Bekijk volle/desktop versie : Aan alle marokkaanse en islamitische homo's van Nederland



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

16-01-2004, 01:16

Citaat:
"...... ..hoe sterk is de eenzame fietser, die krom gebogen over het stuur, tegen de wind .... zich zelf een weg baant


Ik begin jullie langzaan te begrijpen, waarom zou je hier reageren.

Zelf mag ik deze week de volgende citaten aanhoren:

Citaat:

Saima17 wrote on 16-01-2004 13:12:
Mijn wraak zal zoet zijn. Je hebt een vijand voor life erbij. Ik zal je een keertje een kopje klien maken. Je zal binnenkort in het middelpunt van een rechtszaak staan die zijn weerga niet kent. We zijn een plan aan het smeden om jou tering homo in de val te lokken. Je bent gewaarschuwd. Niet nu of vandaag, je kent Arabieren niet. We pakken je wanneer je het niet verwacht homohond. Ik haat je echt. Ik wil je vertrappen varken!

Stuur dit bericht ook maar weer vlug door naar Beheer! MIETJE


Een regelrechte bedreiging.

Of

Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Rnaj,

Zoals het woord het zegt, is een homosexuele daad elke sexuele daad tussen twee mannen of twee vrouwen...dat kan gaan van het sexuele voorspel tot de effectieve sexuele daad die uiteindelijk niets tot gevolg heeft.

Hand in hand lopen, tongzoenen, het elkaar betasten, het elkaar binnendringen langs lichaamsopeningen die er niet voor bestemd zijn,....enfin, al dat soort zaken tussen geslachtsgenoten waarbij liefde gereduceerd wordt tot wellust en oerdriften die nooit tot iets WEZENlijks kunnen leiden....

En ja, rnaj, anale sex is ook verboden bij hetero's, althans bij moslims toch...wat ook niet meer dan logisch is. Een beeldend voorbeeld zal voor de gelegenheid maar eens achterwege gelaten worden. Een moslim die er zich aan bezondigt, gaat niet alleen in tegen zijn Schepper, maar eveneens beledigt hij zijn vrouw...een eerbare vrouw zal haar man nooit toestaan om haar zo te benaderen. De vrouw die er wel aan toegeeft, begaat een even grote zonde als haar man.

MELILLENSE

Waar 'hand in hand' lopen al als homosexuele daad wordt bestempelt.
Waarom zou jij je zelf kwellen met dit soort uitingen.

Ik zei deze week nog;
Marokkanen, de meeste zijn aardig en de rest zijn kut-marokkanen

laat het duidelijk zijn, bovenstaande citaten zijn afkomstig van de groep kut-marokkanen.

maar hoe lief zijn eigenlijk de aardige marokkanen, als zij keer op keer niet reageren op deze buiten gewoon kwetsende uitingen van intolerantie.

Zou je van de liberale marokkaan niet meer steun mogen verwachten?
Is dit een vorm van "passieve acceptatie" of vinden ze stiekem dat homosexualiteit een keus is?
En als je dan toch alleen steun krijgt van kaaskoppen, waarom zou je dan hier prikken. Dan ga je toch gewoon naar de april, en dan ben je verstandig. Nadat je "mijn geloof en mijn geluk" uitgelezen hebt weet je, dat je net zo goed in de paardestraat kan eindigen

Als niemand zich uitspreekt, kan je ook niemand vertrouwen.
Hoe kan jij je hele ziel en zaligheid tonen als je niet weet wat de ander denkt en vindt

Dus kies voor je zelf, ook kut-marokkanen zullen zich bij Allah moeten verantwoorden. Zoek vrienden waar je zeker van weet dat ze je begrijpen.

Tabee, en all
Rnaj

Oja, De moderatoren doen echt hun best, maar ik wil nog even opmerken dat je met verwijderen van bepaalde teksten de mentaliteit niet verander.
nagel ze aan de schandpaal. Het lijk hier soms wel "nieuw-moslim-rechts.nl"

16-01-2004, 01:23


Wat is er mis met het citaat van MELILLENSE?

