Bekijk volle/desktop versie : Op een jonge leeftijd liefde gekend.. (w.g.)



Pagina's : [1] 2

15-07-2008, 18:38

Hallo ik ben een meisje die op een jonge leeftijd vrij veel heeft meegemaakt ( Liefde, Familie, Vrienden, School ) maar dat heeft me ook allemaal sterker gemaakt en wijzer op een jonge leeftijd waar ik trots op ben. Er is een jongen die totaal me leven heeft verandert door een gebroken hart die ik nog steeds niet kan vergeten, maar moet er maar mee leven. Er is geen dag voorbij waar ik niet aan hem heb gedacht sinds ik hem ken tot nu. ''Een dag niet aan hem gedacht is een dag niet geleefd'' zeg ik altijd. Het is een ingewikkeld verhaal met losse probleempjes derbij, intresse? laat het me weten, en ik schrijf geschiedenis erover.


15-07-2008, 18:48


Intressant..!

Begin gauw..

Greets,

15-07-2008, 19:09

Het was een jongen die ik leerde via internet, eingelijks de meestte jongens die ik leerde was via internet.
Het was altijd de zelfde verhaaltje, leuke gesprekken op msn, daarna bellen, afspreken eind resultaat werd het niks.
Gebroken hartje weer. Er was zo'n jongen genaamd Nabil die ik kende maar niet persoonelijk, elke avond geklets
over alles en nog wat. Hij was zo lief, en toen ik vroeg aan hem of die wou afspreken vertelde hij me dat hij niet zo'n type
was van afspreken, dat hij meestal verlegen was en er niet echt aan deed. Ik stond versteld en respecteerde dat natuurlijk.
Ik vertelde het gelijk aan me vriendin Soumia waar ik alles mee deelde, ik zag haar als een nicht en niet als een zus, want
met een zus ben je niet zo erg open als een nicht. Liet haar een paar foto's zien en vond het een toffe gozer, maar ze had altijd zo haar twijfels.
Hij woont in Utrecht wat ik niet echt vertouwde, maar door zijn gesprekken elke avond zag ik hem toch anders als de andere jongens.
Op een dag belde Soumia hem, ze kenden elkaar namelijk al. Ze vertelde dat ik er niet was en dat ze alleen was wat natuurlijk niet zo was.
Ik stond erbij en luisterde alles af, hij vroeg naar me wat ik zo lief vond. Soumia sprak ook z'n vriend waar die mee was.
Klaar met het gesprek hangde ze op, later melde ze haar op msn aan en zag dat de vriend Samir had toegevoegt..
Ze twijfelde of ze moest acpteren of niet, ze was al namelijk verliefdt maar of het daar iets mee zou worden wisten we niet zo echt.
Dus uit eindelijk besloot ze maar een besluit te nemen..


15-07-2008, 19:12
verder..

15-07-2008, 19:35


Ze acpteerde hem maar, ze wist ook niet waarom maar ze was nieuwsgierig wat deze jongen te zeggen heeft. In de avond sprak ze hem en hij was best wel grappig en leuk, hij wou afspreken wat ik een meteen een goed idee vond zodat ik Nabil kon zien want ik kende hem inmiddelijks 3 maanden al, maar dat vond zij geen goed idee omdat ze het rustig aan wilde doen en niks voor hem voelde. Hij vond haar blijkbaar wel erg leuk en verleide haar en deed z'n best meskien, en ik vond dat ze het maar moest proberen. '' En Adil dan?'' zei ze met een sip gezicht, ''fuck hem johh, hij geeft je totaal geen aandacht'' want ik gelijk beantwoorden en ze was stil. Zo ging het verder elke avond gepraat met Nabil en Soumia met Samir, ik zag aan haar dat ze intresse in hem had maar het nog niet toe gaf. Paar dagen later gaf ze het toe en zei ze het ''Samir, ik vind je leuk'' wat hem dol blij maaktte en mij ook. Hij wist het over Adil en haar liefdesleventje en hij vond dat ze hem moest vergeten en hem een kans moet geven waar ze het mee eens was. Ze belden uren lang na het etenstijd elke avond, ik en Soumia waren op de zelfde dag jarig ( bijna dus in die tijd ) en hij wou afspreken op ons verjaardag, maar dat vond Soumia te lang wachten en wou het zo snel mogelijk want die natuurlijk geen probleem vond. We spraken af dat Samir Nabil meeneemt voor mij en Samir voor Soumia, we priktten een datum uit en verheugde ons op de dag waneer we hun zouden zien, ik kende Nabil een halfjaar, eindelijk na een halfjaar ga ik hem zien. De dag was aangekomen, het was namelijk op een vrijdag, ik vertelde me moeder dat ik naar de stad ging koopavond met Soumia, dat vond ze geen probleem. We hadden bij Utrecht CS afgesproken. Eindelijk daar aangekomen zaten we met kriebels en rillingen door ons lijf te wachten op de 2 heren.. ''Ik zie ze al, kom'' zei Soumia. Rustig liep ik met me hoofd naar beneden richting de kant dat ze aankwamen..


