Bekijk volle/desktop versie : Recordjackpot valt in regio Den Haag



10-07-2008, 20:28
AMSTERDAM - De recordjackpot van 25 miljoen euro is gevallen in de regio Den Haag. De kersverse multimiljonair had lotnummer EC043312 gekocht.

Dat heeft de Staatsloterij donderdagavond bekendgemaakt. De winnaar had een heel lot en wint daarmee het gehele bedrag. De hoofdprijs, de hoogste ooit in de geschiedenis van de Nederlandse loterij, zou donderdag gegarandeerd vallen en heeft een ware run op de loten veroorzaakt. De Staatsloterij heeft er in totaal 6,2 miljoen verkocht.

10-07-2008, 20:28


in Wassenaar zeker

10-07-2008, 20:32

Citaat door NakNok:
in Wassenaar zeker

6,2 miljoen verkochte loten x 14,5 Euro per lot = 90 miljoen Euro.

Tsja, dan kan ik ook wel een Jackpot van 25 miljoen Euro uitkeren die al opgebouwd was uit de vorige loterijen ...

De Nederlandse gokindustrie is het monopolie van de Nederlandse Staat. Het is al niet genoeg dat ze je met accijns, allerlei belastingen en asociale maatregelen het leven zuur maken.

Nee, ze moeten je ook nog eens beroven bij dat laatste sprankje hoop om tegen de stroom in toch rijk te worden ...

(ik doe alleen maar mee met Euromillions.be en Lotto.de ... daar wordt ELKE WEEK een Jackpot van 25 miljoen uitgekeerd! )

10-07-2008, 20:40

Citaat door NakNok:
in Wassenaar zeker

of balkende die nog net ff een lot heeft gekocht

10-07-2008, 20:44



Citaat door Mathijs:
of balkende die nog net ff een lot heeft gekocht

Ik dacht eerder aan koningin Beatrix: "Zo, daar kan ik mooi mijn fregat een flinke beurt mee laten geven!"

(o nee, dat hoeft ook al niet, dat wordt toch al door de gemeenschap betaald ... )

10-07-2008, 21:01

Citaat door NakNok:
AMSTERDAM - De recordjackpot van 25 miljoen euro is gevallen in de regio Den Haag. De kersverse multimiljonair had lotnummer EC043312 gekocht.

Dat heeft de Staatsloterij donderdagavond bekendgemaakt. De winnaar had een heel lot en wint daarmee het gehele bedrag. De hoofdprijs, de hoogste ooit in de geschiedenis van de Nederlandse loterij, zou donderdag gegarandeerd vallen en heeft een ware run op de loten veroorzaakt. De Staatsloterij heeft er in totaal 6,2 miljoen verkocht.






tfoee weer gemist haha

10-07-2008, 21:03
Zelfs het prijzengeld gaat nu ook al naar Den Haag.....