Bekijk volle/desktop versie : **** Pfff wat heb ik het toch zwaar ****



Pagina's : [1] 2 3

20-07-2008, 21:09
Dames,


Even serieus, ik ben echt jaloers op jullie. Hele dag zijn jullie alleen met simpele zaken bezig waar jullie goed in zijn. Totaal anders dan ons leven. Ik heb bijvoorbeeld zitten uitslapen tot 10 uur. Daarna een douche genomen waarna het me leuk leek om even de stad in te gaan om een vers geperst sinaasappelsap op/in een terrasje te drinken in Kebdani. Vlak daarna leek het me wel vermakend om het strand te bezoeken. Dus even wat broodjes gekocht en wat te drinken en hup met de auto naar het strand. Even lopen zonnen en zwemmen.

Na een tijdje vond ik het wel genoeg dus hup naar huis weer een douche nemen om het zout af e spoelen. Mijn moeder wou weer naar mijn tante; dus hup naar tante fatima.... Daar moest ik weer aan de thee en koekjes.
Jullie zien dus hoe zwaar het voor ons mannen hier is, constant heen en weer. pfffffff word er nu al moe van

20-07-2008, 21:13


ieeeeeeeeh lelijk!!!


ik ga donderdag lekker naar scheveningen wordt 29 graden

20-07-2008, 21:14

Citaat door Nysha:
ieeeeeeeeh lelijk!!!


ik ga donderdag lekker naar scheveningen wordt 29 graden



scheveningen is poep. Zodra ik volgende week bij mijn oom in Rabat ben zal ik hier wel wat fotos van chaabi uploaden....

20-07-2008, 21:17
je bent op vakantie en zit gewoon op m.nl zoo gezellig heb je het daar.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker chillen man.. laat ons ons hier vervelen



ohjaa. en als je dan toch in Rabat bent.. ga effe langs mijn oom en doe hem de groeten

20-07-2008, 21:18



Citaat door RENTMEESTER:
scheveningen is poep. Zodra ik volgende week bij mijn oom in Rabat ben zal ik hier wel wat fotos van chaabi uploaden....



jah nu is het poep he....ik heb gehoord dat er poep in de zeewateren van marokko zit...wel oppassen he!

20-07-2008, 21:19

Citaat door Kwebbel_24:
je bent op vakantie en zit gewoon op m.nl zoo gezellig heb je het daar.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker chillen man.. laat ons ons hier vervelen



ohjaa. en als je dan toch in Rabat bent.. ga effe langs mijn oom en doe hem de groeten



Ja ik dacht even bijkomen in een internet cafe en jullie gedag zeggen. En zodra ik in rabat ben zal ik iedereen welm de groeten doen oke....

20-07-2008, 21:20

Citaat door Nysha:
jah nu is het poep he....ik heb gehoord dat er poep in de zeewateren van marokko zit...wel oppassen he!



Nou ik sprong vanmiddag diep de zee in en kon de bodem nog perfect aflezen. Als dat poep is dan halleluja poep it is!

20-07-2008, 21:21


Ze3ma ZWAAAAARRRRR, zwaar saai ofzo? Anders zou je niet op marokko.nl zitten op je vakantie..

20-07-2008, 21:21

Citaat door RENTMEESTER:
Dames,


Even serieus, ik ben echt jaloers op jullie. Hele dag zijn jullie alleen met simpele zaken bezig waar jullie goed in zijn. Totaal anders dan ons leven. Ik heb bijvoorbeeld zitten uitslapen tot 10 uur. Daarna een douche genomen waarna het me leuk leek om even de stad in te gaan om een vers geperst sinaasappelsap op/in een terrasje te drinken in Kebdani. Vlak daarna leek het me wel vermakend om het strand te bezoeken. Dus even wat broodjes gekocht en wat te drinken en hup met de auto naar het strand. Even lopen zonnen en zwemmen.

Na een tijdje vond ik het wel genoeg dus hup naar huis weer een douche nemen om het zout af e spoelen. Mijn moeder wou weer naar mijn tante; dus hup naar tante fatima.... Daar moest ik weer aan de thee en koekjes.
Jullie zien dus hoe zwaar het voor ons mannen hier is, constant heen en weer. pfffffff word er nu al moe van


Ik heb een leefstyl van een man

20-07-2008, 21:23

Citaat door Amore_N:


Ze3ma ZWAAAAARRRRR, zwaar saai ofzo? Anders zou je niet op marokko.nl zitten op je vakantie..



Ja want als je tijdens je vakantie een uur achter de pc zit om bij te komen is het zwaar saai. Echt logica van de bovenste plank....

20-07-2008, 21:26

Citaat door fadoria:
Ik heb een leefstyl van een man



Jij begrijpt mij dus

20-07-2008, 21:26

Citaat door RENTMEESTER:
Ja want als je tijdens je vakantie een uur achter de pc zit om bij te komen is het zwaar saai. Echt logica van de bovenste plank....



Bijkomen van wat? luiers verschonen? koken? schoonmaken? werken? fietsen repareren? A3iebadAllah, waar moet je van bijkomen?

20-07-2008, 21:31



Citaat door RENTMEESTER:
Nou ik sprong vanmiddag diep de zee in en kon de bodem nog perfect aflezen. Als dat poep is dan halleluja poep it is!


damn hoe jaloers ben ik

20-07-2008, 21:34
waar in kabdani woon je rentmeester

20-07-2008, 21:36

Citaat door dina34:
waar in kabdani woon je rentmeester



Ik woon zelf 1.5 kilometer van kebdani af, dus in het platteland. In tiejdesht om precies te zijn

Pagina's : [1] 2 3