ik heb ook het kaartje gekregen. Ze hebben zelf ook band en camara voor je.
Telnm. is netnummer van marokko-066-90.81.83/ netnummer marokko-055-67.33.90.

04-10-2002, 13:39

Citaat:
Origineel gepost door Jawairia
hoi meid,
Eerst wil ik je feliciteren mabrouk en kimlik rabi koulshi bilghier, insha-allah.
Ik ben dit jaar naar marokko geweest en heb in de stad in taza even zitten rondkijken en kwam daar een naggafawinkeltjes tegen ik heb ook het kaartje gekregen. Ze hebben zelf ook band en camara voor je.
Dank je wel...en ameen.

Zijn er meer mensen die nummers hebben van negaffas in maroc!!! Plaats ze dan..a.u.b

Alvast Bedabkt!!!

04-10-2002, 21:01
je kunt beter als je in marocco bent.......
bij buren vragen of famillie
die weten wel zeker waar je die negaffa's kunt vinden
en die tenten en band enzzzz

de groeten

=emsoem=

07-10-2002, 13:55

Hallo,

negaffa Saliha (in nederland uit de Randstad/in marokko uit Arouit) 06-41319934. Ze is zeker de moeite ward!

samra

08-10-2002, 19:28

Citaat:
Origineel gepost door Samra
Hallo,

neggafa Saliha (in nederland uit de Randstad/in marokko uit Arouit) 06-41319934. Ze is zeker de moeite ward!

samra
Thanks Samra...heb maar meteen gebeld..zij gaat volgend jaar insha allah ook op vakantie. Dus dan zou ik haar kunnen nemen.
Weet je wat voor kleding ze ongeveer heeft?? En hoe is ze kwa make up en kapsels.

08-10-2002, 20:50
Betse Jamila als eerste ben ik heel blij voor je en hoop ik dat jullie heel gelukkig worden.
Ik wil je alleen doorgeven dat heel veel negafa uit Nederland ook in Marokko werken. je moet alleen goed afspreken.
Ik kom zelf uit Taza en mijn familie uit alaroui. Ik kan je vertellen dat er geen goeie negaffat zijn Je hebt wel mooie zalen in oulad mimoun in nador en in taza el mahrid. En als je verder op zoek bent naar een fotograaf neem je iemnad die veel ervaring heeft en die je van tevoren ook alles wil laten zien zoals montage etc en als band zou ik een bekende band nemen die van alles zingt je betaalt hier voor een normale band 1300 euro en voor die prijs krijg je een echte prof zanger.
veel liefs en ik wens je alle geeluk van de wereld mocht je nummers van negafat willen hebben hoor ik van je

09-10-2002, 09:25
Hoi jamila,

Wat ik van negaffa Saliha kan vertellen is dat zij probeert zoveel mogelijk aan jou wensen te voldoen, als jij bijvoorbeeld een jurk in gedachten heb die ze niet heeft, dan regelt ze wel zo'n jurk. Ik had haar met mijn verloving en dankzij haar was het een geweldige dag om nooit te vergeten. Het is een hele leuke/lieve vrouw, ze is ook berbers en je merkt dat dat een pre is!

Haar kapsels zijn heeel mooi en haar make-up is meer natuurlijk, ze smeert je niet vol, maar laat het er echt natuurlijk uitzien op een hele mooie manier.

Als ik trouw dan is zij mijn negaffa dat is voor mij wel zeker!!

09-10-2002, 15:24

Citaat:
Origineel gepost door ibtissam555
Betse Jamila als eerste ben ik heel blij voor je en hoop ik dat jullie heel gelukkig worden.
Ik wil je alleen doorgeven dat heel veel neggafa uit Nederland ook in Marokko werken. je moet alleen goed afspreken.
Ik kom zelf uit Taza en mijn familie uit alaroui. Ik kan je vertellen dat er geen goeie neggafat zijn Je hebt wel mooie zalen in oulad mimoun in nador en in taza el mahrid. En als je verder op zoek bent naar een fotograaf neem je iemnad die veel ervaring heeft en die je van tevoren ook alles wil laten zien zoals montage etc en als band zou ik een bekende band nemen die van alles zingt je betaalt hier voor een normale band 1300 euro en voor die prijs krijg je een echte prof zanger.
veel liefs en ik wens je alle geeluk van de wereld mocht je nummers van neggafat willen hebben hoor ik van je
Bedankt en Insha allah

Ja dat er geen goeie negaffa's zijn in maroc, daar ben ik al achter. Ik heb in totaal 15 negaffa's bezocht vorig jaar, samen met mijn oom en een man van een studio, die alle adressen wist. Heb er toch wel 1 gevonden, die hele mooie kapsles maakte, simpele kleding..ideaal voor een verloving, maar niet voor een bruiloft!! Maar goed...

09-10-2002, 15:31

Citaat:
Origineel gepost door Samra
Hoi jamila,

Wat ik van neggafa Saliha kan vertellen is dat zij probeert zoveel mogelijk aan jou wensen te voldoen, als jij bijvoorbeeld een jurk in gedachten heb die ze niet heeft, dan regelt ze wel zo'n jurk. Ik had haar met mijn verloving en dankzij haar was het een geweldige dag om nooit te vergeten. Het is een hele leuke/lieve vrouw, ze is ook berbers en je merkt dat dat een pre is!

Haar kapsels zijn heeel mooi en haar make-up is meer natuurlijk, ze smeert je niet vol, maar laat het er echt natuurlijk uitzien op een hele mooie manier.

Als ik trouw dan is zij mijn neggafa dat is voor mij wel zeker!!
Hoi samra....
Bedankt vooor de info. En ze klonk over de telefoon ook erg aardig. En het feit dat ze ook berbers is en nog maar 25 jaar is ...vind ik dat zeker een pre. En kwa prijs ...is ze zeker niet zo duur vergeleken met andere negaffas...

08-11-2002, 14:10
ik heb telefoonummer nodig van goede negaafa's het liefst in de buurt van berkane ibtisam help me a.u.b ik ben zo bang dat ik geen goei negaffa kan vinden.

18-11-2002, 14:28
Wajooooooo Jamila ik zit met hetzelfde probleem meid, ik ga ook van de zomer insha allah trouwen en ik ben ook opzoek. Hey meid je nodigt me wel uit als we in marokko zijn hé hahahahah, en bij mij ben je zekers uitgenodigd hahahahaahah.

19-11-2002, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door LaLa Zohra
Wajooooooo Jamila ik zit met hetzelfde probleem meid, ik ga ook van de zomer insha allah trouwen en ik ben ook opzoek. Hey meid je nodigt me wel uit als we in marokko zijn hé hahahahah, en bij mij ben je zekers uitgenodigd hahahahaahah.
Meid misschien dat we elkaar kunnen helpen...
maar wil je me ff bellen of anders een priveberichtje zenden wie je preces bent...want ik weet het echt niet!!

17-06-2004, 17:17

Citaat:
Origineel gepost door Jawairia
hoi meid,
mischien wel handig dit telefoonnr

18-06-2004, 21:22
weet iemand ook een goede neggafa uit oujda!! ik ben dringend op zoek. Iemand die echt goed is en niet die je vol smeert met roze lippenstift en blauwe en paarse oogschaduw (if you know what i mean)

Pagina's : [1] 2 3