Bekijk volle/desktop versie : Veroordeelde terrorist kan Nederlandse paspoort kwijt raken



Pagina's : [1] 2 3

12-07-2008, 10:54
Veroordeelde terroristen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlandse paspoort kwijt.

De ministerraad maakte vandaag bekend dat dit wordt vastgelegd in de Rijkswet op het Nederlanderschap.
Iedere jihadstrijder zal wel eerst individueel getoetst worden voor zijn paspoort wordt ingetrokken, aldus Telegraaf.nl.

12-07-2008, 10:59



Citaat door Redactie:
Veroordeelde terroristen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlandse paspoort kwijt.

De ministerraad maakte vandaag bekend dat dit wordt vastgelegd in de Rijkswet op het Nederlanderschap.
Iedere jihadstrijder zal wel eerst individueel getoetst worden voor zijn paspoort wordt ingetrokken, aldus Telegraaf.nl.

vrijheidstrijders bedoelen ze.en dat doen ze om de joden te sussen,nl vraagt om een aanslag.

12-07-2008, 11:00

Citaat door tacmor:
vrijheidstrijders bedoelen ze.en dat doen ze om de joden te sussen,nl vraagt om een aanslag.


Hopelijk pleeg jij die, kan je tenminste het land worden uitgezet.

12-07-2008, 11:03

Citaat door timioto:
Hopelijk pleeg jij die, kan je tenminste het land worden uitgezet.

als ik die pleeg,blijft er niks van je land over.

12-07-2008, 11:06



Citaat door Redactie:
Veroordeelde terroristen met een dubbele nationaliteit raken hun Nederlandse paspoort kwijt.

De ministerraad maakte vandaag bekend dat dit wordt vastgelegd in de Rijkswet op het Nederlanderschap.
Iedere jihadstrijder zal wel eerst individueel getoetst worden voor zijn paspoort wordt ingetrokken, aldus Telegraaf.nl.


Nu nog een jihadstrijder vinden

12-07-2008, 11:14
ben tegen terrorisme maar ook tegen ongelijkheid. volkert v.d g was toch mileuterrorist waarom istie dan nog in nl?

( ja ik weetdat demogelijkheid wordt geboden door de dubbele nationaliteit maar dan nog.)

stel dat van deze mogelijkheid misbruik wordt gemaakt?

12-07-2008, 11:14
Volgens mij bestaat die wet al veel langer op basis van landverraad. Volgens mij hebben bijna alle landen op de wereld zo een wet.

12-07-2008, 11:15

Citaat door playette:
ben tegen terrorisme maar ook tegen ongelijkheid. volkert v.d g was toch mileuterrorist waarom istie dan nog in nl?

( ja ik weetdat demogelijkheid wordt geboden door de dubbele nationaliteit maar dan nog.)

stel dat van deze mogelijkheid misbruik wordt gemaakt?


Maak er maar mileuactivist van, en verbind het ook maar niet met de moord.

12-07-2008, 11:16

Citaat door playette:
ben tegen terrorisme maar ook tegen ongelijkheid. volkert v.d g was toch mileuterrorist waarom istie dan nog in nl?

( ja ik weetdat demogelijkheid wordt geboden door de dubbele nationaliteit maar dan nog.)

stel dat van deze mogelijkheid misbruik wordt gemaakt?


Omdat hij geen twee paspoorten heeft zoals de meeste niet westerse teerroristen.

12-07-2008, 11:16

Citaat door playette:
ben tegen terrorisme maar ook tegen ongelijkheid. volkert v.d g was toch mileuterrorist waarom istie dan nog in nl?

( ja ik weetdat demogelijkheid wordt geboden door de dubbele nationaliteit maar dan nog.)

stel dat van deze mogelijkheid misbruik wordt gemaakt?


Poncke Princen is een goed voorbeeld. Om hele lappen tekst te voorkomen hier de wiki met informatie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Poncke_Princen

12-07-2008, 11:18
Hoeveel mensen die hun land in het midden oosten uit zijn gezet , vanwege radikale uitspraken of denkwijzen , verblijven er hier niet in nederland ?

Niets mis mee met die regel .

12-07-2008, 11:19

Citaat door tacmor:
vrijheidstrijders bedoelen ze.en dat doen ze om de joden te sussen,nl vraagt om een aanslag.


vrijheidsstrijders plegen geen aanslagen in andere landen .
Zij dienen zich te richten tegen hun bezetter in eigen land .

12-07-2008, 11:26



Citaat door DjFrodo:
vrijheidsstrijders plegen geen aanslagen in andere landen .
Zij dienen zich te richten tegen hun bezetter in eigen land .

en diegene die de bezetter helpt.

12-07-2008, 11:28

Citaat door Kloodtzak:
jij bent gewoon een grote kneus met een klein piemeltje.

je voelde die wel,of niet.

12-07-2008, 11:30

Citaat door Kloodtzak:
ik moest er van niesen..

duss heb je die gevoelt?

Pagina's : [1] 2 3