Bekijk volle/desktop versie : Umrah 2008



Pagina's : [1] 2

15-07-2008, 16:19
Salaam Aleykoum warahmatoullah wa barakatouh,

Zouden jullie hier aub elke reisbureau kunnen plaatsen waar je tickets kunt halen voor umrah,

BarakAllahoe feekom.

15-07-2008, 16:29


ik weet het niet maar ik help je wel met uppen

15-07-2008, 16:29
BarakAllahoe fieki feme_moslima : )

15-07-2008, 16:31
Wa fieeki Baraka'Allaah

15-07-2008, 20:22


Mijn man en ik zijn 2x met Mekka Reizen gegaan (http://www.mekka-reizen.com), en hebben er geen spijt van gehad integendeel.

15-07-2008, 20:40

Citaat door moesliema:
Mijn man en ik zijn 2x met Mekka Reizen gegaan (http://www.mekka-reizen.com), en hebben er geen spijt van gehad integendeel.



BarakAllahoe feeki

15-07-2008, 20:50

Citaat door Oum_Sayfudien:
BarakAllahoe feeki

Wa fieki.

15-07-2008, 20:52
Wa alaikoem assalaam warahmatoellaahi wa barakaatoeh,

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2072146

15-07-2008, 23:15

Citaat door moesliema:
Mijn man en ik zijn 2x met Mekka Reizen gegaan (http://www.mekka-reizen.com), en hebben er geen spijt van gehad integendeel.

Er staan op de site geen prijzen per persoon voor hadj 2008. Kan iemand een ruwe schatting maken?

16-07-2008, 08:03

Citaat door Studentjeeeee:
Er staan op de site geen prijzen per persoon voor hadj 2008. Kan iemand een ruwe schatting maken?

Klopt daarvoor hebben we ze ook gebeld aangezien we insha Allah dit jaar op Hadj willen gaan en toen werd ons verteld dat de prijzen ervan in de Ramadan kenbaar zouden gemaakt worden insha Allah. We konden ongeveer minimaal reken op €3500 pp voor 4pk (ruwe schatting), dat de prijzen zo hoog zijn kwam doordat er in Mekka meer dan 1200 hotels plat zijn gegaan ter uitbreiding van Masjid Alharam.

Moge Hij het voor eenieder vergemakkelijken, amien. Dat is het mooiste wat je kan overkomen, je in de heiligste plekken op aarde bevinden Allahu akbar!

16-07-2008, 18:25

Citaat door moesliema:
Klopt daarvoor hebben we ze ook gebeld aangezien we insha Allah dit jaar op Hadj willen gaan en toen werd ons verteld dat de prijzen ervan in de Ramadan kenbaar zouden gemaakt worden insha Allah. We konden ongeveer minimaal reken op €3500 pp voor 4pk (ruwe schatting), dat de prijzen zo hoog zijn kwam doordat er in Mekka meer dan 1200 hotels plat zijn gegaan ter uitbreiding van Masjid Alharam.

Moge Hij het voor eenieder vergemakkelijken, amien. Dat is het mooiste wat je kan overkomen, je in de heiligste plekken op aarde bevinden Allahu akbar!


Amien, wa iyaakie, maar 3500 is inderdaad veel hoger dan vorig jaar zeg. De meeste mensen die ik sprak die waren geweest betaalden van 1500 - 2500 euro. Wel een enorme prijsttijging maar geir inshaAllaah.

17-07-2008, 06:42

Citaat door Studentjeeeee:
Amien, wa iyaakie, maar 3500 is inderdaad veel hoger dan vorig jaar zeg. De meeste mensen die ik sprak die waren geweest betaalden van 1500 - 2500 euro. Wel een enorme prijsttijging maar geir inshaAllaah.

Allahumma amien. Klopt vorige jaar was het vele maler goedkoper, maar ja vorige jaar waren ze nog niet begonnen aan de uitbreiding van alharam wat een grote rol speelt op de prijsstijging.
Ik denk altijd zo (mijn persoonlijke mening), wat je ervoor terug krijgt (adjr insha Allah) is onbetaalbaar (de djennah) en niet uit te drukken in duizenden euro's (indien je het hebt dan he want la yukallifu Allahu nefsan illa wus'aha).

Allah almousta'aan.

17-07-2008, 12:59



Citaat door moesliema:

Allahumma amien. Klopt vorige jaar was het vele maler goedkoper, maar ja vorige jaar waren ze nog niet begonnen aan de uitbreiding van alharam wat een grote rol speelt op de prijsstijging.
Ik denk altijd zo (mijn persoonlijke mening), wat je ervoor terug krijgt (adjr insha Allah) is onbetaalbaar (de djennah) en niet uit te drukken in duizenden euro's (indien je het hebt dan he want la yukallifu Allahu nefsan illa wus'aha).

Allah almousta'aan.


Ja dat is zo, nou dat wordt dan inshaAllaah nog even doorsparen, ik zal mijn ouders ook even waarschuwen, want wij rekenden op een veel kleinere prijs op basis van de mensen die vorig jaar met hadj geweest zijn.

Baraka Allaahu fiekie voor je informatie.

17-07-2008, 15:52



Titel/activiteit: Umrah Ramadan 2008
Datum: 1-9-2008
Tijdstip:
Lokatie:
Adres:

Plaats:
Doelgroep: Broeders & Zusters

Extra info:
Inschrijven dient voor 15 augustus te gebeuren.

Kijk ook op: http://www.mekka-reizen.com/ramadan.html

17-07-2008, 16:29

Citaat door moesliema:
Klopt daarvoor hebben we ze ook gebeld aangezien we insha Allah dit jaar op Hadj willen gaan en toen werd ons verteld dat de prijzen ervan in de Ramadan kenbaar zouden gemaakt worden insha Allah. We konden ongeveer minimaal reken op €3500 pp voor 4pk (ruwe schatting), dat de prijzen zo hoog zijn kwam doordat er in Mekka meer dan 1200 hotels plat zijn gegaan ter uitbreiding van Masjid Alharam.

Moge Hij het voor eenieder vergemakkelijken, amien. Dat is het mooiste wat je kan overkomen, je in de heiligste plekken op aarde bevinden Allahu akbar!



Ya Rabbel Amien!

Gair Insch'Allah!

Pagina's : [1] 2