Bekijk volle/desktop versie : Lieve......



Pagina's : [1] 2 3 4

14-07-2008, 23:00
[Het leek al te mooi om waar te zijn. Ik dacht al zo iemand kan niet zijn wat /wie hij lijkt te zijn. Mensen zeiden jawel Nora, geloof het nou....HET KAN HEEL GOED. Allah (sub7anahoewata3ala) is groot.....
Ik ga dat niet ontkennen, ik zou niet durven! Maar.......het was inderdaad te mooi om waar te zijn. Zonder aanleiding, zonder uitleg....zo snel en spontaan als je mijn leven in was gestapt...zo snel was je weer weg. Gewoon....weg. Zonder uitleg, zonder excuses.

Lag het aan mij? Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan? Was ik te brutaal, was ik TE lastig? Of juist niet lastig genoeg? Dacht je dat je mij in the pocket had? Als je dat dacht, kan ik je bij deze vertellen dat DAT absoluut niet het geval was. Je had mij niet in the pocket, sterker nog...zelfs in een langdurige relatie zal ik altijd lekker moeilijk blijven doen. Zo moeilijk dat je moet blijven jagen, maar net niet zo moeilijk dat het jagen vermoeiend wordt. Just the perfect amount... Echt waar. Maar als een jongen moeite voor mij blijft doen en waardering voor mij op blijft brengen, geef ik hem alles wat een man nodig heeft.

Je had niet uit mijn leven moeten stappen. Je kunt serieus met mij praten, over van alles. Je kunt met mij lachen, je kunt met mij dollen, je kunt met mij "stoeien" en met mij knuffelen. Ik wilde er voor je zijn, je beter leren kennen en je alles geven wat ik mij kan permiteren. Ik had het voor je kunnen zijn jongen, en jij? Jij had het kunnen zijn voor mij...mits het had geklikt natuurlijk, maar daar leek het wel op. Je zei dat je mij prachtig vond....mijn lach mij figuur mijn ogen....

Jeetje, ik begon zelfs...te geloven dat ze bestaan....goed uitziende LIEVE jongens die het ECHT bij één meisje kunnen houden en die hun geld eerlijk verdienen....maar niets is minder waar. Of jij je geld niet eerlijk verdient weet ik niet...Ik wil het ook niet weten....IK KRIJG het niet eens te weten

Weer iemand die niet is wie hij lijkt te zijn. Weer een teleurstelling, weer tegen die oude vertrouwde muur aangeknald die ik zo dwangmatig vermeed omdat ik hem te goed ken. Is het nou echt een verloren zaak...?

Are all the good ones really taken?]

14-07-2008, 23:13


ik las je verhaal en meid ik weet precies wat je bedoelt .. en dan ook nog gevoelloos achterlaten alsof het jou schuld is ... alleen was het in mijn geval me eerste en laatste keer, hier trap ik niet meer in!!!! en ik hoop dat jij en alle andere meiden zich voortaan ook standvastig en groot houden: laat je niet verleiden door mooie praatjes en denken dat hij echt meent wat hij zegt want die kakkerlakken (de o zo mooie jongens met lieve praatjes) zijn je aandacht en tranen niet waard!!

dus op je vraag of alle goede jongens al bezet zijn: vraag ik mij af of je de vraag niet moet veranderen in --->>> zijn er OOIT goeie jongens geweest??

14-07-2008, 23:18
Hmmmmm dubbel t, komt me heeeeeel bekend voor.

14-07-2008, 23:27

Citaat door Adam_vlugtlaan:
Hmmmmm dubbel t, komt me heeeeeel bekend voor.


Betrapt meid!

En het is trouwens met 1T,,,,,kneus

14-07-2008, 23:35



Citaat door Schrijfstertje:
[Het leek al te mooi om waar te zijn. Ik dacht al zo iemand kan niet zijn wat /wie hij lijkt te zijn. Mensen zeiden jawel Nora, geloof het nou....HET KAN HEEL GOED. Allah (sub7anahoewata3ala) is groot.....
Ik ga dat niet ontkennen, ik zou niet durven! Maar.......het was inderdaad te mooi om waar te zijn. Zonder aanleiding, zonder uitleg....zo snel en spontaan als je mijn leven in was gestapt...zo snel was je weer weg. Gewoon....weg. Zonder uitleg, zonder excuses.

Lag het aan mij? Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan? Was ik te brutaal, was ik TE lastig? Of juist niet lastig genoeg? Dacht je dat je mij in the pocket had? Als je dat dacht, kan ik je bij deze vertellen dat DAT absoluut niet het geval was. Je had mij niet in the pocket, sterker nog...zelfs in een langdurige relatie zal ik altijd lekker moeilijk blijven doen. Zo moeilijk dat je moet blijven jagen, maar net niet zo moeilijk dat het jagen vermoeiend wordt. Just the perfect amount... Echt waar. Maar als een jongen moeite voor mij blijft doen en waardering voor mij op blijft brengen, geef ik hem alles wat een man nodig heeft.

