Bekijk volle/desktop versie : ik heb zware respect voor aissati



Pagina's : [1] 2

15-07-2008, 23:59
dat wou ik eff melden
en niet voor discussies


maar w8 maar wat voor wraak hij gaat nemen

volgens el ahmadi de beste middenvelder in nederland

maar wraak zal zoet zijn

16-07-2008, 01:05


haha okè

16-07-2008, 01:34
inshalla ik denk het ook
ik hoop finale tegen psv en hij dan 3 scoort hahaha

16-07-2008, 02:31
Hij IS de beste middenvelder.. Kijk Messi heeel lang niks van gehoord en komt terug en geeft iedereen inclusief C. Ronaldo..

Aissati heb ik altijd al beter gevonden dan Affelay.. En hij is 2 jaar jonger.. Zou super zijn als hij samen met Boussoufa speelt.

16-07-2008, 07:20


Hopeloos overschat talent die het niet waar heeft kunnen maken. Al die trainers (Koeman, Wouters, Vergooossen, Stevens, De Haan) die het niet in hem zitten, kunnen toch niet fout zitten?

Als hij voor Oranje zou kiezen, zou hij op de 10e reserveplek staan achter Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, Afellay, Babel, Kuyt, Schaars, Engelaar, Seedorf, Van Bommel, De Zeeuw, Van Bronckhorst en zelfs De Guzman. Hij kan beter voor Marokko kiezen, dat past beter bij zijn niveau.

"Er is ook wat mis met Ismael Aissati": http://www.vi.nl/VoetbalInsite/ErIsOokWatMisMetIsmailAissati.htm

16-07-2008, 09:36
http://www.youtube.com/watch?v=BKlc135IL4Q&feature=related

hopeloos overschatte talent zegt men dan(waha)

hiddink liet hem wel spelen


verder heeft derksen gelijk over utrecht en van hanegem
anders moet ie naar twente gaan

maar zoals ik zei
wraak zal zoet zijn!

en zolang hij voor marokko kiest
vind ik alles best:P

16-07-2008, 09:53

Citaat door alwazeer:
en zolang hij voor marokko kiest
vind ik alles best:P


Daar zal hij ook op de bank zitten.

16-07-2008, 09:58

Citaat door Er1k:
Daar zal hij ook op de bank zitten.


dat is mischien wat jij hoopt

16-07-2008, 11:06

Citaat door alwazeer:
dat is mischien wat jij hoopt


Dat is wat ik verwacht. Echt, Ismael zal serieus bij zichzelf te rade moeten gaan waarom hij heeft gefaald. Je kan niet doorgaan met de schuld van alles en nog wat bij een ander te leggen.

Je ziet het zo vaak .... een groot talent waar men veel van verwacht maar meestal bloeit zo'n carriere dood vanwege mentaliteitsproblemen.

16-07-2008, 11:24

Citaat door Er1k:
Hopeloos overschat talent die het niet waar heeft kunnen maken. Al die trainers (Koeman, Wouters, Vergooossen, Stevens, De Haan) die het niet in hem zitten, kunnen toch niet fout zitten?

Als hij voor Oranje zou kiezen, zou hij op de 10e reserveplek staan achter Sneijder, Van der Vaart, Van Persie, Robben, Afellay, Babel, Kuyt, Schaars, Engelaar, Seedorf, Van Bommel, De Zeeuw, Van Bronckhorst en zelfs De Guzman. Hij kan beter voor Marokko kiezen, dat past beter bij zijn niveau.

"Er is ook wat mis met Ismael Aissati": http://www.vi.nl/VoetbalInsite/ErIsOokWatMisMetIsmailAissati.htm


O ja .... vergeten ... De Jong is ook beter dan Aissati.

16-07-2008, 14:06
Aissati klaart em zwaar, hij is echt mijn type voetballer waar ik van houd, geen shikie niks gewoon voetballen , en als persoon lijkt hij me ook echt lauw..

16-07-2008, 15:06

Citaat door Ssmile:
aissati is nog maar 19 jaar en hij heeft nu een jong ek, een paar landstitels achter zijn naam, sneijder debuteerde op zijn 19 bij ajax


Yep maar Sneijder is in zijn ontwikkeling doorgegroeid, Aissati is stil blijven staan. Het is natuurlijk een afgang voor hem dat hij niet naar China gaat. Wie had dat 2 jaar geleden kunnen denken.

16-07-2008, 16:01



Citaat door Er1k:
Yep maar Sneijder is in zijn ontwikkeling doorgegroeid, Aissati is stil blijven staan. Het is natuurlijk een afgang voor hem dat hij niet naar China gaat. Wie had dat 2 jaar geleden kunnen denken.

Sneijder ging pas op z'n 24e naar Real hoor. Dus nog genoeg tijd voor Aissati zich te herpakken.

16-07-2008, 16:04

Citaat door Er1k:
Dat is wat ik verwacht. Echt, Ismael zal serieus bij zichzelf te rade moeten gaan waarom hij heeft gefaald. Je kan niet doorgaan met de schuld van alles en nog wat bij een ander te leggen.

Je ziet het zo vaak .... een groot talent waar men veel van verwacht maar meestal bloeit zo'n carriere dood vanwege mentaliteitsproblemen.


omg jij bent egt een napratende clash


(in dit geval natypende)

16-07-2008, 17:06

Citaat door thugmocrogirl:
omg jij bent egt een napratende clash


(in dit geval natypende)


Ik mag die Clash wel.

Pagina's : [1] 2