15-07-2008, 19:37
Ga gauw verder

15-07-2008, 19:42
Ga snel verderr

15-07-2008, 19:42
Ga gauw verderrrr kan niet wachten méhn.

15-07-2008, 19:47
OOOÓÓEEEEPPPPPPP !!!

15-07-2008, 20:04
upupupupup

15-07-2008, 20:04

Ik trilde helemaal en keek recht voor me uit waaraan ik zag dat Soumia al stappen voor me liep.
Er waren 3 jongens, 2 kortte en 1 hele lange want Nabil duidelijk bleek te zijn.
Ze kwamen met een glimlach aan en gaven een hand en groette ons, precies het zelfde deden wij ook.
Toen kwam ik voor Nabil en keek naar boven en gaf me een hand en 3 kusjes op wang
wat ik totaal niet verwachtte, en hij paktte me hand en vroeg wie dat naast hem is die mee kwam.
''Dat is me neefje Abdel'' beantwoorde hij en ik vond het goed. Soumia en Samir waren meters van ons
vandaan, paar minuten later uit het zicht verdwenen zelfs. Daar zat ik dan met Nabil en Abdel, ik zat een
beetje verlegen om me heen te kijken want ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen, en Abdel vroeg allerlei
vragen aan me, zo te zien had die erg intresse in me. Toen vroeg die ''hoe oud ben je?'' 14 beantwoorde ik.
Beide hun mond stond open en verbaasterig naar me te kijken alsof ik iets verkeerds zei, ''wat is er?'' vroeg
ik met zo'n kapsones kop. ''Ik dacht dat je 15 was'' zei Nabil geschrokken. ''Ik had je toch al verteld dat ik
15 over 2 weken zou worden'' hij was stil, en Abdel vertelde dat ik er goed uit zie voor zo jongen leeftijd
( me lichaam dus ) want me nauwelijks boeide, Abdel was trouwens even oud als mij.
We hebben gepraten en gelachen, hij gaf me kusjes en tilde me op.
Het was al 9 uur en we besloten maar om eens te gaan, we namen afscheid met een kus op mond.
Soumia zag er heel verliefd uit, en ik zo onzeker want het voelde niet aan of die me echt leuk vond om me leeftijd.
We zaten in bus en Soumia en Samir begonnen meteen te bellen en vertelde aan elkaar dat ze elkaar
nu al mistte en ze elkaar snel weer moeten zien, en ik zat maar uit het raam te kijken of het iets zou worden..
geen goed gevoel had ik. Ik kwam thuis moe aan, besloot maar om te gaan slapen. Ik deed me kleding uiten ploftte
op me bed met zo'n heerlijke Chanel geurtje en viel in slaap. Volgende dag sprak ik Abdel en hij vertelde me dat
Nabil me te jong vindt en geen behoeftte aan een meisje heeft.
iK zeg:
Diep in me hart geloofde ik het en wist dat het waar was,
maar me hoofd geloofde het niet en zei me ''hij is jaloers, hij wilt me gewoon fixen'' Ik vertelde Abdel dat ik het
Nabil zelf wel zou vragen zodra ik hem spreek, en wachtte af tot Nabil online kwam, hij kwam in de avond
en vroeg me af of ik zou moeten praten of niet?


