Bekijk volle/desktop versie : Dames... stel he...



Pagina's : [1] 2 3 4

17-07-2008, 21:12
Je gaat met een man trouwen, leuk en aardig is ie.... op je huwelijksnacht kom je erachter dat ie.... een hele piep kleine.........je weet wel heeft, en dan? hoe ga je denk je (of zijn er dames die dit hebben meegemaakt) hiermee om?

Of zijn er dames die zeggen, tijdens mijn verloving ga ik op z'n minst voelen hoe groot die is, dan weet ik wat ik in huis neem?

Tell me

17-07-2008, 21:13


walayni dahaktini daba...



wat een lef om deze topic te openen..

bellati an dir daba notificatie.. ben benieuwd wat de reacties zullen zijn...

17-07-2008, 21:14
De eerste keer in de geschiedenis dat ik geen antwoord klaar heb.

Wat ik zou zeggen is; MQOWDA!

17-07-2008, 21:14

Citaat door LadyRabat:
walayni dahaktini daba...



wat een lef om deze topic te openen..

bellati an dir daba notificatie.. ben benieuwd wat de reacties zullen zijn...



kom ff op msn ga je vertellen wat ik heb gedaan

17-07-2008, 21:15



Citaat door Lamiss:
kom ff op msn ga je vertellen wat ik heb gedaan


ik had net uitgelogd, speciaal voor jou ga ik nu inloggen

17-07-2008, 21:16
Hmmm als je nog nooit zoiets heb gezien of verder nooit ervaring ermee heb gehad dan denk ik dat je niet gauw zal schrikken en meteen zou kunnen zien dat tie ''klein'' is want wat is dan klein denk je dan bij jezelf?

17-07-2008, 21:18

Citaat door Pareltje^070:
Hmmm als je nog nooit zoiets heb gezien of verder nooit ervaring ermee heb gehad dan denk ik dat je niet gauw zal schrikken en meteen zou kunnen zien dat tie ''klein'' is want wat is dan klein denk je dan bij jezelf?


Ook al heb je er nooit één gezien, stel je voelt er niks van? Dan is hij toch echt klein hoor.

17-07-2008, 21:21

Citaat door Pareltje^070:
Hmmm als je nog nooit zoiets heb gezien of verder nooit ervaring ermee heb gehad dan denk ik dat je niet gauw zal schrikken en meteen zou kunnen zien dat tie ''klein'' is want wat is dan klein denk je dan bij jezelf?



nee maar ik bedoel niet gewoon wat kleiner dan de gemiddelde... nee ik bedoel iemand die een afwijking heeft en gewoon echt een kleine heeft, zo klein als een peuter

17-07-2008, 21:22

Citaat door K_Nour:
Ook al heb je er nooit één gezien, stel je voelt er niks van? Dan is hij toch echt klein hoor.



Hmm hoe klein die ook mag zijn , als je maagd bent denk k dat je er toch wel wat van voelt hoor..!

17-07-2008, 21:24

Citaat door Lamiss:
nee maar ik bedoel niet gewoon wat kleiner dan de gemiddelde... nee ik bedoel iemand die een afwijking heeft en gewoon echt een kleine heeft, zo klein als een peuter



bestaat dat? zo klein als een peuter?

17-07-2008, 21:26
Wat voor bullshit topic isdat nu weer??

17-07-2008, 21:28

Citaat door Pareltje^070:
bestaat dat? zo klein als een peuter?



al ben je maagd lieverd... een zoo een kleine merk je echt wel...is zoo klein dat je niet kan ontmaagden.

Ja het bestaat, het is gewoon een afwijking, zo heb je bijvoorbeeld ook mannen die een onwijze grote hebben.

17-07-2008, 21:29


Nou errrrrrug! Maarja.

17-07-2008, 21:29

Citaat door StreetChic:
Wat voor bullshit topic isdat nu weer??


als je het bullshit vind, blijf dan weg
waarom is het niet mogelijk om over zulke onderwerpen te Discussieren? het is mogelijk

17-07-2008, 21:32
er bestaat idd zoiets als een micro penis.. dan is ie kleiner dan 5 cm ofzo

http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html

Pagina's : [1] 2 3 4