Bekijk volle/desktop versie : Youtube doet het niet, javascript?



12-07-2008, 21:27
Youtube doet het ineens niet meer bij mij. Hij geeft de volgende melding:

'Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.'

Heel vreemd, wat tot voor kort deed hij het wel. Waar zal die aan liggen? Ik heb wel een paar keer dat Adobe's Flash Player gedownload, maar zonder succes.

Oh en ik kan ineens ook geen smileys meer invoegen hier, of bijvoorbeeld direct zinnen dikgedrukt of cursief maken. Heeft dit verband met elkaar?

Graag jullie hulp!

12-07-2008, 22:27


welke browser gebruik je? IE of FF?

13-07-2008, 00:09
Browser? Ik zou het niet weten joh. Waar kan ik dat aan zien?

Oh ik heb Internet exploirer....

13-07-2008, 01:16
je kunt het instellen in je internet opties van je browser, maar je kunt ook firefox installeren zie ot

13-07-2008, 01:32



Citaat door Narutard:
je kunt het instellen in je internet opties van je browser, maar je kunt ook firefox installeren zie ot


Is dat zo, ik zie wel dat het aangevinkt is. Maar hoe kan het dan dat het ineens verdwijnt?

13-07-2008, 01:34

Citaat door Nidaa:
Is dat zo, ik zie wel dat het aangevinkt is. Maar hoe kan het dan dat het ineens verdwijnt?

internet explorer is gewoon slecht =p, installeer gewoon firefox en je bent van je troubles af

13-07-2008, 01:35

Citaat door Narutard:
internet explorer is gewoon slecht =p, installeer gewoon firefox en je bent van je troubles af


Ik durf niets meer te installeren, straks vertraagd de boel en mijn laptop is al een keer gecrashed.

13-07-2008, 01:44

Citaat door Nidaa:
Ik durf niets meer te installeren, straks vertraagd de boel en mijn laptop is al een keer gecrashed.

doe nou maar, en scan je laptop ook op spyware en virussen.

13-07-2008, 22:10

Citaat door Nidaa:
Ik durf niets meer te installeren, straks vertraagd de boel en mijn laptop is al een keer gecrashed.


Firefox doet alles behalve je PC vertragen, vooral Firefox 3 is sneller, lichter, flexibeler en veiliger dan IE. Dus download Firefox!
En FF update alle plugins automatisch voor je, dus je ben altijd verzekerd van de laatste javascript, flashplayer, etc.

13-07-2008, 22:14

Citaat door Nidaa:
Ik durf niets meer te installeren, straks vertraagd de boel en mijn laptop is al een keer gecrashed.


volg idd even bovenstaande adviezen op. Je hoeft niet bang te zijn voor Firefox het is een zeer betrouwbaar programma.

Als je nog vragen hebt moet je ze stellen.