Bekijk volle/desktop versie : Zou jij kunnen(willen) trouwen met iemand



Pagina's : [1] 2

15-07-2008, 23:26
[in een rolstoel? ]

15-07-2008, 23:27



Citaat door YouTube:
[in een rolstol? ]


zit jij in een rolstoel dan?

15-07-2008, 23:28
als ik van hem houd.....ja waarom niet?

15-07-2008, 23:28
Mhmm nee , maar als we getrouwdt zijn en ik hoop niet dat deze situatie komt dan zou ik hem niet verlaten ..... ( he is the first and laste one for me

15-07-2008, 23:29


Ik heb een zwak voor dat soort mannen.

Niet alleen mannen in een rolstoel, maar gewoon 'dat soort' mannen.

15-07-2008, 23:31
als je echt van hem houd ... waarom niet?

15-07-2008, 23:31
nee zou ik niet doen/willen..tenzij ik al samen met hem ben en hij belandt plotseling in een rolstoel, zou ik wel met hem trouwen

15-07-2008, 23:32
Ja zou ik wel doen, wat maakt het uit? Het is even wennen, maar uiteindelijk kan je zoveel meer delen met elkaar dan met iemand die kan lopen

15-07-2008, 23:33
Moeilijke vraag....

Ik denk als je diegene al eerder hebt gekent voor dat hij in een rolstoel is beland dat je dan wel met diegene kan trouwen omdat je al weet hoe hij in elkaar zit en al gevoelens voor elkaar hebt dat kan je dan moeilijk afdwingen.

Maar ik zelf denk wel als ik een man tegenkomt die in een rolstoel zit dat ik dan wel afstand hou. Het is wel erg lastig je kan de normaalste dingen niet met je partner doen. Zoals een doodgewone wandeling in een park en wie weet kan je geen kinderen krijgen met je man. (allahyster wat ik echt erg zou vinden ik kan me geen huwelijk voor stellen zonder kinderen). Tuurlijk kan je nog altijd adopteren etc. maar niks is beter dan je eigen kind op aarde zetten van jou vlees en bloed.

Ik vind het zelf lastig om het zo te beoordelen je moet het zelf meemaken om te zeggen of het kan of niet. Want als hij een gouden hart heeft why not? Maar als je kijkt naar de gevolgen dat je kan hebben in het huwelijk is het wel een grote risico wat je neemt toch?

17-07-2008, 00:06

Citaat door meissjeh:
zit jij in een rolstoel dan?


Heeft hij niet erbij vermeld maar ik denk het niet. Wil denk ik gewoon weten hoe mensen in het algemeen erover denken.

17-07-2008, 16:28
Heel moeilijk, ik denk dat de meerderheid afstand zou nemen als het gaat om een (nog) onbekend persoon. Is het een kennis etc., dan zou het anders zijn. Ik denk zelf dat ik niet met iemand in een rolstoel kan trouwen. Zou het mijn man overkomen dat hij gaandeweg het huwlijk in een rolstoel beland, dan zou het huwelijk staande houden tot de dood ons scheidt.

17-07-2008, 18:27

Citaat door Tsjelzies:
Heel moeilijk, ik denk dat de meerderheid afstand zou nemen als het gaat om een (nog) onbekend persoon. Is het een kennis etc., dan zou het anders zijn. Ik denk zelf dat ik niet met iemand in een rolstoel kan trouwen. Zou het mijn man overkomen dat hij gaandeweg het huwlijk in een rolstoel beland, dan zou het huwelijk staande houden tot de dood ons scheidt.



Wist je dat je met zo'n reactie als deze ook mensen die in een rolstoel zitten en dit nu lezen, mee kan kwetsen?

17-07-2008, 18:29



Citaat door YouTube:
Wist je dat je met zo'n reactie als deze ook mensen die in een rolstoel zitten en dit nu lezen, mee kan kwetsen?

Zullen we dan maar onrealistisch alles verbloemen, om hen goed te doen voelen? Zodat ze bij het drukken op het kruisje, de harde realiteit in de buitenwereld tegenkomen.

17-07-2008, 18:29

Citaat door YouTube:
Wist je dat je met zo'n reactie als deze ook mensen die in een rolstoel zitten en dit nu lezen, mee kan kwetsen?

Ik neem aan dat je een eerlijke antwoord van iedereen verwacht?

Ontopic: Ik zou niet met iemand kunnen trouwen die in een rolstoel zit, raakt hij later verlamd laat ik hem natuurlijk NIET in de steek.

17-07-2008, 18:32

Citaat door Tsjelzies:
Zullen we dan maar onrealistisch alles verbloemen, om hen goed te doen voelen? Zodat ze bij het drukken op het kruisje, de harde realiteit in de buitenwereld tegenkomen.


Wooow, dees komt extra hard aan!,


Citaat door Afrowoman:
Ik neem aan dat je een eerlijke antwoord van iedereen verwacht?

Ontopic: Ik zou niet met iemand kunnen trouwen die in een rolstoel zit, raakt hij later verlamd laat ik hem natuurlijk NIET in de steek.


Dus je zou ook niet met mij willen trouwen, ook al ben ik zo lief enzo?,

Pagina's : [1] 2