Bekijk volle/desktop versie : Marokko stuurt imams naar Europa



17-07-2008, 12:49
Marokko stuurt imams naar Europa

Marokko stuurt tientallen islamitische geestelijken naar Europa en Canada. De imams komen Marokkanen beschermen tegen preken van extremistische imams. Nederland krijgt zeven van de gematigde predikers.

Koning Mohammed VI heeft het initiatief voor de actie genomen. Op zijn gezag worden er 167 mannen en negen vrouwen naar Europese landen en Canada gezonden. De predikanten moeten gelovigen geestelijke steun verlenen gedurende de ramadan. Ook krijgen ze de taak om geëmigreerde Marokkanen trouw te houden aan hun wortels en tradities.

De ramadan begint dit jaar op 2 september en eindigt op 1 oktober. Dat meldt Elsevier.

Link

17-07-2008, 12:50


Topic bestaat al...

17-07-2008, 12:50
Ik verlang naar ramadan

17-07-2008, 12:57
Meer van die viezerikken als Bakkali uit Den Haag, een Imam die verdacht veel onroerend goed in Marokko bezit.....en inzage in de moskeekan krijgt niemand.

17-07-2008, 13:05



Citaat:
Ook krijgen ze de taak om geëmigreerde Marokkanen trouw te houden aan hun wortels en tradities.
Tieft op, stelletje neo-kolonisten! Weg met dat dubbele paspoort dus!

Enne.. er zou in NL toch een geheel Nederlandse imam-opleiding worden gestart om juist de buitenlandse voorgangers buiten de deur te kunnen houden..? Wat weet in godsnaam een vers ingevlogen Marokkaanse imam van de situatie in Amsterdam-West..?

Dit land is allang door de (S)Linxe Kerk in de uitverkoop gegooid.

17-07-2008, 13:31

Citaat door Harbi:


Dit land is allang door de (S)Linxe Kerk in de uitverkoop gegooid.



Wat doe je dan hier nog?

17-07-2008, 13:51
dit is zo typisch Koning Mohammed VI!! Hij heeft altijd van die briljante ideeën!

17-07-2008, 14:00
jeeeeeeeeeeeeej nog meer terroristen

17-07-2008, 14:03
ik vind dat onverantwoord mensen van marokko die hier mensen komen steunen za3mak en begeleiden tijdens de ramadan. het is wel in marokko dat ze zulke mensen nodig hebben en niet hiere tenslotte gebeurd daar de grootste schandalen en dit door zogenaamde lefki's

17-07-2008, 14:45

Citaat door Harbi:
Tieft op, stelletje neo-kolonisten! Weg met dat dubbele paspoort dus!


Ik snap nog steeds niet waarom er mensen zijn die tegen een dubbele paspoort zijn. Misschien dat jij het mij kunt uitleggen ?


Citaat door big2:
Wij wensen niet nog meer immigranten in Nederland

Je hebt je drie wensen al verspeelt. Deze wens zal dus niet in vervulling gaan ..


Citaat door 2Live:
jeeeeeeeeeeeeej nog meer terroristen