Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames, kom ff aub



Pagina's : [1] 2 3

11-07-2008, 13:14
Ik vraag me af wat jullie met jullie bruidschat hebben gekocht/gedaan?

Ik ben bijna 3 jaar getrouwd en nog steeds niks gekocht. Dat komt ook omdat ik nog niet naar Marokko ben geweest....

11-07-2008, 13:15


Een beetje goud mee gekocht en de rest staat op de bank voor later. Voor bedevaart bijvoorbeeld

11-07-2008, 13:17

Citaat door Hezka:
Ik vraag me af wat jullie met jullie bruidschat hebben gekocht/gedaan?

Ik ben bijna 3 jaar getrouwd en nog steeds niks gekocht. Dat komt ook omdat ik nog niet naar Marokko ben geweest....



Ik heb er goud mee gekocht.

11-07-2008, 13:18

Citaat door Hezka:
Ik vraag me af wat jullie met jullie bruidschat hebben gekocht/gedaan?

Ik ben bijna 3 jaar getrouwd en nog steeds niks gekocht. Dat komt ook omdat ik nog niet naar Marokko ben geweest....



Ander vraagje, heb je kids ?

11-07-2008, 13:18



Citaat door Hezka:
Ik vraag me af wat jullie met jullie bruidschat hebben gekocht/gedaan?

Ik ben bijna 3 jaar getrouwd en nog steeds niks gekocht. Dat komt ook omdat ik nog niet naar Marokko ben geweest....


Ik heb er meubels mee gekocht voor onze app in marokko

want heb al genoeg goud gekregen op mijn verloving

11-07-2008, 13:29

Citaat door chamal:
Een beetje goud mee gekocht en de rest staat op de bank voor later. Voor bedevaart bijvoorbeeld


Mooi zeg!

Aan de ene kant wil ik ook wel wat goud kopen maar ik draag het zelden. Alleen wel eens op feesten. Een marokkaanse goude riem zal ik al helemaal niet kopen. Ik weet dat ik 'm toch nooit zal dragen.. Tegenwoordig worden alle tkashet incl. riem gemaakt

11-07-2008, 13:30
Niks heb het nog steeds, ben een jaar getrouwd.
Ik dacht ik ga maar eens een superrrmooie jurk laten naaien deze zomer. Dan doe ik er ook wat mee :P

11-07-2008, 13:30

Citaat door Timaatje_x:
Ander vraagje, heb je kids ?



Nee ik heb nog geen kids. Inshallah als Allah wil op een dag wel

Hoezo.. ?

11-07-2008, 13:31

Citaat door Hezka:
Nee ik heb nog geen kids. Inshallah als Allah wil op een dag wel

Hoezo.. ?


Nee meis, ik vroeg het me gewoon af..puur interesee
Ik heb ook nog geen kids, vandaar,,

11-07-2008, 13:34

Citaat door Timaatje_x:
Nee meis, ik vroeg het me gewoon af..puur interesee
Ik heb ook nog geen kids, vandaar,,


Hoe lang ben jij getrouwd..?

Ik wil wel dolgraag kinderen Inshallah..Zit erover na te denken om met de pil te stoppen

11-07-2008, 14:00

Citaat door Hezka:
Mooi zeg!

Aan de ene kant wil ik ook wel wat goud kopen maar ik draag het zelden. Alleen wel eens op feesten. Een marokkaanse goude riem zal ik al helemaal niet kopen. Ik weet dat ik 'm toch nooit zal dragen.. Tegenwoordig worden alle tkashet incl. riem gemaakt



Ik heb veel goud cadeau gekregen van familie en heb maar 1000 gebruikt voor goud. Dat is niet helemaal waar, er zat een zilvere riem bij van 650.
Goud wat ik heb draag ik zelden, zelfs naar feesten niet. Denk er gewoon goed over na.

11-07-2008, 14:25

Citaat door Hezka:
Ik vraag me af wat jullie met jullie bruidschat hebben gekocht/gedaan?

Ik ben bijna 3 jaar getrouwd en nog steeds niks gekocht. Dat komt ook omdat ik nog niet naar Marokko ben geweest....



Ik heb goud gekocht

11-07-2008, 14:39



Citaat door _Ought_Aicha_:
Ik heb een deel in mn hajj gestoken en een deel aan mn rijlessen uitgegeven. De rest heb ik gewoon aan kleine dingetjes voor het huis gespendeerd.


Perfect.

Dus jij bent hajja



Hoe oud ben je als ik vragen mag?

11-07-2008, 14:39

Citaat door chamal:
Ik heb veel goud cadeau gekregen van familie en heb maar 1000 gebruikt voor goud. Dat is niet helemaal waar, er zat een zilvere riem bij van 650.
Goud wat ik heb draag ik zelden, zelfs naar feesten niet. Denk er gewoon goed over na.


Ja dat is het ook..ik moet er gewoon goed over nadenken. Ik vind het zonde om iets te kopen waarvan ik al bij voorbaat weet dat het in de kast blijft liggen.

11-07-2008, 14:58
Salaam

Koop er zeker geen goud mee ga je toch alleen maar spijt van krijgen latern je doet het toch niet aan. spreek uit ervaring. Het is nu zelfs minder waard dan ik het gekocht heb verliest zijn waarde dus.

Beleg het stuk grond in marokko of huisje, gewooon hou het opzij voor in geval van nood.

Groetjes

Pagina's : [1] 2 3