Bekijk volle/desktop versie : kortingen van 40 procent



20-07-2008, 15:15
asalaam aleikom bijdeze wil ik islamitische boeken aanbieden tegen en korting van 40 procent omdat ik me winkel heb moeten sluyiten omdat het niet haalbar was maar inshaallah heb allah swt iets nieuws voor mij ,
daarom bied ik jullie aan vele titels islamitische boeken ik zal ook nog op de site inshallah paketten samenstellen
de edele koran kost 25 euro
salaam oeghtie aicha.

20-07-2008, 16:17


Kan je misschien de titels ervan hier plaatsen met de prijzen erbij?

20-07-2008, 16:40
prijzenlijst zou idd handig zijn.

wa alaikoum salaam

20-07-2008, 16:52
asalaam aleikom ik heb zoveel titels van boeken dat dat helaas niet haal baar is en het is ook op is op wat ik heb gaat nu weg voor 40 procent korting dus kijk voor de boeken op http://www.islamboeken.nl en geef mijn de titels door die je zoekt ook zet ik paketten erop ,salaam oeghtie aicha.

20-07-2008, 17:09


asalaam aleikom ik krijg net en mailtje dat ik ze niet met deze kortingen mag verkopen omdat ik dan de boekhandel kap[ot maakt maar ik leg mijnsituatie hier uit omdat ik en islamitische winkel had die niet liep en daarom met en groot aantal boeken zit en ik kan ze zelf ook terug brengen bij de broeder want daar komen al mijn boeken vandaan en inshallah als ik uit me kosten posten een beetje bent dan ken ik weer nieuwe voorrraad inkopen en natuurlijk is dat bij islamboeken waar ik ze normaal ook vandaan heb dus hopenlijk is hewt nu duidelijk ik ga me mede broeders niet stuk hier mee maken want ik heb zakelijke contacten met ze ,dus hopelijk is hier begrip voor en de broeder heb daar geen moiete mee hoor omdat het allen maar om de voorraad gaat die ik nog heb en ze straks weer met de nieuwe start inshaallah voor de zelfde advies prijs verkocht worden ,salaam oeghtie aicha.

20-07-2008, 17:21
Dus je verkoopt ze niet meer met korting als ik het goed begrijp?

21-07-2008, 00:01
asalaam aleikom zuster de boeken gaan nog gewoon met kortingen de deur uit hoor tot de voorraad op is en dan tellen weer e normale prijzen ,salaam oeghtie aicha.