Bekijk volle/desktop versie : Opleidingen van LOI of NTI enz?????



18-07-2008, 12:09
Wa salaam 3alikoum dames,



Ik vroeg me af of er ook dames hiero zijn die een opleiding via NTI of LOI enz hebben gedaan wat jullie ervaring er mee zijn, en of jullie ook echt wat hebben aan de diploma certificaat (Is het gewoon dezelfde diploma/certificaat die je krijgt bij een opleiding op school?..

Heb je een HBO of MBO of gewoon cursus gedaan bij hun?.

Is het het makkelijk of juist moeilijk, of had je wel af en toe dat je dacht hier kan ik wel een lerares bij gebruiken...

Vertel vertel damessss....


liefs Cha

18-07-2008, 12:52


ik ben ook van plan om in sEptember te starten.. ben benieuwd

18-07-2008, 12:54

Citaat door schems:
ik ben ook van plan om in sEptember te starten.. ben benieuwd


Wat voor opleiding of cursus wil je daar volgen?

18-07-2008, 12:57

Citaat door schems:
ik ben ook van plan om in sEptember te starten.. ben benieuwd


Weet je al wat voor opl je wilt gaan doen??

18-07-2008, 13:04


Ps: les net op de site van de LOI dat je een proefles kan downloaden van een opl naar keuze of wat je denkt te willen gaan doen....

18-07-2008, 13:09
Ik heb een keer bij een van hun een cursus Arabisch besteld..Ik vond het 10 keer niets en heb alles terug gestuurd..

Maar ja een taal leren is natuurlijk heel anders dan een andere opleiding.

Succes !

18-07-2008, 13:16

Citaat door chahidaatje:
Weet je al wat voor opl je wilt gaan doen??



ik wil mijn oude opleiding die ik niet heb kunnen afmaken hervatten..inshallah

Bank-en verzekeringen

18-07-2008, 13:18

Citaat door Timaatje_x:
Ik heb een keer bij een van hun een cursus Arabisch besteld..Ik vond het 10 keer niets en heb alles terug gestuurd..

Maar ja een taal leren is natuurlijk heel anders dan een andere opleiding.

Succes !



waarom vond je het niets dan?

18-07-2008, 13:32

Citaat door schems:
waarom vond je het niets dan?


Ik kreeg een hele grote map met allemaal blaadjes erin, niet eens op volgorde..gebruikt dus..en ik kreeg het Standaard Arabisch, ipv Marokkaans Arabisch wat ik wilde leren. Bandjes van 10 jaar geleden..etc

Mohim het thuis studeren was niets voor mij via die instantie.
Dan maar gewoon naar school.

Ik ga nu ook deeltijd studeren (1 avond of dag in de week)..en werken ernaast...heerlijk

18-07-2008, 13:43

Citaat door Timaatje_x:
Ik heb een keer bij een van hun een cursus Arabisch besteld..Ik vond het 10 keer niets en heb alles terug gestuurd..

Maar ja een taal leren is natuurlijk heel anders dan een andere opleiding.

Succes !



Ja ikke had ook cursus Arabische gedaan maar dan wel marokkaans Arabische gedaan dat was bij de LOI(3xniks snapte er geen malle moer van hoe alles in mekaar zat met die bandjes etc , maar ik hoorde dat de gewone opleidingen anders zijn, maar ik twijfel daarom wil ik meerdere mensen horen wat hun ervaringen zijn kwa opleiding via hun....