Bekijk volle/desktop versie : moskee...



18-07-2008, 17:11
salaam alaykoum wa rahmatuAllah wa barakatuh,

Dicht bij mij in de buurt is een moskee. Ik woon hier nu bijna een jaar, maar ik ben er nog nooit geweest.
Nu wil ik graag vrijdags naar de moskee om daar te bidden. Alleen het dohr- gebed.
Ik durf niet zo goed alleen. Ik ken niemand en ik weet ook niet waar de vrouweningang is.

Hoe zal ik het aanpakken??

Shukran


Liefs

18-07-2008, 17:17



Citaat door awe:
salaam alaykoum wa rahmatuAllah wa barakatuh,

Dicht bij mij in de buurt is een moskee. Ik woon hier nu bijna een jaar, maar ik ben er nog nooit geweest.
Nu wil ik graag vrijdags naar de moskee om daar te bidden. Alleen het dohr- gebed.
Ik durf niet zo goed alleen. Ik ken niemand en ik weet ook niet waar de vrouweningang is.

Hoe zal ik het aanpakken??

Shukran


Liefs


Wa3alikomoe salam,

Waarom durf je niet alleen? Als je daar eenmaal die stap hebt genomen zul je zien dat het meevalt.

Succes

18-07-2008, 17:21
Tijdens vrijdaggebed ga je op een afstandje staan en volg je de vrouwtjes in Jelleba... En als je eenmaal binnen bent, begin je vanzelf gesprekje met iemand.. succes! niet bang zijn, dat doet shaytaan. Hij wil jou ervan weerhouden om het huis van Allaah te bezoeken... xx

18-07-2008, 17:41
Shukran,


Ja ik weet ook niet over er veel vrouwen hier in de buurt wonen die ook gaan. En ik wil ook niet buiten staan wachten alsof ik een hang-iemand ben. Ik heb best schaamte, maar waarom.

Misschien is het beter als ik met iemand samen ga, dus moet ik op zoek naar iemand die bij mij in de buurt woont.