Bekijk volle/desktop versie : Hoofdoek



Pagina's : [1] 2 3

12-07-2008, 21:14
Wie draagt er sinds kort elhijaab ?
En wie draagt het nog niet ......
Ik draag geen hijaab maar insc3laah denk ik er wel er over om het te dragen

12-07-2008, 21:21


Ik dacht dat je hoofddoek draagt, vraag me niet waarom

12-07-2008, 21:31
ik draag hem alhamdoelillah

12-07-2008, 21:45
ik draag hem ook sinds enkele maanden, het is in begin echt wennen...

12-07-2008, 21:46



Citaat door LadY_AicHA:
ik draag hem alhamdoelillah



xxTabrklaah!!!!xx

12-07-2008, 21:48

Citaat door fatt:
ik draag hem ook sinds enkele maanden, het is in begin echt wennen...

Tabrklah 3alik ......

12-07-2008, 21:50
ik draag hem ook nog niet,maar het is wel mijn streven incha-allah.

12-07-2008, 21:54

Citaat door fatt:
ik draag hem ook sinds enkele maanden, het is in begin echt wennen...


ik heb er niet aan moeten wennen

12-07-2008, 21:56

Citaat door LadY_AicHA:
ik heb er niet aan moeten wennen

hoe bedoel je dat?
voelde je er gelijk goed bij,of juist niet?

12-07-2008, 21:57
By the way, ik draag 'm ook... Weleens waar niet op de correcte wijze, maar dat komt Insha'Allah wel....

12-07-2008, 22:03

Citaat door marocloubna:
By the way, ik draag 'm ook... Weleens waar niet op de correcte wijze, maar dat komt Insha'Allah wel....

Insc3laah

12-07-2008, 22:34

Citaat door lovelywoman:
hoe bedoel je dat?
voelde je er gelijk goed bij,of juist niet?



ik voelde mij er direct heel goed bij ik wilde hem dan ook al een lange tijd dragen

12-07-2008, 22:37


Salam Fatt wat goed dat je je hijaab bent gaan dragen mashaallah!!!

qwerty meid ga ervoor, gewoon opdoen en je zal je er inshallah goed bij voelen omdat je Allah ta3ala tevreden stelt en een verplichting nakomt.

Toen ik voor het eerst met hijab naar buiten ging, ohhh kan er niet meer aan denken, ik ben nlse en iedereen keek me aan ( in mijn dorp) en iedereen wees naar mij en ik werd uitgelachen etc, er wonen al amper moslims in het dorp en al helemaal niet met hijaab, maar soubhanalah het gaf mij alleen nog meer kracht om door te gaan ik was zooo trots op mijn hijaabje

12-07-2008, 22:58

Citaat door Tulpje_:
Salam Fatt wat goed dat je je hijaab bent gaan dragen mashaallah!!!

qwerty meid ga ervoor, gewoon opdoen en je zal je er inshallah goed bij voelen omdat je Allah ta3ala tevreden stelt en een verplichting nakomt.

Toen ik voor het eerst met hijab naar buiten ging, ohhh kan er niet meer aan denken, ik ben nlse en iedereen keek me aan ( in mijn dorp) en iedereen wees naar mij en ik werd uitgelachen etc, er wonen al amper moslims in het dorp en al helemaal niet met hijaab, maar soubhanalah het gaf mij alleen nog meer kracht om door te gaan ik was zooo trots op mijn hijaabje



Masha'Allah en tbark'Allah 3lik!!

12-07-2008, 23:00

Citaat door Tulpje_:
Salam Fatt wat goed dat je je hijaab bent gaan dragen mashaallah!!!

qwerty meid ga ervoor, gewoon opdoen en je zal je er inshallah goed bij voelen omdat je Allah ta3ala tevreden stelt en een verplichting nakomt.

Toen ik voor het eerst met hijab naar buiten ging, ohhh kan er niet meer aan denken, ik ben nlse en iedereen keek me aan ( in mijn dorp) en iedereen wees naar mij en ik werd uitgelachen etc, er wonen al amper moslims in het dorp en al helemaal niet met hijaab, maar soubhanalah het gaf mij alleen nog meer kracht om door te gaan ik was zooo trots op mijn hijaabje

Tabrklah 3alik

Pagina's : [1] 2 3