Bekijk volle/desktop versie : **Islamitische Decoratie Voor In Huis**



13-07-2008, 17:38
Assalamoe3koem,

We hebben het allemaal weleens gezien beste broeders en zusters; prachtige lijsten/schilderijen met bijzonder versierde islamitisch teksten geschreven in het Arabisch in iemands huis of misschien heb jij ze zelf thuis staan . Of een mooie koran onderzetter enzovoort

Nu is mijn vraag: in welke winkels in Nederland (liefst rond amsterdam) kun je zulke arabische/islamitische decoratie vinden en kopen? Of zijn er misschien online shopwinkels waar je deze decoratie kunt bestellen

Prachtige decoratie voor in huis dat het gedenken van Allah stimuleert iedere keer dat je ernaar kijkt, zegt toch genoeg over hoe graag ik dit in huis wil halen !

13-07-2008, 17:40


Wa3alaikomo salaam wara7amatoellahi wabarakatouho,

Op de zwarte markt hebben wij ze gekocht, Allahu a3lem,
Zo ver ik weet dan he !

Ghair InshAllah

wasalamo 3alaikom wara7matoellahi wabarakatouho

13-07-2008, 17:45

Citaat door Sgatige_Moslima:
Wa3alaikomo salaam wara7amatoellahi wabarakatouho,

Op de zwarte markt hebben wij ze gekocht, Allahu a3lem,
Zo ver ik weet dan he !

Ghair InshAllah

wasalamo 3alaikom wara7matoellahi wabarakatouho


Kun je eens beschrijven hoe de jouwe er uit zien en hoe duur ze zijn? Of misschien een foto plaatsen

Waar kan ik de zwarte markt trouwens vinden lieve zuster ?

13-07-2008, 18:30

Citaat door Mysterious_M:
Kun je eens beschrijven hoe de jouwe er uit zien en hoe duur ze zijn? Of misschien een foto plaatsen

Waar kan ik de zwarte markt trouwens vinden lieve zuster ?



Jammer genoeg kan ik geen foto plaatsen,,,
Nou we hebben een 3D schilderij met een koraan erin, Voor hoeveel weet ik niet,

We hebben ook een hele grote waaier met koraan tekst erop, MashAllah !

Kijk zo'n waaier in het blauw en dan in het goud geschreven koraan tekst :



Voor de rest hebben we schilderijen van mekka en uhm een klok,
Maar jammer genoeg weet ik echt niet hoeveel ze kostten,
Maar de meesten spullen kun je uit belgie halen en goedkoop ook !!!!
De zwarte markt ligt in beverwijk in Amsterdam en ja belgie weet je wel te vinden, gewoon naar de stad antwerpen gaan en daar vind je genoeg marokaanse/islamitische winkeltjes !!!

Ghair InshAllah.

13-07-2008, 18:46


Oke zusterlief, dus eigenlijk kun je ze in zowat alle marokkaanse/islamitische winkeltjes kopen he?

Ik ga maar eens een kijkje nemen dan!

Dzjaka Allah wa ghairan lieverd

13-07-2008, 19:02

Citaat door Mysterious_M:
Oke zusterlief, dus eigenlijk kun je ze in zowat alle marokkaanse/islamitische winkeltjes kopen he?

Ik ga maar eens een kijkje nemen dan!

Dzjaka Allah wa ghairan lieverd



Niet alle, Maar waar ze zegmaar huishoud spullen verkopen Bijvoorbeeld,
InshAllah vind je mooie spulletjes naar jouw wens !!!

Wa Iyaakie Oegti Al 3azieza,

13-07-2008, 20:42
De mooiste Islamitische decoratie die er is.

Is el Qoraan elKareem die in het huis wordt gereciteerd.


Wa Salaam : )

13-07-2008, 20:56

Citaat door Oem_Khoebaib:
De mooiste Islamitische decoratie die er is.

Is el Qoraan elKareem die in het huis wordt gereciteerd.


Wa Salaam : )


jazeker lieve zuster maar er zijn daarnaast ook nog genoeg andere decoratie mogelijkheden nadat je de koran in huis hebt gehaald

13-07-2008, 21:49
Prima hanane je bent duidelijk genoeg als dit is hoe jij erover denkt.

Zelf houd ik ook van weinig en simpel maar om een sfeer te creeeren is tegenwoordig realistisch gezien ietsje meer nodig dan een leeg kamer met tv en bank....

Deze zaken leiden je af naar wereldse zaken toe (overbodige programma's, series etc) en schilderijen en andere decoratie over de islam brengen je weer naar de echte wereld en kunnen je aanmoedigen tot iets te gaan praktiseren ipv die ene serie van je bekijken.

Al met al geen overbodige luxe en al helemaal niet als je het bedrag gewoon goedkoop houdt wat ik zowieso overigens van plan was.

06-07-2011, 23:05
Bij deze online galrie van http://www.monuzaschilderijen.nl kun je mooie islamitsche schilderijen kopen; handgeschilderd met olieverf op doek. Aan te raden... het schijnt dat zij ook schilderijen op aanvraag en naar je wens kunnen maken. Voorbeeld hieronder.

http://www.monuzaschilderijen.nl/a-18418840/orientaals/painted-words