Bekijk volle/desktop versie : Ik heb de laatste tijd zin om harten te verscheuren en dames te misbruiken!!



Pagina's : [1] 2 3 4

16-01-2004, 14:31
Ik zie geen enige vooruit gang in de marokkaanse dames dit geeft mij steeds meer het idee om hun vaker te misbruiken en te verscheuren en harteloos achter te laten!!
Wie heeft dit gevoel nou ook ?

16-01-2004, 14:32


stel het je vriend voor en laat hem dat doen bij je zusje

16-01-2004, 14:32
Ben er al mee bezig!

16-01-2004, 14:33

Citaat:
Origineel gepost door coalitiegenoot
Ik zie geen enige vooruit gang in de marokkaanse dames dit geeft mij steeds meer het idee om hun vaker te misbruiken en te verscheuren en harteloos achter te laten!!
Wie heeft dit gevoel nou ook ?
Oke nu in correct nederlands:

" Ik zie geen ENKELE VOORUITGANG BIJ de marokkaanse dames, dit geeft mij steeds meer het idee om HEN vaker te misbruiken en te verscheuren en harteloos achter te laten!! Wie heeft dit gevoel nou ook?"

Ik ben het helemaal met je eens hoor, ik denk iedereen wel.

16-01-2004, 14:40


Dit slaat dus werkelijk nergens op. Ik zie namelijk ook geen vooruitgang bij sommige Marokaanse jongens. Ik bedoel hoe kun je Marokkaanse miesjes nou ergens op aankijken, als je zelf niet veel beter bent?
Ik stel voor dat je eerst zelf maar eens gaat verbeteren, want als je alleen maar denkt aan harten verscheuren, dan ben je er nog lang niet.
Dit is nou typisch een geval van de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet!
Get a life, and stop judging others when you're no better!!
Damn!!!!!!

16-01-2004, 14:42
dames,

ik zie geen enkele vooruitgang in de marokaanse jongens, het belangerijkste is voor hun dealen, elke dag in de stad hangen en kijken of ze weer eens een naiif marookaanse meisje tegenlopenom die vervolgens te misbruiken en aan de kant te zetten.

als jullie respect hadden voor de islam en voor je zelf dan zou je het niet eens in je hoofd halen om zo iets hier neer te zetten. heb echt meedelijden met je je bent zeker zelf aan de kant gezet..


ina laha gafoeroen rahim, wa ina lah sadidoe al hikab

16-01-2004, 15:03
sorry maar waar is de verandering bij de jongens jullie playen alleen maar dus

16-01-2004, 15:05
Taz ! Stelletje kneuzen !

16-01-2004, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door coalitiegenoot
Ik zie geen enige vooruit gang in de marokkaanse dames dit geeft mij steeds meer het idee om hun vaker te misbruiken en te verscheuren en harteloos achter te laten!!
Wie heeft dit gevoel nou ook ?
ik begrijp het niet hoor........je wilt jezelf naar dit niveau verlagen.....?????????

16-01-2004, 15:17

Citaat:
Origineel gepost door Noer3inetie
ik begrijp het niet hoor........je wilt jezelf naar dit niveau verlagen.....?????????
yep ik verlaag me naar het niveau waar ik jou kan verscheuren klinkt kinky vind je niet!!


en dames dames kap de bullshit kap de shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet begin zelf een topic over de jongens!! het gaat hier om de dames dus hou op sletjes met de achtersteld gedrag zo naai alleen je zelf je laat gewoon zien wat voor soort jij bent!! zeg nou eens iest inhoudelijks of noem mij een oorzaken in plaat van tegen te spreken en het op te nemen voor die ho.er.en

16-01-2004, 15:27
Hoi meiden Coalitiegenoot is echt geobsedeerd door de meiden vinden jullie niet???
Ik denk dat hij echt gefrustreerd is....

Coallitiegenoot reageer je af op je puistenkop. Pits ze allemaal kapot die puisten kom op doe het maar........

16-01-2004, 15:47

Citaat:
Origineel gepost door coalitiegenoot
yep ik verlaag me naar het niveau waar ik jou kan verscheuren klinkt kinky vind je niet!!


en dames dames kap de bullshit kap de shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet begin zelf een topic over de jongens!! het gaat hier om de dames dus hou op sletjes met de achtersteld gedrag zo naai alleen je zelf je laat gewoon zien wat voor soort jij bent!! zeg nou eens iest inhoudelijks of noem mij een oorzaken in plaat van tegen te spreken en het op te nemen voor die ho.er.en
Speciaal voor coalitiegenoot en alle anderen wederom de correcte nederlandse vertaling:

" en dames, dames, kapPEN MET de bullshit, kap de SHIET (???), begin zelf een topic over de jongens!! Het gaat hier om de dames dus hou op, sletjes, met HET /DIT achtergesteldE gedrag, zo naai je alleen JEZELF, je laat gewoon zien VAN wat voor EEN soort jij bent!! Zeg nou eens IETS inhoudelijks of noem mij een OORZAAK (of: noem mij oorzakEN) in PLAATS van het tegen te spreken en het op te nemen voor die ho.er.en".


Jömig man leer eens schrijven, gooi er eens een spellingcheckje overheen!!

16-01-2004, 15:50


Bisses nog 1 correctie

het is ........., je laat gewoon zien wat voor soort je bent!!!
en: zeg eens iets inhoudelijks of GEEF mij een oorzaak

16-01-2004, 15:54
hoi
eigenlijk ben je VAN een bepaalde soort, of je behoort TOT een bepaalde soort.
"Je laat zien wat voor soort........ je bent" kan ook maar dan moet er wel een zelfstandig naamwoord op de puntjes: wat voor soort jongen/meisje/whatever.

Een oorzaak kun je geven of noemen dacht ik, maar geven is inderdaad nog wel iets mooier.

Nou nu maar hopen dat coalitiegenoot er wat van heeft opgestoken, ik verheug me nu al op zijn volgende bericht!!

16-01-2004, 16:39
Coalitiegenoot, waaaar maak jij je in hemelsnaam druk om?
of wil je ze3ma beroemd worden op MAROKKO.NL
3ajektie debba

GeT a LiFe pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4