16-01-2004, 01:34
die saima is sowieso

16-01-2004, 02:31
Zelfs tussen typetjes als Saïma en Mellilense is verschil. De één is gewoon een karikatuur en de ander slaagt er af en toe iets zinnigs voort te brengen, maar is wel prototype conservatieve zandhapper.

Tjah, wat doe je ertegen. Internet, en dus een forum als dit, zijn een vuilnisbak. In reallife is Saïma misschien een lief meisje met een leuk gezinnetje, en Melli een uiterst tolerante jongeman.

Maar ieder mens kent zijn duistere kanten. En helaas vinden blijkbaar sommige mensen het nuttig deze kanten naar voren te brengen op een forum als dit. Misschien om wat meer eigenwaarde te verkrijgen?

16-01-2004, 05:19


Ik zei deze week nog;
Marokkanen, die aardig zijn ,zijn aardig en de rest zijn kut-marokkanen


sorry kon het niet laten.

16-01-2004, 05:25
Ach als je gewoon van elkaar houdt dan is er toch niets aan de hand? :love2:

Iedereen wordt of is al homofiel en zo niet dan gaat dat nog gebeuren, Allah wil namelijk dat we alles meemaken.

Dat kun je nalezen in Zielsziekten van Gene zijde bezien.

http://www.wayti.com/paypal_webstore/display.php?RecordID=1045141875&show_shop=on&meldi ng=werkzaam&lang=Dutch

Goed boek, dan hoef je gelijk niet meer te twijfelen aan wat er met je gebeurt na de dood

16-01-2004, 09:04
hmmZzz ik vind mezelf geen KUT-Marokkaan....

16-01-2004, 09:16
Dit gaat nergens heen......

16-01-2004, 09:21

Citaat:
Origineel gepost door achmad
ik voel mezelf een "penis-kaaskop"

wat een taal hier
Hahahahaha grappig

Ja ik zou mijn mond moeten spoelen...mijn ouders zouden het niet fijn vinden als ik die termen ga gebruiken...

16-01-2004, 09:30
Rnaj, je bent je kots aan het herkauwen. Steeds weer over je homosexualiteit. "Boor" eens wat andere bronnen aan, ventje.
Samia vind ik wel grappig, met haar commentaar. Sorry dat ik het moet zeggen hahaha.

16-01-2004, 09:58
Rnaj rustig doorgaan met ademhalen ook hier zal de tijd wonderen doen!!!
Of toch niet we moeten gewoon afwachten.

Verbeter de wereld en begin met jezelf heb ik hier van de week ook in een discussie mogen lezen dus er is nog hoop.
Misschien ook voor de meer rechtse personen op dit forum.

Sneakynawal je ouders mogen met recht trots op zijn, op jouw welbespraakt persoon zijn. Dat is niet sarcasties bedoeld!
Kan me wel in jouw uitspraken vinden, je denkt tenminste na voor je wat uitspreekt (cq opschrijft).

16-01-2004, 10:00

Citaat:
Origineel gepost door missfatoes
BANned
Zo hoor je niet over je mede-mens te praten

16-01-2004, 10:55



Citaat:
Origineel gepost door missfatoes
BANned
Doe normaal en ga je mond spoelen!

16-01-2004, 11:01
Sallam

Er bestaan geen Islamitische Homo's,als je homo bent 7chaak, dan kun je geen moslim meer zijn.

16-01-2004, 11:25

Citaat:
Origineel gepost door tamazeert
Sallam

Er bestaan geen Islamitische Homo's,als je homo bent 7chaak, dan kun je geen moslim meer zijn.
Makkelijk gezegd!

En als die jongen (voorkeur heeft voor het mannelijk geslacht) moslim is? Volgens mij heb jij niet het recht om te zeggen wie wel of wie niet moslim is..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9