Bekijk volle/desktop versie : Opinie: ben jij goed genoeg voor het Paradijs?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-07-2008, 19:15
Vraag je je nooit eens af of jij wel verdient om naar het Paradijs te gaan?

Je leeft maar 80 jaar. In die 80 jaar moet je verdienen om EEUWIG te mogen leven in het Paradijs.

Natuurlijk vergeeft Allah je voor je zonden. Maar waarom zijn jouw zonden minder erg dan die van je naasten?

Kijk eens goed in de spiegel. Dat ben jij. JIJ weet wat je allemaal hebt misdaan in deze wereld en Allah weet dat natuurlijk ook.
Het ergste is nog dat jij en Allah ook weten dat je nog duizenden zonden zult begaan.

En toch denk je dat JIJ wel naar het Paradijs mag, en die ander niet.
Dat JIJ WEL naar het Paradijs mag, is logisch. Jij SNAPT waarom JIJ zonden begaat.

Maar dat een ander zonden begaat, begrijp JIJ niet. En daarom moet die andere persoon wel naar de HEL.

Toch?

20-07-2008, 19:18


Paradijs? Ik weet het niet. Maar, als ongelovige , weet ik wel dat ik niet echt slecht ben. Mocht dat "hel" opleveren dan draag ik die last met eer.

20-07-2008, 19:31

Citaat door Tat twam asi:
Vraag je je nooit eens af of jij wel verdient om naar het Paradijs te gaan?

Je leeft maar 80 jaar. In die 80 jaar moet je verdienen om EEUWIG te mogen leven in het Paradijs.

Natuurlijk vergeeft Allah je voor je zonden. Maar waarom zijn jouw zonden minder erg dan die van je naasten?

Kijk eens goed in de spiegel. Dat ben jij. JIJ weet wat je allemaal hebt misdaan in deze wereld en Allah weet dat natuurlijk ook.
Het ergste is nog dat jij en Allah ook weten dat je nog duizenden zonden zult begaan.

En toch denk je dat JIJ wel naar het Paradijs mag, en die ander niet.
Dat JIJ WEL naar het Paradijs mag, is logisch. Jij SNAPT waarom JIJ zonden begaat.

Maar dat een ander zonden begaat, begrijp JIJ niet. En daarom moet die andere persoon wel naar de HEL.

Toch?


Bron?

20-07-2008, 19:40

Citaat door Tat twam asi:
Vraag je je nooit eens af of jij wel verdient om naar het Paradijs te gaan?

Je leeft maar 80 jaar. In die 80 jaar moet je verdienen om EEUWIG te mogen leven in het Paradijs.

Natuurlijk vergeeft Allah je voor je zonden. Maar waarom zijn jouw zonden minder erg dan die van je naasten?

Kijk eens goed in de spiegel. Dat ben jij. JIJ weet wat je allemaal hebt misdaan in deze wereld en Allah weet dat natuurlijk ook.
Het ergste is nog dat jij en Allah ook weten dat je nog duizenden zonden zult begaan.

En toch denk je dat JIJ wel naar het Paradijs mag, en die ander niet.
Dat JIJ WEL naar het Paradijs mag, is logisch. Jij SNAPT waarom JIJ zonden begaat.

Maar dat een ander zonden begaat, begrijp JIJ niet. En daarom moet die andere persoon wel naar de HEL.

Toch?

inderdaad sommige zonden die andere begaan begrijp ik inderdaad niet

netals ik niet begrijp waarom je deze gewetensvraag stelt.

heb je soms wat optebiechten

20-07-2008, 19:45


Achhh
ik maak me niet druk
ik heb de hel al gehad
dus...

20-07-2008, 19:50

Citaat door rooiemao:
Achhh
ik maak me niet druk
ik heb de hel al gehad
dus...


Je bent niet de enige dacht ik zo.

20-07-2008, 19:54

Citaat door Aislin:
Je bent niet de enige dacht ik zo.



neuh...
ik mag nog van geluk spreken
dat is ook weer waar

20-07-2008, 20:11
bij de moslims maakt het niet uit.


Citaat door Osama Bin Laden:
We geloven sterk dat de zonden die kleiner zijn dan Kufr, niet iemand uit de Islaam zetten. Als de zonden 'grote zonden' zijn zoals moord of alcohol gebruik, en als degene die dit doet sterft zonder berouw te tonen, zal zijn zaak totaal in de Handen van Allah zijn. Allah kan besluiten om hem te bestraffen, maar Allah kan ook besluiten om hem te vergeven. Maar uiteindelijk zal zijn verblijfplaats het paradijs zijn.

http://www.xxxxxxxxxxxxx/kitabwasunnah/weerleggingen.htm#103269421

hé verrek, die pro Al Kaida site wordt blijkbaar geblokkeerd!
http://www.freewebs. com/kitabwasunnah/weerleggingen.htm#103269421

effe de spatie tussen webs en . com weghalen, en hij doet het.
Marokko.nl blokkert het Goede Nieuws; iedereen, killer of niet, komt in de Hemel; zo lang je maar moslim bent tenminste.

20-07-2008, 20:16

Citaat door Dezelfde:
bij de moslims maakt het niet uit.

[quote=Osama Bin Laden]We geloven sterk dat de zonden die kleiner zijn dan Kufr, niet iemand uit de Islaam zetten. Als de zonden 'grote zonden' zijn zoals moord of alcohol gebruik, en als degene die dit doet sterft zonder berouw te tonen, zal zijn zaak totaal in de Handen van Allah zijn. Allah kan besluiten om hem te bestraffen, maar Allah kan ook besluiten om hem te vergeven. Maar uiteindelijk zal zijn verblijfplaats het paradijs zijn.

http://www.xxxxxxxxxxxxx/kitabwasunnah/weerleggingen.htm#103269421


Sinds wanneer vertegenwoordigd mister bin Laden de Moslims?

20-07-2008, 20:16

Citaat door rooiemao:
neuh...
ik mag nog van geluk spreken
dat is ook weer waar



20-07-2008, 20:18

Citaat door Aislin:
Sinds wanneer vertegenwoordigd mister bin Laden de Moslims?



Dat vroeg ik hem ook net, maar hij reageert weer eens niet op MSN.

20-07-2008, 20:20
Paradijs moeten jullie vergeten als jullie geen Arabisch praten.
In het paradijs word Arabisch gesproken

20-07-2008, 20:21



Citaat door Aislin:
[QUOTE=Dezelfde;51503670]bij de moslims maakt het niet uit.



Sinds wanneer vertegenwoordigd mister bin Laden de Moslims?


de heer Osama Bin Laden is sjeich, eislin, en sjeichs vertegenwoordigen niet de gelovigen , maar leggen Gods woord uit voor hen.
'k snap meteen waarom ie zoveel enthousiaste aanhangers heeft.

20-07-2008, 20:23

Citaat door Tarif:
Paradijs moeten jullie vergeten als jullie geen Arabisch praten.
In het paradijs word Arabisch gesproken


Nou dan zal het rustig vertoeven zijn daar.
Er zijn genoeg Moslims die het Arabisch niet machtig zijn.

20-07-2008, 20:26

Citaat door Aislin:
Nou dan zal het rustig vertoeven zijn daar.
Er zijn genoeg Moslims die het Arabisch niet machtig zijn.


Moslims die geen Arabische praten, gaan allemaal naar de hel omdat ze de taal niet kunnen spreken. Slechte geïntegreerde moslims zijn het

Pagina's : [1] 2 3 4 5