Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ghazoul is vet slecht voor je gezicht!!!!!!!



13-07-2008, 17:33
Ik heb het vandaag gedaan met rozenwater dus ik na 20 minl wassen ten eerste ging het er heel moeilijk vanaf toen ik het er eindelijk afgekrabt had zat ik onder de uitslag allemaal rode bultjes op me gezicht dus meiden ik raar het echt niet aan op je gezicht!!!

13-07-2008, 17:41


Wie heeft gezegd dat je 't moest mengen met rozenwater
Je moet 't mengen met water en nooit zo lang op je gezicht laten, dan gaat 't inderdaad plakken. Als je 't opdoet dan moet je met je handen je gezicht scrubben en het daarna eraf halen, dan voelt je gezicht echt zacht aan.

13-07-2008, 17:46
Gewoon met water mengen, dan werkt het heel goed hoor.

13-07-2008, 17:46
Is heb dat ook een keer gehad, terwijl ik dat ervoor nooit had, maargoed daarna deed ik het nog een aantal keren heb verder geen last van gehad. Misschien ligt het aan de rozenwater, want gashoul is wel goed voor je gezicht.

13-07-2008, 17:47


Mss past het niet bij je huidtype

Ewa bent casa ga je dit jaar

13-07-2008, 17:54
Ahhh. . die troep moet je gewoon niet gebruiken

13-07-2008, 18:06
ow soub7anallah, terwijl hier eerder een topic is geopend dat ghassoul juist wel goed voor je gezicht is...heb je wel de goeie??aangezien je er 2 diverse hebt..1 voor het haar en 1 voor het gelaat..Inchallah zal je huidje genezen..

13-07-2008, 19:35
heyyyy meissies ik had het hier ergens gelezen dat je het kon mengen met rozenwater en heb het niet als peeling gebruikt maar als masker en d8 juist hoelanger ik het laat zitten hoe beter effect het heeft .... Ik heb die grijze gebruikt was die voor het lichaam?

13-07-2008, 19:36

Citaat door zitoenatje:
Mss past het niet bij je huidtype

Ewa bent casa ga je dit jaar



Ewa a bent 3mmie nee ik ga niet helaas ghir soukti el faksa ka3tleni .... En jij dan?

13-07-2008, 20:04

Citaat door Chouaffa...:
heyyyy meissies ik had het hier ergens gelezen dat je het kon mengen met rozenwater en heb het niet als peeling gebruikt maar als masker en d8 juist hoelanger ik het laat zitten hoe beter effect het heeft .... Ik heb die grijze gebruikt was die voor het lichaam?



Haha ja dat had ik nog geplaatst, stond op de site

Ik heb het ook wel es gebruikt maar werkte wel goed bij mij. Is het heel erg?

13-07-2008, 20:33

Citaat door Malibu:
Haha ja dat had ik nog geplaatst, stond op de site

Ik heb het ook wel es gebruikt maar werkte wel goed bij mij. Is het heel erg?




Nee gelukkig is het nu weggetrokken maar welke ghassoul had jij dan ik heb gewoon die grijze een beetje gemengd met rozenwater en 20 min.laten zitten hoe gebruik jij t ook als masker of peeling?