Bekijk volle/desktop versie : Psv en Ajax hebben elkaar gesproken inzake Aissati..



Pagina's : [1] 2 3

11-07-2008, 09:17

Citaat:
PSV en Ajax spraken informeel over Aissati

PSV en Ajax hebben woensdag om de tafel gezeten om de situatie van Ismaïl Aissati te bespreken, meldt het AD donderdagavond. De beide topclubs zouden informeel met elkaar hebben gesproken.

Aissati heeft de clubleiding in Eindhoven inmiddels laten weten te willen vertrekken. PSV lijkt bereid te zijn mee te werken aan een vertrek van de jongeling, die officieel nog een éénjarig contract heeft bij de regerend landskampioen.

Afgelopen winter bereikten PSV en Aissati echter een mondelinge overeenkomst om het contract van de jeugdinternational open te breken tot 2012. De middenvelder heeft echter nooit zijn handtekening onder de verbintenis gezet. Beide partijen zeggen naar een oplossing te zoeken maar sluiten een stap naar de arbitragecommissie niet uit.

Naast Ajax toonden eerder ook sc Heerenveen, FC Utrecht en FC Twente interesse in de jongeling, maar tot een akkoord kwam het tot dusver niet.
Ik zei het tog bitches..die man heeft nog n éénjarig contract. Die gaat voor weinig geld weg bij psv. (ALS hij weg gaat natuurlijk)
Ajax...sla je slag!!

11-07-2008, 09:20



Citaat:
Het lijkt erop dat PSV bereid is mee te werken aan een transfer van Aissati, al is het onduidelijk of dat ook het geval is als hij naar Amsterdam vertrekt. 'We werken hard aan een oplossing. Daarbij is niets onmogelijk,' reageert PSV-manager Adrie van Kraaij. Manager technische zaken van Ajax Danny Blind wil 'over de huidige stand van zaken niets zeggen'.
safi als Danny Blind nix erover wilt zeggen..dan weet je dat er iets gaande is.

11-07-2008, 09:39

Citaat door Samir:
Ik zie hem liever bij Ajax spelen dan bankie bij PSV of voetballen bij Twente/ Utrecht.


damn..valt me op dat je tijd hebt om te reageren in n topic...9 van de 10 keer zie ik je alleen maar topics verwijderen. hahahaha...

Maar hij is welkom bij Ons Aller Ajax.

11-07-2008, 09:46
ahahah als ajax tegen psv moet spelen zal wel leuk zijn.. affelay tegen aissati hahahaha


trouwens boulahrouz heeft ook bij ajaz getekend

11-07-2008, 09:50



Citaat door amahoela:
ahahah als ajax tegen psv moet spelen zal wel leuk zijn.. affelay tegen aissati hahahaha


trouwens boulahrouz heeft ook bij ajaz getekend


Wie zegt dat Boula bij Ajax heeft getekend? ik zie dat nergens.

11-07-2008, 09:55
heeft me broertje gezegt...

11-07-2008, 09:58

Citaat door amahoela:
heeft me broertje gezegt...


Je broertje moet geen onzin uitkramen. Hij heeft nix getekend, anders was het wel bekend gemaakt.

11-07-2008, 09:59

Citaat door Jeblie:
Je broertje moet geen onzin uitkramen. Hij heeft nix getekend, anders was het wel bekend gemaakt.



hij gaat wel naar ajaxxx.........................

11-07-2008, 10:14
Jaa Ajaxx op het veld of Psv bankie

11-07-2008, 10:19

Citaat door amahoela:
hij gaat wel naar ajaxxx.........................


Ik Hoop het....er is nog nix concreets jongedame.


Citaat door nador_denhaag:
Jaa Ajaxx op het veld of Psv bankie


precies..bij Ajax schitteren en dan naar real of barca..

11-07-2008, 10:21
oefff check deze opstelling dan..


-------------------------Stekelenburg-------------------

Silva---------Vd.Wiel (of Boula)-----Vermaelen/Lindgren------Verthongen


-----------Gabri--------------------------------------Aissati

------------------------------Sulejmani-------------------------------

-----------Suarez-------------Huntelaar-----------Cvitanicz

11-07-2008, 11:44
hij moet naar twente, twente is momenteel beter dan ajax, en spelen CL volgende seizoen.

en nog iets, wat moet een marokkaan bij een jodenclub

11-07-2008, 12:00



Citaat door Marokkino:
hij moet naar twente, twente is momenteel beter dan ajax, en spelen CL volgende seizoen.

en nog iets, wat moet een marokkaan bij een jodenclub


Zegt eentje die een jodenclub (barcelona) aanhangt
Barcelona bestaat alleen met dank aan ajax spelers/trainers knul.
Dus kruip gauw je holletje in...en denk na voordat je wat zegt.

11-07-2008, 12:20

Citaat door Jeblie:
Zegt eentje die een jodenclub (barcelona) aanhangt
Barcelona bestaat alleen met dank aan ajax spelers/trainers knul.
Dus kruip gauw je holletje in...en denk na voordat je wat zegt.

geen speler en trainer is boven de club barcelona, het zijn enkelen die het succes hebben behaald met veel andere topspelers en toptrainers van veschillende clubs en nationaliteiten

11-07-2008, 12:45

Citaat door Jeblie:
oefff check deze opstelling dan..


-------------------------Stekelenburg-------------------

Silva---------Vd.Wiel (of Boula)-----Vermaelen/Lindgren------Verthongen


-----------Gabri--------------------------------------Aissati

------------------------------Sulejmani-------------------------------

-----------Suarez-------------Huntelaar-----------Cvitanicz


ik zou het zo doen

------------------------------Stekelenburg-------------------------

Silva-----------Aankoop----------------Vermaelen----Verthongen

---------------------------Gabri---------------Lindgren--------------------------

-------------------------------------Aissatie---------------------------------------

Suarez-----------------------KJH/Cvitanich--------------------Sulejmani-----

Sulejmani moet je op linksbuiten zetten dan kan je meer gebruik maken van zn snelheid en aissati vlak achter de aanval dan is ie het gevaarlijkst. en het is maar de vraag of huntelaar blijft dan heb je cvitanich nog achter de hand

Pagina's : [1] 2 3