Bekijk volle/desktop versie : nieuwe barbie in 'seksueel suggestieve kleding'



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-07-2008, 12:48
Speelgoedfabrikant Mattel lanceert in het najaar een nieuwe Barbie. 'Black Canary Barbie' gaat de pop heten en ze lokt, nog voor ze gelanceerd werd, heel wat reacties uit bij gelovigen.

De outfit van Black Canary Barbie vertoont treffende gelijkenissen met die van een SM-meesteres. Ze draagt een leren vest, handschoentjes, hoge laarzen en visnetpanty's. "Barbie heeft er al altijd wel wat sletterig bijgelopen, maar nu gaan ze toch te ver", stellen tegenstanders. "Dit is pure vuiligheid.

Seksueel suggestief

Een kinderpop in seksueel suggestieve kleding is onverantwoord", stelt de religieuze drukkingsgroep Christian Voice. De fabrikant wou niemand voor het hoofd stoten. "Black Canary Barbie is gewoon gebaseerd de heldin uit de gelijknamige stripverhalen", aldus Mattel.

http://www.hbvl.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={CDAA2823-182B-4466-B5EA-65FAAE1D66AE}

[/URL][/IMG]

pedofiele zitten hier achter.

17-07-2008, 12:52



Citaat door timioto:
Geil man!

black canary

[/URL][/IMG]

17-07-2008, 12:53
Zelfs bij een Barbie denken die gelovigen nog aan sex.

Perverts!

17-07-2008, 12:54
mijn dochters mogen er niet mee spelen.. Ze krijgen wel baby born

17-07-2008, 12:54



Citaat door tacmor:
pedofiele zitten hier achter.


Hoezo? Zionisten zitten toch overal achter

17-07-2008, 12:55

Citaat door LesDennis:
Zelfs bij een Barbie denken die gelovigen nog aan sex.

Perverts!



Zie wat barbie draagt idioot.. Een klein meisje zal zoiets willen dragen ipv een prinsessen kleed van toen..

17-07-2008, 12:55
Ik denk dat vanaf nu niet alleen meer meisjes met barbies spelen.

17-07-2008, 12:55

Citaat door insaf18:
mijn dochters mogen er niet mee spelen.. Ze krijgen wel baby born


Of My Little Pony, al zal er natuurlijk wel weer een randdebiel aan bestialiteit gaan denken.

17-07-2008, 13:03

Citaat door THE_WHAT:
Hoezo? Zionisten zitten toch overal achter

dat heb ik nooit gezegt,je heb die al voor je dochter bestelt.en maar hopen dat ze zich zo kleed,nu ze nog jong is en ontschuldig.

17-07-2008, 13:15

Citaat door insaf18:
Zie wat barbie draagt idioot.. Een klein meisje zal zoiets willen dragen ipv een prinsessen kleed van toen..



Dit is voor barbieverzamelaars en fans van die black canary. Wist niet eens dat die strip bestond.

Kleine meisjes kunnen zich hier alleen in inleven als hun familie ze al seksualiseert anders kunnen ze er niets mee en sluit het niet aan bij hun belevingswereld. Dan willen ze gewoon een prinsesbabie of een voetbalbarbie (zal toch wel bestaan of iets anders sportiefs) als ze meer van de stoere uitvoering zijn.

Die strip lijkt me zowiezo ook niet voor kleine kinderen maar meer voor pubers en volwassenen.

17-07-2008, 13:18

Citaat door tacmor:
dat heb ik nooit gezegt,je heb die al voor je dochter bestelt.en maar hopen dat ze zich zo kleed,nu ze nog jong is en ontschuldig.
Wat een ziekelijke fantasieën projecteer jij steeds op anderen. Yikes.

17-07-2008, 15:32

Citaat door insaf18:
mijn dochters mogen er niet mee spelen.. Ze krijgen wel baby born
Je haalt toch wel het hoofdje van de pop af?


Citaat:
1. Generally toys that do not have any animate pictures or are not shaped in
an animate form (like dolls) may be given to children. Dolls may be given if
the head is removed.


http://www.mightyrighty.com/forum/showthread.php?t=6945&page=2

17-07-2008, 15:48


Religieus suggestieve Barbie:




Kwalijke zaak om kleine meisjes rechtvaardiging van vrouwenonderdrukking in te prenten.
Dat Mattel aan zoiets meewerkt!

17-07-2008, 15:51
Laat gelovigen eens lekker oprotten met hun gezeik altijd ..

17-07-2008, 16:13
Hahahahahahahaha, wat een topic toch weer....gewoon vermakelijk dat religie zich zelfs bezig houdt met kinderpoppen........

kostelijk (en triest)

Pagina's : [1] 2 3 4 5