Bekijk volle/desktop versie : Scholiere gearresteerd na bedreigen leraar



Pagina's : [1] 2

16-01-2004, 00:05
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagavond een 16-jarig meisje gearresteerd omdat ze op internet een leraar met de dood bedreigde. Dit maakte een woordvoerder van de politie bekend.


Het meisje uitte haar bedreiging op een website waarop bijdragen staan over het doodschieten van Hans van Wieren van het Terra College in Den Haag. De school van het meisje in Amsterdam-West zou gealarmeerd zijn door de redactie van de website. De school stapte vervolgens naar de politie.

Het meisje gaf op het internet aan dezelfde problemen met een leraar te hebben als Murat, verdachte van het doodschieten van Van Wieren. Ze schreef dat zij op een dag die leraar ook gaat doodschieten.

De recherche heeft de afzender van het bericht achterhaald en haar donderdagavond omstreeks 22.15 uur aangehouden in haar woning in Amsterdam, aldus de politiewoordvoerder.



mensen zijn echt

16-01-2004, 00:10


En zo hoort het, het is veel te normaal geworden dat men een leraar kan bedreigen.

Als je over het buro van de directeur zeikt dan wordt je geschorst, als je een leraar bedreigd dan kom je der mee weg.
En dan heb ik het nog niet over discriminerende en/of echt fysiek geweld.

En daarbij, je moet wel behoorlijk ziek zijn om vandaag een leraar met de dood te bedreigen.


Enne, laat het nu duidelijk zijn. Op het Internet ben je ook niet annoniem. Welke nick je ook kiest

16-01-2004, 00:43
wordt mode kanke scheefheid

16-01-2004, 00:48
Ze zien teveel geweldsfilms en wat denk je van die computerspelletjes waarbij je van alles dood moet schieten?? Bevorderlijk voor de goede opvoeding?!

16-01-2004, 00:49



Citaat:
Origineel gepost door Grover
wordt mode kanke scheefheid
, ik ben 36, begrijp nie wat je bedoelt

16-01-2004, 00:51

Citaat:
Origineel gepost door Perez
Ze zien teveel geweldsfilms en wat denk je van die computerspelletjes waarbij je van alles dood moet schieten?? Bevorderlijk voor de goede opvoeding?!
Dat zei die turkse man eergister ook, ze hebben tegenwoordig pas in de gaten wat ze gedaan hebben als het slachtoffer echt gaat bloeden en dood gaat.


16-01-2004, 01:13
Heb je dan wel eens de huidige computerspelletjes gezien? Verschrikkelijk gewoon.

Ik las inderdaad ook iets van psychiater van der Meer: "Bekent voorbeeld van een gewelddadig spel is Carmageddon. Als je inrijdt op latino's, zwangere vrouwen en grijsaards krijg je punten. In een ander spel krijg je 100 punten als je een vrouw verkracht. In het spel Wolff moet je SS'ers neerschieten. Je ziet ze ineenzijgen op je scherm. Er verschijnen spatjes bloed. Wie bedenkt dit soort dingen? Dit is toch ziek?"

Ik ben het helemaal met deze psychiater eens. Makers van zulk soort spelletjes zijn medeschuldig aan de achteruitgang van de mentaliteit.

18-01-2004, 01:49

Citaat:
Origineel gepost door Perez
Heb je dan wel eens de huidige computerspelletjes gezien? Verschrikkelijk gewoon.

Ik las inderdaad ook iets van psychiater van der Meer: "Bekent voorbeeld van een gewelddadig spel is Carmageddon. Als je inrijdt op latino's, zwangere vrouwen en grijsaards krijg je punten. In een ander spel krijg je 100 punten als je een vrouw verkracht. In het spel Wolff moet je SS'ers neerschieten. Je ziet ze ineenzijgen op je scherm. Er verschijnen spatjes bloed. Wie bedenkt dit soort dingen? Dit is toch ziek?"

Ik ben het helemaal met deze psychiater eens. Makers van zulk soort spelletjes zijn medeschuldig aan de achteruitgang van de mentaliteit.
heb je vice city al eens gespeeld, ook zo grof, gewoon h.oeren neerknallen en zo...... dat laat je je kind toch niet spelen

18-01-2004, 02:13
Amsterdam-West?