15-07-2008, 20:47
Uuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppp pppppppppppppppppppppppppppppppp Nieuwe Fan :d

15-07-2008, 21:27


Ik besloot maar om niet te praten, hij negeerde me ook.
Ik vroeg aan Soumia of ze met hem wou praten en dat vond ze goed.
Ze kopierde me stukjes, en het was waar. Er stond ''ze is te jong man, ik dacht dat ze 15 was''
Soumia vertelde hem dat ik over 2 weken 15 zou worden en liefde draait niet om leeftijd.
Hij schaamde zich namelijk voor me voor als zijn vrienden zoude vragen hoe oud ik was
en hij daarop moest beantwoorden ''14'' maar Soumia vond hem niks voor mij.
Maar dat was te laat, ik vond hem al leuk en begon te huilen..
Hij vind me toch niet leuk, anders zou het hem geen ene reet vinden of ik 14 was.
Ik besloot hem uit me lijst te wissen maar ervoor begon ik te praten
Ik: Heey
Nabil: Heywaa
en vertelde hem dat ik hem wil verwijderen, waar hij van schrok.
Elke nacht hadden we van die leuke gesprekken en door hem moesten we daar een einde aan maken.
''je mag me wel verwijderen maar ik ga het niet doen'' zei die waar ik waarom? op antwoorde
''Ik kan het niet'' en toen bleef ik stil. Zou ik hem moeten verwijderen of niet dacht ik bij me zelf?
ik zei ''nou ik ga het wel doen, dag'' en verwijdere hem met tranen in me ogen, het is beter zo dacht ik bij me zelf..
toch? Nooit meer een jongen, nooit! elke dag had ik verdriet, ik vond hem zo leuk..
praatte met z'n vriend die me wel gerust stelde dat ik hem wel ga vergeten en dat hij nog kinderhersens heeft
waar ik het duidelijk met hem eens was, Soumia vond hem toch niet geschikt voor me dus het deed haar niet veel
en richtte zich op Samir, met hun ging het trouwens heel goed. 3 maanden later was ik hem wel wat vergeten, maar
dat kwam door afleiding een andere jongen die ik leerde via internet. Yassine heette hij. Je kon aanhem merken dat hij zijn eigen normen en waarden kende. Hij praatte als een volwassene en was heel netjes wat mij natuurlijk aansprak en wat Nabil totaal niet had.Maar ik wist het niet zo zeker, is het weer de zelfde liedje? Ik vroeg waar die woonde
waar hij op antwoorde ''Utrecht'' en wou meteen het contact verbreken, weer een jongen uit die stad, daar heb ik totaal geen zin in. Maar stiekem was die anders, en ik vond dat ik hem een kans moest geven, Soumia had voor het eerst een goed gevoel bij een jongen die uit Utrecht kwam, dus dat was heel speciaal. Ze had erg intresse in hem en ze vond dat
ik het moest proberen, hij vroeg vaak om af te spreken waar ik elke x op weigerde. Hij vroeg me nummer en gaf het, ik moest hem een lief smsje sturen altijd, maar zijn stem had ik nog niet gehoord want hij zou me bellen wat die niet had gedaan, we besloten om op een zaterdag af te spreken. Dat kwam trouwens goed uit want dan gingen Soumia en Samir
afspreken en kon ik mee reizen met soum. Maar voordat ik hem wou zien wou ik eerst een persoonlijke
vraag stellen wat ik altijd vraag ''Ben je nog maagd?'' en hij lachtte en antwoorde dat hij helaas geen maagd meer was, wat ik dus heel jammer vond maar niks aan te doen. Ik verveelde me en begon hem wat te irriteren dat die geen plannen in zijn hoofd moet halen bij mij.
Hij nam het serieus op en werd boos en zei ''als je zo denkt over mij wil ik je zaterdag niet zien, wat denk je nou? Dat als je niet komt dat de wereld vergaat ofzo?'' en ik vond dat hij te ver ging en antwoorde heel chil ''nee, dat denk ik niet'' maar het ging dus niet meer door, en morgen zou ik jarig zijn. Hij negeerde me totaal op me verjaardag want we hadden zogenaamd ruzie. Het was op een donderdag, volgende dag vrijdag praatte die en vroeg wat ik zaterdag zou doen waarop ik zei ''niks, en jij?'' hij vertelde me dat die lekker een restourant gaat pakken, waarop ik dacht
probeer je me soms jaloers te maken? moet ik je nu smeken om me uit te nodigen? Maar ik deed blij en zei ''leuk leuk'' met zo blije emoticon. Het was zaterdag, Soumia vertrok naar Samir en vroeg me, ''weetje zeker dat
je niet mee komt?'' en ja, ik wist het zeker! Ze vertrok en het was 13:00, ik werd prive gebeld en ik wist al volgens mij wie het was, en nam op en hoorde zo een zachte mannelijke stem aan de overkant. Het was Yassine,
voor het eerst kreeg ik z'n stem te horen..


15-07-2008, 22:08
nieuwe fannetje uppie ga snel verder

16-07-2008, 13:11
UP UP UP !!!!

Pagina's : [1] 2