Bekijk volle/desktop versie : Klaar voor...



17-07-2008, 22:13
[VERLIEFD WORDEN!!!
Welke dame heeft dat ook? Je bent er gewoon HELEMAAL KLAAR VOOR om halsoverkop verliefd te worden, en kunt haast niet wachten tot er een weldness je pad kruist? (Ik wel:banana]

17-07-2008, 22:15



Citaat door real lady:
[VERLIEFD WORDEN!!!
Welke dame heeft dat ook? Je bent er gewoon HELEMAAL KLAAR VOOR om halsoverkop verliefd te worden, en kunt haast niet wachten tot er een weldness je pad kruist? (Ik wel:banana]


bij mij is het al zover, haha spijtig genoeg te vroeg

17-07-2008, 22:17

Citaat door Glamourez:
bij mij is het al zover, haha spijtig genoeg te vroeg


NIET ZEGGEN! Je moet alhamdoelillah zeggen en Allah swt vragen om zijn leiding en er het beste van te maken



EN GENIET VAN HET GEVOEL!!!
(ik mis het niet normaal )

17-07-2008, 22:18

Citaat door real lady:
NIET ZEGGEN! Je moet alhamdoelillah zeggen en Allah swt vragen om zijn leiding en er het beste van te maken



EN GENIET VAN HET GEVOEL!!!
(ik mis het niet normaal )


haha ik wil genieten wollah ik ben gek op hem, maar het is te vroeg man ik kan nog niet trouwen ergste is dat hij ook gek is op mij

17-07-2008, 22:20


Oeff nee kben echt blij dat ik er van af ben
Teveel znuwe, elke keer als je die persoon ziet wordt je helemaal gek, weet je niet waar kijken
Nee, alhamdullilah

17-07-2008, 22:25

Citaat door eScO_maRoC:
Oeff nee kben echt blij dat ik er van af ben
Teveel znuwe, elke keer als je die persoon ziet wordt je helemaal gek, weet je niet waar kijken
Nee, alhamdullilah



Ja dat komt er ook bij, maar toch....Dat gevoel Pfff, ik ben er klaar voor hoor KOM MAAR OP als ergens is (...Als ie bestaat hahahaha)

17-07-2008, 22:44

Citaat door real lady:
[VERLIEFD WORDEN!!!
Welke dame heeft dat ook? Je bent er gewoon HELEMAAL KLAAR VOOR om halsoverkop verliefd te worden, en kunt haast niet wachten tot er een weldness je pad kruist? (Ik wel:banana]

jah tuurlijk, maar de vraag is!
WAAR IS DIE WELDNESSS?

17-07-2008, 22:46

Citaat door ugot2loveit:
jah tuurlijk, maar de vraag is!
WAAR IS DIE WELDNESSS?


Wallah ik zou het NIET weten.... Ze lijken allemaal te zijn verdwenen....

17-07-2008, 22:47

Citaat door ugot2loveit:
jah tuurlijk, maar de vraag is!
WAAR IS DIE WELDNESSS?


Ja precies, het is te uitputtend om in die 'mode' te staan.

Sometimes you gotta switch off.