18-01-2004, 02:20
Ik heb ook vaak zat gewelddadige spelletjes gespeeld en nee ik ben totaal niet gewelddadig. Ik denk dat de invloed van films en spelletjes op jongeren wel reuze mee valt. ik denk dat andere factoren een belangrijke rol spelen. kinderen nowadays hebben totaal geen respect meer jegens hun ouders ...laat staan dat ze respect hebben voor onbekenden.
Ik ben pas 20 ...maar toen ik op de middelbare school zat spraken wij de leraren aan met meneer en u, en zelfs dat wordt al niet meer gedaan.
Ik ben nog steeds van mening dat voornamelijk opvoeding een belangrijke rol speelt, en natuurlijk de sociale contacten die een kind heeft. Met wie gaat het om enz. , ouders zouden daar ook op moeten letten. Sommige ouders weten niet eens met wie hun kinderen om gaan.

18-01-2004, 11:25

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagavond een 16-jarig meisje gearresteerd omdat ze op internet een leraar met de dood bedreigde. Dit maakte een woordvoerder van de politie bekend.


Het meisje uitte haar bedreiging op een website waarop bijdragen staan over het doodschieten van Hans van Wieren van het Terra College in Den Haag. De school van het meisje in Amsterdam-West zou gealarmeerd zijn door de redactie van de website. De school stapte vervolgens naar de politie.

Het meisje gaf op het internet aan dezelfde problemen met een leraar te hebben als Murat, verdachte van het doodschieten van Van Wieren. Ze schreef dat zij op een dag die leraar ook gaat doodschieten.

De recherche heeft de afzender van het bericht achterhaald en haar donderdagavond omstreeks 22.15 uur aangehouden in haar woning in Amsterdam, aldus de politiewoordvoerder.



mensen zijn echt
Dat vind ik wel eigen schuld.
confrontatie met leraren of wie dan ook zijn niet met bedreigingen op te lossen.

18-01-2004, 13:29
gangsta lovin zegt:

Ik heb ook vaak zat gewelddadige spelletjes gespeeld en nee ik ben totaal niet gewelddadig. Ik denk dat de invloed van films en spelletjes op jongeren wel reuze mee valt. ik denk dat andere factoren een belangrijke rol spelen. kinderen nowadays hebben totaal geen respect meer jegens hun ouders ...laat staan dat ze respect hebben voor onbekenden.
Ik ben pas 20 ...maar toen ik op de middelbare school zat spraken wij de leraren aan met meneer en u, en zelfs dat wordt al niet meer gedaan.
Ik ben nog steeds van mening dat voornamelijk opvoeding een belangrijke rol speelt, en natuurlijk de sociale contacten die een kind heeft. Met wie gaat het om enz. , ouders zouden daar ook op moeten letten. Sommige ouders weten niet eens met wie hun kinderen om gaan.


ik ben het helemaal met gangsta lovin eens. Murat D. is een jongen van 17 jaar. een jongen van 17 jaar kan fictie en non-fictie van elkaar onderscheiden. ik ben van mening dat als je op 17 jarige leeftijd, een volwassen persoon bent. En dat je een gezond verstand hebt....computerspelletjes kunnen enig invloed hebben op de jeugd, maar dan heb ik het over de jeugd van 12 jaar en jonger. Ik denk dat het met de opvoeding te maken heeft van bepaalde jongeren. wat ook een ander invloed kan zijn, is de verharding van deze maatschappij....

18-01-2004, 14:28



Citaat:
Origineel gepost door Perez
Heb je dan wel eens de huidige computerspelletjes gezien? Verschrikkelijk gewoon.

Ik las inderdaad ook iets van psychiater van der Meer: "Bekent voorbeeld van een gewelddadig spel is Carmageddon. Als je inrijdt op latino's, zwangere vrouwen en grijsaards krijg je punten. In een ander spel krijg je 100 punten als je een vrouw verkracht. In het spel Wolff moet je SS'ers neerschieten. Je ziet ze ineenzijgen op je scherm. Er verschijnen spatjes bloed. Wie bedenkt dit soort dingen? Dit is toch ziek?"

Ik ben het helemaal met deze psychiater eens. Makers van zulk soort spelletjes zijn medeschuldig aan de achteruitgang van de mentaliteit.
Ondertussen mag het wel verkocht worden, niemand die daar problemen over maakt aangezien het bakken met geld oplevert.
Een beetje de huichelarij van bepaalde mensen in deze samenleving.

18-01-2004, 14:46
Stomme meid is het he

18-01-2004, 18:31

Citaat:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Stomme meid is het he
best wel

Pagina's : [1] 2