Bekijk volle/desktop versie : Maskers



Pagina's : [1] 2

15-07-2008, 00:06
[Nooit gedacht, nooit verwacht dat het zo zou lopen. Dat jullie jezelf zo ontzettend makkelijk zouden verkopen. Jullie zijn een schande voor ons vrouwen, moeten jullie weten. Dingen die ik zie en hoor zal ik nooit vergeten.

Ik kijk nu op jullie neer, begrijp jullie ook echt niet meer. Weet je het doet ontzettend zeer, want ik verwachtte zoveel meer. Maar in feite blijken jullie heel iemand anders te zijn. Jullie goedheid is een masker, niets meer dan schijn.]

15-07-2008, 00:10



Citaat door Schrijfstertje:
[Nooit gedacht, nooit verwacht dat het zo zou lopen. Dat jullie jezelf zo ontzettend makkelijk zouden verkopen. Jullie zijn een schande voor ons vrouwen, moeten jullie weten. Dingen die ik zie en hoor zal ik nooit vergeten.

Ik kijk nu op jullie neer, begrijp jullie ook echt niet meer. Weet je het doet ontzettend zeer, want ik verwachtte zoveel meer. Maar in feite blijken jullie heel iemand anders te zijn. Jullie goedheid is een masker, niets meer dan schijn.]


Je hebt dames, maar als we allemaal eens naar ons zelf gaan kijken?

15-07-2008, 00:17

Citaat door Schrijfstertje:
[Nooit gedacht, nooit verwacht dat het zo zou lopen. Dat jullie jezelf zo ontzettend makkelijk zouden verkopen. Jullie zijn een schande voor ons vrouwen, moeten jullie weten. Dingen die ik zie en hoor zal ik nooit vergeten.

Ik kijk nu op jullie neer, begrijp jullie ook echt niet meer. Weet je het doet ontzettend zeer, want ik verwachtte zoveel meer. Maar in feite blijken jullie heel iemand anders te zijn. Jullie goedheid is een masker, niets meer dan schijn.]


Based on a true story..? Your story..?

15-07-2008, 00:18

Citaat door jamie_is_back:
Based on a true story..? Your story..?


PARTLY. Grotendeels fictiev, MAARRR zijn wel op de waarheid gebaseerd. Maar SOMMIGE MENSEN (hint hint voor die dame hierboven) gaan er gelijk vanuit that I'm passing judgement...

15-07-2008, 00:30



Citaat door Schrijfstertje:
PARTLY. Grotendeels fictiev, MAARRR zijn wel op de waarheid gebaseerd. Maar SOMMIGE MENSEN (hint hint voor die dame hierboven) gaan er gelijk vanuit that I'm passing judgement...



Ok duidelijk, maar gaat niet voor iedereen op..Het is niet nodig een groep een stempel op te plakken...Zo werk je segregatie in de hand...

15-07-2008, 00:51

Citaat door jamie_is_back:
Ok duidelijk, maar gaat niet voor iedereen op..Het is niet nodig een groep een stempel op te plakken...Zo werk je segregatie in de hand...


Quote me if I said that.......

15-07-2008, 00:52

Citaat door Schrijfstertje:
Quote me if I said that.......



Je beginpost...Je komt het vanzelf tegen...

Maar welterusten...

15-07-2008, 00:54

Citaat door jamie_is_back:
Je beginpost...Je komt het vanzelf tegen...

Maar welterusten...


Goed lezen dame. Welterusten.

15-07-2008, 01:06

Citaat door UnknownWarrior:
Mijn complimenten dame... Je hebt mooie gedichten...
Hoelang schrijf je al?


Dankjewel...sinds mijn 13e ofzo (is alweer 8 jaar geleden )

15-07-2008, 02:05

Citaat door Schrijfstertje:
Dankjewel...sinds mijn 13e ofzo (is alweer 8 jaar geleden )



Je kunt het inderdaad heel goed. Je doet het ook echt met gevoel.

15-07-2008, 09:11

Citaat door Schrijfstertje:
Goed lezen dame. Welterusten.



Ik lees goed, je insinuaties zijn niet van de lucht..

Je kan erg mooi dichten, dat is een tweede..

15-07-2008, 13:34

Citaat door jamie_is_back:
Ik lees goed, je insinuaties zijn niet van de lucht..

Je kan erg mooi dichten, dat is een tweede..


Ahum...

15-07-2008, 15:11


Uppen, ze heeft leuke spontane gedichten.

15-07-2008, 15:42

Citaat door Schrijfstertje:
[Nooit gedacht, nooit verwacht dat het zo zou lopen. Dat jullie jezelf zo ontzettend makkelijk zouden verkopen. Jullie zijn een schande voor ons vrouwen, moeten jullie weten. Dingen die ik zie en hoor zal ik nooit vergeten.

Ik kijk nu op jullie neer, begrijp jullie ook echt niet meer. Weet je het doet ontzettend zeer, want ik verwachtte zoveel meer. Maar in feite blijken jullie heel iemand anders te zijn. Jullie goedheid is een masker, niets meer dan schijn.]



chek dit liedje kijkgoed naar de vertaling

http://www.youtube.com/watch?v=6X_e7q4te54

15-07-2008, 15:51
Hahaha, men is in dit soort situaties snel geneigd om het over maskertjes te gaan hebben. Dat andere gedichtje van schrijfertje is te lezen, dat het ook ''weleens'' om verstening kan gaan. Ja en daar moet wat voor af zijn geweest en als ik me even verplaats in de gerichtigde en daar bij een versteend gevoel aan neem. Dan zou ik het eerder weerspiegeling noemen.

Pagina's : [1] 2