Bekijk volle/desktop versie : Je doel in het leven



Pagina's : [1] 2

17-01-2004, 21:20
Salaam aleikoum,

We leven allemaal ons leven. De tijd vliegt voorbij, terwijl wij onze eigen weg gaan. Maar...op welke weg zitten we? Wat is jouw doel in het leven? Wat wil je doen/bereiken. Wanneer kun je zeggen: 'alhamdollilah ik heb mijn doel bereikt'?

wa salaam

17-01-2004, 21:26



Citaat:
Origineel gepost door elhaqiqa
Salaam aleikoum,

We leven allemaal ons leven. De tijd vliegt voorbij, terwijl wij onze eigen weg gaan. Maar...op welke weg zitten we? Wat is jouw doel in het leven? Wat wil je doen/bereiken. Wanneer kun je zeggen: 'alhamdollilah ik heb mijn doel bereikt'?

wa salaam
als ik in de jenna zit, dan pas heb ik mijn doel bereikt en wil ik niks anders

17-01-2004, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door gizlain
als ik in de jenna zit, dan pas heb ik mijn doel bereikt en wil ik niks anders
wallahilla

17-01-2004, 21:30

Citaat:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Dat komt bij mij NA mijn Prettige leven.. xInshallahx


Moge je wens inshallah uitkomen

17-01-2004, 21:31



Citaat:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
[b]Als ik een prettig leventje heb zonder problemen.En geen zeurende mensen meer aan mijn hoofd heb.... [/B]
Wat kan jou leven prettig maken? Welke problemen wil je uit de weg gaan?

17-01-2004, 21:33

Citaat:
Origineel gepost door gizlain
Moge je wens inshallah uitkomen
wa zjami3an elmoslimien inshallah ya rab

17-01-2004, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door elhaqiqa
Salaam aleikoum,

We leven allemaal ons leven. De tijd vliegt voorbij, terwijl wij onze eigen weg gaan. Maar...op welke weg zitten we? Wat is jouw doel in het leven? Wat wil je doen/bereiken. Wanneer kun je zeggen: 'alhamdollilah ik heb mijn doel bereikt'?

wa salaam

17-01-2004, 21:38
Allah ywafaq li ljami3, moge jullie wensen uitkomen in chaa Allah

17-01-2004, 21:55
IK heb geen doelen heb alles bereikt alleen wil een nieuwere auto maar dat zal nog sparen zijn.

17-01-2004, 22:11
als ik een gemakkelijke job heb en veel verdien
en een vette villa en 5 auto's op de oprit
dan heb ik men doel bereikt int leve.

17-01-2004, 22:32
Ten eerste als goed praktiserende Moslima het leven door gaan en hiermee Djannah Firdous bereiken, Insha Allah !!

Ten tweede mijn leven op een rijtje zetten. Denk maar eens aan carriére maken. Dan richten op huisje, boompje, beestje.
Hopend dat ik ondertussen al de ware ben tegenkomen waar ik mijn leven mee ga delen Insha Allah ..

Ewa als we dat voor elkaar hebben gekregen, Ya Rabi Insha Allah dan maken we een reis naar Mekka waar al onze fouten ons wordt vergeven.

Samen als echte Moslims het leven doorgaan met onze wel opgevoede kinderen en als ons lot komt .... zullen we elkaar weer tegenkomen in Djannah Firdous ... Insha Allah


Wa Yarabi leid ons allen naar het pad waar het kwade ver van ons wordt gehouden en naar het pad die ons leidt naar het eeuwig durende leven in al Djannah !!!




Ameen ...


Liefs,


S. Nadoria

17-01-2004, 22:37

Citaat:
Origineel gepost door Najiha
IK heb geen doelen heb alles bereikt alleen wil een nieuwere auto maar dat zal nog sparen zijn.
je hebt alles al bereikt? Knappe prestatie, vind je het leven dan niet zinloos zonder een doel voor ogen?

17-01-2004, 22:39



Citaat:
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ten eerste als goed praktiserende Moslima het leven door gaan en hiermee Djannah Firdous bereiken, Insha Allah !!

Ten tweede mijn leven op een rijtje zetten. Denk maar eens aan carriére maken. Dan richten op huisje, boompje, beestje.
Hopend dat ik ondertussen al de ware ben tegenkomen waar ik mijn leven mee ga delen Insha Allah ..

Ewa als we dat voor elkaar hebben gekregen, Ya Rabi Insha Allah dan maken we een reis naar Mekka waar al onze fouten ons wordt vergeven.

Samen als echte Moslims het leven doorgaan met onze wel opgevoede kinderen en als ons lot komt .... zullen we elkaar weer tegenkomen in Djannah Firdous ... Insha Allah


Wa Yarabi leid ons allen naar het pad waar het kwade ver van ons wordt gehouden en naar het pad die ons leidt naar het eeuwig durende leven in al Djannah !!!




Ameen ...

Rabi ykamal b lkheer in chaa Allah. Niets komt voor niets voor alles moeten we vechten.

Liefs,


S. Nadoria

17-01-2004, 22:41
Kifesch ....... :verdomme:



Oooh ik zie het al

Je hebt het er bij gezet ...

En ... lhbiba koelshie bel MEKTEB

17-01-2004, 22:41

Citaat:
Origineel gepost door sweet_nadoria
Ten eerste als goed praktiserende Moslima het leven door gaan en hiermee Djannah Firdous bereiken, Insha Allah !!

Ten tweede mijn leven op een rijtje zetten. Denk maar eens aan carriére maken. Dan richten op huisje, boompje, beestje.
Hopend dat ik ondertussen al de ware ben tegenkomen waar ik mijn leven mee ga delen Insha Allah ..

Ewa als we dat voor elkaar hebben gekregen, Ya Rabi Insha Allah dan maken we een reis naar Mekka waar al onze fouten ons wordt vergeven.

Samen als echte Moslims het leven doorgaan met onze wel opgevoede kinderen en als ons lot komt .... zullen we elkaar weer tegenkomen in Djannah Firdous ... Insha Allah


Wa Yarabi leid ons allen naar het pad waar het kwade ver van ons wordt gehouden en naar het pad die ons leidt naar het eeuwig durende leven in al Djannah !!!




Ameen ...


Liefs,


S. Nadoria
Insha Allah Ameen

Pagina's : [1] 2