Bekijk volle/desktop versie : Allah voorspelde 1400 jaar geleden 11 september aanslagen!!



18-01-2004, 14:54

Citaat door Arnaout24:
Assalamu alaikum!

De Aanslag op WTC:
Eeuw: 21e eeuw
Jaar:2001
Maand:9
Dag: Dinsdag, de 11de.
Aantal verdiepingen: 110

Als we dit in het licht van de koran bekijken vinden we het volgende:

We lezen in Soerah At-Taubah:

(wat doen de Amerikanen volgens de Koran?
en wat doen De Taliban niet volgens de Koran?.......
.

18-01-2004, 17:28


dus je vind dat osama binladen verkeerd handelt omdat ie ook onschuldige mensen vermoord ik ben het er wel en niet met je eens want wat doen de joden in palestina die vermoorde toch ook alleenmaar onschuldige mensen en als bn laden joden vermoord hoor je gelijk de hele wereld er over praten en als bush en sharon moslims vermoorden dan lijkt het wel de normaalste zaak van de wereld.ik begrijp wel wat je bedoelt met dat binladen onschuldige mensen vermoord ben er ook niet mee eens maar dan zie ik weer wat er mer palestina gebeurd dan denk ik van waarom zijn toch ook alleen maar onschuldige mensen maar lah oe a3lam

18-01-2004, 17:57

Citaat:
Origineel gepost door miss_cuisine
asalaam moealeikoem,

ongeveer paar jaar geleden heb ik een documentaire op t.v gezien ging over de taliban, laaste stukje van die documentaire lieten ze 2voor bijgaande vrouwen zien in 2 blauwe burqa's die ergens naar toe gingen toen de ene vrouw wat langzamer liep kreeg ze een paar pijnlijke zweep slagen........................................ik wou effe zeggen dat ik denk dat de taliban nooit rechtvaardig heeft gehandeld!!!!

en wat betreft Osama Bin Laden allahoe3alam of Allah trots op hem is dat weet je niet ten 1e en ten 2e hij heeft wel onschuldige burgers vermoordt die helemaal niks met de hele sitiuatie te maken hebben...........je weet maar nooit misschien zaten er wel mosilms in die gebouwen..........

........................ik ben altijd voorzichtig met dit soort dingen, daarom wil ik graag weten of ik het fout heb......

ma3salaam een moslim zuster!!!

Onschuldige burger jek??? en wat betreft onze mensen en Palestina?? dat zijn geen onschuldige mensen jek???

18-01-2004, 18:03
Subhana'Allah!

18-01-2004, 18:47



Citaat:
Origineel gepost door miss_cuisine
beter lezen zuster, zoals abou jahjah zei als je een aanslag wilt plegen doe dat dan op het witte huis waar bush zich bevindt, en ik vind het heeeeeeeeeeel erg wat er gebeurt in palestina wanneer ik die beelden zie doet me echt pijn!!!!!!!!! Jullie moeten niet denken dat ik een voorstander ben amerikanen ofzo..............ik ben ook HARSTIKKE tegen ze maar ik vraag voor de 3e keer om mij te verbeteren en graag met bewijzen te komen.......ik hoop jullie niet een verkeerdt beeld te geven ofzo...................

ma3salaam, een moslim zuster

Zuster????

18-01-2004, 18:52
thallah!!!!

18-01-2004, 19:06
Mensen..Geen ruzie!

18-01-2004, 19:29
jij bent erg touzine!!