Bekijk volle/desktop versie : Bruiloften? Gatverdamme!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-07-2008, 23:31
[ Ik vind bruiloften echt domme feesten, zoveel geldverspilling voor 1 nachtje. Veel mensen geven duizenden euro's uit aan 1 nacht!
In plaats dat ze in hun huwelijk gaan investeren, investeren ze in geluk van andere mensen, zodat die mensen weer ff een dagje feest hebben.
Dure auto's, dure decoraties etc.. etc.. Allemaal onnodig, als je toch weet dat je je hele leven bij iemand gaat blijven. Waarvoor die bruiloft dan?


Daarnaast is het gewoon uit de hoogte smerig hoe meisjes zich opmaken voor die gelegenheid en zo een competitie neerzetten met andere meiden van wie het er lekkers uitzien. Sta7 ou rda7, terwijl mannen naar de ronddingen kijken en bespreken alsof ze een lustobject zijn.


Ik heb liever, dat ik het geld wat wij aan bruiloft gaan uitgeven.. ergens anders ga investeren. Bijvoorbeeld langer op huwelijksreis, of bijvoorbeeld huisje inrichten, geld doneren aan een goed doel. Bijvoorbeeld aan arme kinderen in Marokko die het veel harder nodig hebben! En zo heb je meer dingen waar je het welverdiende geld kan instoppen!
Dus wanneer houdt die crap op? ]

19-07-2008, 23:33


tot er geen crap meer komt.

19-07-2008, 23:36
Pfff ja ieder zn eigen ding eh. Ik heb liever goedkoop, maar tog in een zaal

19-07-2008, 23:39

Citaat door nicemarokina:
Pfff ja ieder zn eigen ding eh. Ik heb liever goedkoop, maar tog in een zaal




Weet je wat ik liever heb?
Dat ik een etentje voor de dichtbijzijnde familie van zowel mijn kant als die van me man dus geen achternicht van moeder nicht enzovoort organiseer.. en dan zo toch heel gezellig maken!

19-07-2008, 23:39


hoor je niet vaak, vrouwen vinden het tegek en dat is dan de pronkdag van mevrouwtje met haar 5/6 jurken

19-07-2008, 23:40

Citaat door semir:
hoor je niet vaak, vrouwen vinden het tegek en dat is dan de pronkdag van mevrouwtje met haar 5/6 jurken



Ik wil 1 jurk en die draag ik op me etentje.
Het liefst een witte.

19-07-2008, 23:41

Citaat door semir:
hoor je niet vaak, vrouwen vinden het tegek en dat is dan de pronkdag van mevrouwtje met haar 5/6 jurken



Hhahahahaha 5 of 6 jurken dan kan ze gewoon heel de dag in de kleedkamer zitten

19-07-2008, 23:41
Ik wil gewoon een klein feestje houden, geen dure dingen doen ofzo doen. Vind het ook allemaal geldverspilling en noem maar op, beetje op de edjoen slaan en hij mag mij meenemen naar onze huisje.

19-07-2008, 23:42

Citaat door ..Sihampje..:
Ik wil gewoon een klein feestje houden, geen dure dingen doen ofzo doen. Vind het ook allemaal geldverspilling en noem maar op, beetje op de edjoen slaan en hij mag mij meenemen naar onze huisje.



Ja, naar jullie huisje en dan gelijk volgende ochtend op huwelijksreis.

19-07-2008, 23:43

Citaat door Al3ayla_:
Ja, naar jullie huisje en dan gelijk volgende ochtend op huwelijksreis.


Dat zou echt ge-wel-dig zijn, komt goed insh'Allah.

19-07-2008, 23:43

Citaat door Al3ayla_:
Weet je wat ik liever heb?
Dat ik een etentje voor de dichtbijzijnde familie van zowel mijn kant als die van me man dus geen achternicht van moeder nicht enzovoort organiseer.. en dan zo toch heel gezellig maken!


Als ik mn dichtefamilie uitnodig heb ik zeker een zaal nodig.

Maaar ja als je een kleine familie heb kan je het beter klein houden.

Weet je wat ik niet tegen kan. Dat verlovingen en Henaa dag ook in een zaal wordt gehouden. Dan heb ik van geniet van je laaste dagen thuis.

19-07-2008, 23:43

Citaat door ..Sihampje..:
Dat zou echt ge-wel-dig zijn, komt goed insh'Allah.




InshaAllah, ik wil lekker lang weg zijn met me man.

19-07-2008, 23:44



Citaat door Al3ayla_:
Ik wil 1 jurk en die draag ik op me etentje.
Het liefst een witte.



Insh'Allah

19-07-2008, 23:45

Citaat door Al3ayla_:
Ik wil 1 jurk en die draag ik op me etentje.
Het liefst een witte.



netjes,ik vul ook liever mijn maag dan dat ik me blindstaar naar shaking asses

19-07-2008, 23:45
. Zó fucking voorspelbaar, opeense wilt niemand meer een reuzefeest geven.

Nou meid, weet je wat ik vind.. Als je het GELD ervoor hebt, en je wilt dus écht iets exclusiefs van de bijzonderste dag van je leven maken dan kan het wel. Wij gan insha'Allah sowieso zo lang op huwelijksreis als wij zin hebben. Dat geld is er waarschijnlijk toch wel Insha'Allah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5