Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Warda 3la wardaa :love:

Pagina's : [1] 2

HELEMAALFRESH
13-07-2008, 13:55

wie heeft dese op mp3formaat aub want hij is zooo rpachtig :love: http://www.youtube.com/watch?v=d8rcqnAVhMc

hakima321
09-09-2008, 21:46
Kwil die ook :(

imen_oujdia
09-09-2008, 23:30
ik plaats m morgen voor je hij is van de groep kelma1

Angel_Sweetness
10-09-2008, 02:38
Deze kwam ook in die ene film voor dat meisje dat uieindelijk gek is geworden :jammer:

imen_oujdia
10-09-2008, 18:24

dames alstuu http://www.speedyshare.com/835287452.html en niet vergetennnnn (groen puntje):D

maghribia_lady
10-09-2008, 18:48
Jaaaa van die film, subhanallah k wou hem nog zoeken via marokko.nl maar k wist niet hoe en wat want k wist niet hoe het heette of wat dan ook maar hij is zo mooii:love::love: kan iemand mij uitleggen waar die over zingt en wat ie bedoeld met warda le warda groen puntje ZEKER! :sjans:

imen_oujdia
10-09-2008, 18:52
Jaaaa van die film, subhanallah k wou hem nog zoeken via marokko.nl maar k wist niet hoe en wat want k wist niet hoe het heette of wat dan ook maar hij is zo mooii:love::love: kan iemand mij uitleggen waar die over zingt en wat ie bedoeld met warda le warda groen puntje ZEKER! :sjans: warda 3la warda ~ bloem na bloem qalou mada jra~ ze vroegen wat is er aan de hand qoult ana lmima~ ik zei tegen mij moeder qalbi majrou7~ ik heb een gebroken hart als je die film hebt gezien dat kom je er zelf achter dat het over dat meisje gaat;) nog meer vragen? vraag maar raak zou ik zeggen:D

maghribia_lady
10-09-2008, 18:56
warda 3la warda ~ bloem na bloem qalou mada jra~ ze vroegen wat is er aan de hand qoult ana lmima~ ik zei tegen mij moeder qalbi majrou7~ ik heb een gebroken hart als je die film hebt gezien dat kom je er zelf achter dat het over dat meisje gaat;) nog meer vragen? vraag maar raak zou ik zeggen:D Dankjewell lieverd, jaah k heb die film gezien een stukje maar k versta het niet ben berbers namelyk vandaar, maar bedankt meid:love:

imen_oujdia
10-09-2008, 18:57
ah ok graag gedaan meid! als je iets niet begrijpt gewoon vragen he!

maghribia_lady
10-09-2008, 19:01
ah ok graag gedaan meid! als je iets niet begrijpt gewoon vragen he! aaahh super lief van je dankjewel habiba:sjans:

maghribia_lady
10-09-2008, 19:02
Nu we tog bezig zijn kan je ook aub typen wat die man zegt, zodat ik het kan mee zingen en als het kan met vertaling er bij.. Echt heel heel heel erg bedankt lieveschat:sjans:

imen_oujdia
10-09-2008, 19:27
Nu we tog bezig zijn kan je ook aub typen wat die man zegt, zodat ik het kan mee zingen en als het kan met vertaling er bij.. Echt heel heel heel erg bedankt lieveschat:sjans: kia 3la kia ~ pijn na pijn qoulo li kwani~zeg tegen diegene die mij pijn heeft gedaan fin msha ou khalani~ waar hij naar toe is gegaan en waaromheeft mij hier alleen achtergelaten 3lash qalbo hani~ Waarom maakt zijn hart zich niet druk dam3a 3la dam3a ~traan na traan qoulo lhbibi~ zeg tegen mijn geliefde fin msha bla raj3a~waar is hij naar toe zonder terug te keren hadi hia denia~dit is de wereld nou meid dit was het eigenlijk wel! wel letterlijk vertaald he! en zing ze haha:p

maghribia_lady
10-09-2008, 19:31

kia 3la kia ~ pijn na pijn qoulo li kwani~zeg tegen diegene die mij pijn heeft gedaan fin msha ou khalani~ waar hij naar toe is gegaan en waaromheeft mij hier alleen achtergelaten 3lash qalbo hani~ Waarom maakt zijn hart zich niet druk dam3a 3la dam3a ~traan na traan qoulo lhbibi~ zeg tegen mijn geliefde fin msha bla raj3a~waar is hij naar toe zonder terug te keren hadi hia denia~dit is de wereld nou meid dit was het eigenlijk wel! wel letterlijk vertaald he! en zing ze haha:p Waauw wat mooi!! Onwijs lieff van je dat je het voor me hebt vertaald :sjans: hahahah zal ik zeker doen k ga alvast nieuwe ramen bestellen:maf2:

imen_oujdia
10-09-2008, 19:45
Waauw wat mooi!! Onwijs lieff van je dat je het voor me hebt vertaald :sjans: hahahah zal ik zeker doen k ga alvast nieuwe ramen bestellen:maf2: haha die is goed!:lol: !en graag gedaan meid!

maghribia_lady
10-09-2008, 19:50
haha die is goed!:lol: !en graag gedaan meid! :sjans:

Pagina's : [1] 2