Bekijk volle/desktop versie : Verplegers ontslagen om dragen Ku Klux Klan-kleding



Pagina's : [1] 2

13-07-2008, 11:05
Verplegers ontslagen om dragen Ku Klux Klan-kleding

Een Amerikaans ziekenhuis heeft drie verpleegkundigen ontslagen omdat zij rondliepen in witte lakens, kleding die geassocieerd wordt met de racistische Ku Klux Klan. Dat heeft The New York Times zondag gemeld.

Houten kruis
Het universiteitsziekenhuis van New Jersey besloot het drietal te ontslaan toen foto's gemaakt met een mobiele telefoon naar buiten kwamen. Daarop was een van de verpleegkundigen zelfs te zien met een houten kruis in zijn hand.

Het ziekenhuis liet in een verklaring weten niet geassocieerd te willen worden met de Ku Klux Klan. "Wij zullen nooit gedrag tolereren dat discriminerend is voor welke bevolkingsgroep dan ook", aldus het universiteitsziekenhuis. (anp/mvl)

Bron

13-07-2008, 11:06


Wat is daar nou de grap van rare mensen!

13-07-2008, 11:20
Het achterliggende gedachtengoed is dermate abject, dat slechts acute moord en doodslag op zijn plaats is.

13-07-2008, 15:33
Een djellaba lijkt er ook op


13-07-2008, 15:54



Citaat door MVP:
Een djellaba lijkt er ook op



Lijkt erop inderdaad.

En als ze identiek waren, dan zegt dat nog niets.

13-07-2008, 15:56
Ja, want verpleegstertjes moeten zich sexy kleden. En niet in lakens.

Eigen schuld dus

13-07-2008, 15:58


Het maakt het spuiten ook makkelijker

13-07-2008, 17:05
Bij verplegers denk je aan een anders soort mens. In ieder geval geen haatdragende mensen.

13-07-2008, 17:46

Citaat door Rubelle:
Bij verplegers denk je aan een anders soort mens. In ieder geval geen haatdragende mensen.


Geen mannen en vrouwen dus nie niet mensen van andere sekse willen verplegen.

13-07-2008, 17:49

Citaat door HINDUSTAN:
Ja, want verpleegstertjes moeten zich sexy kleden. En niet in lakens.

Eigen schuld dus


Heel heel triest dze opmerking.

Verpleegsters worden elke dag in hun kont geknepen met dank aan de mannen die hun verpleegster fantasie niet gewoon prive in de slaapkamer met hun eigen vrouw kunnen uitspelen.

Deze vrouwen (en mannen) werken hard voor erg weinig geld. Het vak van verpleger/ster is een heel stressvol en zwaar vak maar dat wordt niet duidelijk in de betaling van deze beroepsgroep. Het minste dat we kunnen doen voor deze vrouwen en mannen is respect tonen.

Smeerlap .....

13-07-2008, 18:28

Citaat door Anne33:
Heel heel triest dze opmerking.

Verpleegsters worden elke dag in hun kont geknepen met dank aan de mannen die hun verpleegster fantasie niet gewoon prive in de slaapkamer met hun eigen vrouw kunnen uitspelen.

Deze vrouwen (en mannen) werken hard voor erg weinig geld. Het vak van verpleger/ster is een heel stressvol en zwaar vak maar dat wordt niet duidelijk in de betaling van deze beroepsgroep. Het minste dat we kunnen doen voor deze vrouwen en mannen is respect tonen.

Smeerlap .....



Elke dag in hun kont geknepen

13-07-2008, 18:32

Citaat door Rubelle:
Bij verplegers denk je aan een anders soort mens. In ieder geval geen haatdragende mensen.



Als ik haatdragend zou zijn...had ik het verkeerde beroep gekozen...


Patienten zeggen wel eens tegen mij: "Zuster, sorry dat ik zo lastig ben.."


Ik antwoord dan altijd: "Als ik U lastig zou vinden...dan had ik het verkeerde beroep gekozen"


Het vergt veel geduld...en je hart moet op de juiste plek zitten

13-07-2008, 18:33



Citaat door Malibu:
Elke dag in hun kont geknepen


Wil je verpleegster worden malibu?

13-07-2008, 18:36

Citaat door Anne33:
Heel heel triest dze opmerking.

Verpleegsters worden elke dag in hun kont geknepen met dank aan de mannen die hun verpleegster fantasie niet gewoon prive in de slaapkamer met hun eigen vrouw kunnen uitspelen.

Deze vrouwen (en mannen) werken hard voor erg weinig geld. Het vak van verpleger/ster is een heel stressvol en zwaar vak maar dat wordt niet duidelijk in de betaling van deze beroepsgroep. Het minste dat we kunnen doen voor deze vrouwen en mannen is respect tonen.

Smeerlap .....


Deze opmerking was ook speciaal voor jou type humorloze, mannenhatende kenau's bedoeld

13-07-2008, 18:39

Citaat door xDark Angelx:
Wil je verpleegster worden malibu?



Nee ik ben al wat anders

Jij?

Pagina's : [1] 2