Bekijk volle/desktop versie : Afscheid nemen, I hate it!



Pagina's : [1] 2

11-07-2008, 22:51
Pff dames, wie heeft het ook altijd zo moeilijk met afscheid nemen? Ik heb dan altijd zo'n brok in men keel en op het moment zelf dan komen de tranen Heb nog vandaag afscheid genomen van men ouders, broers en zussen en ook deze keer kon ik het niet droog houden, alhoewel ik me had voorgenomen van wel! Zit al de hele tijd aan ze te denken hoewel ik ze over een week trg zie inscha'Allah. Damn, wat mis ik ze :zucht:!!

Hoe zit dat bij jullie ladies? Blijf je op het moment zelf rustig en komen de traantjes later of heb je daar helemaal geen moeite mee?

11-07-2008, 22:53


Ik krijg wel brok in mijn keel bij familie maar slik het weg. Want ik weet dat ik ze toch gauw zie. Maar zodra ze weg zijn dan loop ik wel de hele tijd aan ze te denken.

Maar bij familie uit marokko, dan jank ik wel potje mee hoor.

11-07-2008, 22:53
ik vertrek morgen ook alleen en ik hou mij nu sterk ik ga ook iedereen missen

die brok is al van deze morgend begonnen en ik ken mijn eigen ik zal het morgen ook nie droog houden

11-07-2008, 22:54
tranen???das lang geleden...ik krijg ze op bestelling

11-07-2008, 23:15


als ceuta maandag weg rijd nou dan jank ik ook
oe krijg er nu al een brok van in mijn keel
mijn ouders die breng ik zelf weg naar het vliegveld
daar zal ik ook wat traantjes weg pinken
blijf deze keer alleen achter
iedereen is weg

11-07-2008, 23:20

Citaat door moslima_111:
Ik krijg wel brok in mijn keel bij familie maar slik het weg. Want ik weet dat ik ze toch gauw zie. Maar zodra ze weg zijn dan loop ik wel de hele tijd aan ze te denken.

Maar bij familie uit marokko, dan jank ik wel potje mee hoor.


Die brok in men keel had ik dus al een hele dag, en ik probeerde het gwn weg te werken. Wilde niet dat iemand zag dat ik ermee zat. Maar toen het moment van afscheid naderde, werd het alleen maar erger. Ik liep hele tijd heen en weer om me rustig te houden. Ik dacht, ik zie ze gauw terug dus waarom huilen maar eenmaal het moment er is om afscheid te nemen, dan komen die tranen gwn spontaan. En laat ik maar zwijgen over het moment toen ze weg waren, toen heb ik een potje gejankt

11-07-2008, 23:21

Citaat door xxLamiaxx:
ik vertrek morgen ook alleen en ik hou mij nu sterk ik ga ook iedereen missen

die brok is al van deze morgend begonnen en ik ken mijn eigen ik zal het morgen ook nie droog houden


Dat heb ik dus nou ook, dan loop ik er al de hele tijd aan te denken. En moet ik mezelf de hele tijd inhouden om niet zo ineens in tranen uit te barsten Word er echt gek van! Triq salama!

11-07-2008, 23:22

Citaat door xxxboy&:
als ceuta maandag weg rijd nou dan jank ik ook
oe krijg er nu al een brok van in mijn keel
mijn ouders die breng ik zelf weg naar het vliegveld
daar zal ik ook wat traantjes weg pinken
blijf deze keer alleen achter
iedereen is weg


Ooh meskiena, dat gevoel heb ik vorige zomer meegemaakt. Iedereen ging weg en ik alleen bleef achter. Wallah heb dagen aan een stuk gehuild. Nee afscheid nemen is zeker niet leuk!

11-07-2008, 23:23

Citaat door tangia19:
tranen???das lang geleden...ik krijg ze op bestelling


Koelbloedig dus

11-07-2008, 23:26

Citaat door blauwe_hemel:
Pff dames, wie heeft het ook altijd zo moeilijk met afscheid nemen? Ik heb dan altijd zo'n brok in men keel en op het moment zelf dan komen de tranen Heb nog vandaag afscheid genomen van men ouders, broers en zussen en ook deze keer kon ik het niet droog houden, alhoewel ik me had voorgenomen van wel! Zit al de hele tijd aan ze te denken hoewel ik ze over een week trg zie inscha'Allah. Damn, wat mis ik ze :zucht:!!

Hoe zit dat bij jullie ladies? Blijf je op het moment zelf rustig en komen de traantjes later of heb je daar helemaal geen moeite mee?




Ik kan niet wachten tot iedereen opgerot is vader moeder zus broer iedereen moet gauw opdonderen. Eindelijk heb ik dan een beetje rust in me hoofd.

11-07-2008, 23:33

Citaat door IkBennNadina:
Ik kan niet wachten tot iedereen opgerot is vader moeder zus broer iedereen moet gauw opdonderen. Eindelijk heb ik dan een beetje rust in me hoofd.


Haha, dat zeg je nu. Wacht maar als ze weg zijn dan ga je volgens mij naar die drukte snakken. Was gisterenavond ook bij men ouders en het was énorm druk en mn broertjes die zoveeel lawaai maakte. Ik dacht toen ook, ooh wanneer zal er rust heersen. Toen ze weg waren kon ik wel janken omdat het zo stil was thuis

11-07-2008, 23:42

Citaat door L3aylaDriwaya:
Ikke zo erg, ik weet pas wat afscheid nemen is sinds ik in Marokko woon. Ik haat het heel erg. En dat is ook echt een zwakke punt van me.


Ben je verhuisd naar Marokko? Dan lijkt het me idd geen pretje om afscheid te moeten nemen van diegene die terug naar hier komen. Om eerlijk te zijn had ik voor men trouwen nooit echt moeilijkheden met afscheid nemen, had dan wel af en toe eens een brok in men keel maar echt huilen in het bijzijn van andere, dat zag je me dus nooit doen. Sinds ik getrouwd ben, ben ik op dat vlak erg emotioneel geworden, en al zkr als het gaat om afscheid nemen van mn ouders, broers en zussen. Dan komen die tranen spontaan en kan ik ze echt niet stoppen

12-07-2008, 00:15


vorige jaar toen iedereeen weg ging en ik alleen bleef ging ik bij elke afscheid huilen en ik dacht dan echt de hele vakantie aan ze maar net was heel de bende hier we vertrekken overmorgen vroeg insallah en ik heb niet gehuild dat is omdat ik zelf weg ga denk ik maar mijn neefje meskien zei ik ga je eruuug missen toen kreeg ik een brok in mijn keel

12-07-2008, 00:41

Citaat door IkBennNadina:
Ik kan niet wachten tot iedereen opgerot is vader moeder zus broer iedereen moet gauw opdonderen. Eindelijk heb ik dan een beetje rust in me hoofd.


!

Druk thuis?

12-07-2008, 00:54
http://www.youtube.com/watch?v=y9nh3WNxzME

Pagina's : [1] 2