Je had niet uit mijn leven moeten stappen. Je kunt serieus met mij praten, over van alles. Je kunt met mij lachen, je kunt met mij dollen, je kunt met mij "stoeien" en met mij knuffelen. Ik wilde er voor je zijn, je beter leren kennen en je alles geven wat ik mij kan permiteren. Ik had het voor je kunnen zijn jongen, en jij? Jij had het kunnen zijn voor mij...mits het had geklikt natuurlijk, maar daar leek het wel op. Je zei dat je mij prachtig vond....mijn lach mij figuur mijn ogen....

Jeetje, ik begon zelfs...te geloven dat ze bestaan....goed uitziende LIEVE jongens die het ECHT bij één meisje kunnen houden en die hun geld eerlijk verdienen....maar niets is minder waar. Of jij je geld niet eerlijk verdient weet ik niet...Ik wil het ook niet weten....IK KRIJG het niet eens te weten

Weer iemand die niet is wie hij lijkt te zijn. Weer een teleurstelling, weer tegen die oude vertrouwde muur aangeknald die ik zo dwangmatig vermeed omdat ik hem te goed ken. Is het nou echt een verloren zaak...?

Are all the good ones really taken?]




Komt me heel bekend voor. Been there, done that.... Ze zeggen wel eens de egzegdes: Achter de grootste verwachting, schuilt de diepste teleurstelling..... En geloof mij, het klopt.

Het verhaal is haast hetzelfde. Dat ik dacht dat het vanuit zijn kant meer kwam, dat hij mij meer lief had dan ik hem .. En dan uit het niets.... blijkt het tegendeel waar te zijn, hij neemt de benen zonder enige reden... alleen het gevoel, het gevoel dat hem zegt dat hij niet verder kan....

If you love something let it go...... En dat heb ik gedaan. Heb niet eens meer moeite gedaan om hem nog te zien om het te plakken. BIj de eerste woorden die zeiden. ' Ik heb twijfels...' Voor mij was het toen finito.... En nu nog vraag ik me af wat ik over het hoofd heb gezien....

Ik leek de perfecxte droomvrouw te zijn voor hem en dat schijnt tegenwoordig niet goed genoeg te zijn.


Be a bitch ! Dat is beter.

Maar goed, alles is el mektab, het staat geschreven.. You can go up and go down...but what is been wrtied down... can never change..

So let it be what it will be and just live your life till the max ( pepsi )

14-07-2008, 23:43
Mooi gesproken diabolisch

15-07-2008, 00:01

Citaat door uitloggen_:
even in het kort, wat is het probleem?¿



Het probleem is dat jij moet leren lezen begrijpend lezen en je verder bezighouden met je pxxier praktijkjes, dan doen wij hier weer verder posten. Idioot

15-07-2008, 00:30
Is er een verkorte versie beschikbaar?



15-07-2008, 00:39

Citaat door uitloggen_:
dat zei ik ook, komt er een bitch met begrijpend lezen aanhuppelen genoeg die het lezen, maar een regel is al teveel om te lezen


Marokkanen zijn psychisch.

Wie plaats zijn probleem nu op marokko.nl In de nachtelijke uurtjes. En verwacht dan dat men het leest. En series neemt.

15-07-2008, 00:44

Citaat door Bneadem_:
Marokkanen zijn psychisch.

Wie plaats zijn probleem nu op marokko.nl In de nachtelijke uurtjes. En verwacht dan dat men het leest. En series neemt.


De Marokkanen DIE NIET HELEMAAL SPOREN (ahum ahum zoals jij) zijn the ones, die het een van het ander niet kunnen onderscheiden. DIE Marokkanen die meteen van het meest voor de hand liggende uit gaan.
Lees het en als je er niet mee in kunt komen, ga je naar "Negerinnen zijn hot ofzo"...Misschien meer jouw niveau?

15-07-2008, 00:46

Citaat door uitloggen_:
marokkaanse wijven dat dat wijf denkt dat ze lyrisch is, kan nog wel maar die andere trut......



15-07-2008, 00:46

Citaat door Schrijfstertje:
De Marokkanen DIE NIET HELEMAAL SPOREN (ahum ahum zoals jij) zijn the ones, die het een van het ander niet kunnen onderscheiden. DIE Marokkanen die meteen van het meest voor de hand liggende uit gaan.
Lees het en als je er niet mee in kunt komen, ga je naar "Negerinnen zijn hot ofzo"...Misschien meer jouw niveau?


Denk aan je hartslag.

15-07-2008, 00:48



Citaat door Bneadem_:
Denk aan je hartslag.


Haha I am just fine, bedankt voor je reminder .

15-07-2008, 00:49

Citaat door uitloggen_:
nadia round one THING THING THING FIGHT!!


Waar is je spandoek.

15-07-2008, 00:51

Citaat door Schrijfstertje:
Haha I am just fine, bedankt voor je reminder .



Pagina's : [1] 2 3 4