Bekijk volle/desktop versie : Zijn er meiden die op zichzelf wonen?



11-07-2008, 21:15
Ik vroeg me af of er meiden zijn die op zichzelf wonen en vertel jouw redenen en hoe het bevalt. Lijkt me een grote stap

11-07-2008, 21:20


Lijkt me geweldig een eigen huisje.

11-07-2008, 21:21
Bevalt primaaaaaaaaaaaa

11-07-2008, 21:21
Voordat ik trouwde woonde ik gewoon alleen met me katje

Goh, wat een rust was dat toen

11-07-2008, 21:28


Maar meiden, zijn er bijzondere redenen waarom je uit huis bent, of gewoon om op eigen benen te staan en voor de rust?

11-07-2008, 21:30

Citaat door lieve_dinatje:
Maar meiden, zijn er bijzondere redenen waarom je uit huis bent, of gewoon om op eigen benen te staan en voor de rust?


Eerst studie... Kijken of je het in je uppie ook redt. Jezelf ontwikkelen..

En daarna het huwelijk.....

11-07-2008, 21:30

Citaat door lieve_dinatje:
Maar meiden, zijn er bijzondere redenen waarom je uit huis bent, of gewoon om op eigen benen te staan en voor de rust?


Kon ik beter mijn geloof uitoefenen (bidden, halal eten e.d.) , mijn ouders zijn christelijk.

11-07-2008, 21:32
Voordat ik trouwde, heb ik ook op mezelf gewoond.. Wel gewoon iets verderop mijn ouders' huis.

Het viel eigenlijk wel mee, qua moeilijkheden. Je moet voortaan alleen wel zelf voor eten zorgen, zelf hele huis schoonmaken, gewoon alles zelf doen..

En ik woonde gelukkig samen met een vriendin, dus het was wel leuk ..

11-07-2008, 21:34
Ik woon al 2 jaar op mezelf, het was niet alleen de reden omdat mijn ouders naar belgie verhuisde en ik hier mijn school had, maar ook een stuk verantwoordelijkheid die je wilt nemen/ervaren etc. Als je dadelijk gaat huwen, maar altijd maar thuis in een warm nestje hebt gezeten zonder dingen te ervaren etc. gaat het erg tegenvallen!

J emoet wel alles doen, maar daarnaast is het wel leuk om je eigen plekje te hebben